Imatge Real No Fake
Moderador: Airald
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
Imatge Real No Fake
Mirant imatges del nou Opel Astra GTC, n'he vist una que no em quadra a la web Opel... a veure si ho trobeu...

DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Imatge Real No Fake
Jo l'únic que veig es que "la pajara" te unes mans que si et fot una ostia et deixa mig lelo! Quines mans redeu! :lol: :lol:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Jo també diria les mans!
Qui fos cinturó!!!!
Qui fos cinturó!!!!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 7:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Doncs ni idea..
Ja hi explicaràs...
Ja hi explicaràs...
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Vendetta" post="179060"]Doncs ni idea..
Ja hi explicaràs...[/quote]
Ja podries pensar una mica :mrgreen:
Ja podries pensar una mica :mrgreen:
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Sigui com sigui la senyora................................................................................, jo nomes veig algo "rarillo" a sobre el retrovisor

Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 11:50 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Cristina_tgn" post="179068"][quote user="Vendetta" post="179060"]Doncs ni idea..
Ja podries pensar una mica :mrgreen:[/quote]
Uii el que m'ha dit.. I tu ja podies haver menjat mès petits suis de jove :twisted: :twisted:
Ja podries pensar una mica :mrgreen:[/quote]
Uii el que m'ha dit.. I tu ja podies haver menjat mès petits suis de jove :twisted: :twisted:
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Minina" post="179074"]Sigui com sigui la senyora................................................................................, jo nomes veig algo "rarillo" a sobre el retrovisor
[/quote]
Si no vaig errat, això és el sensor de pluja i llums automàtics.
Tot i que jo tampoc se veure res extrany... :???:

Si no vaig errat, això és el sensor de pluja i llums automàtics.
Tot i que jo tampoc se veure res extrany... :???:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
El que hi ha a dalt, al retrovisor, es diu "OPEL EYE".
Aquí va una ampliació a veure si ho aclarim. Tal com a vist en Molinenc, és la mà d'un home...

Aquí va una ampliació a veure si ho aclarim. Tal com a vist en Molinenc, és la mà d'un home...

DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 15, 2011 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
[quote user="DavidF800GS" post="179084"]El que hi ha a dalt, al retrovisor, es diu "OPEL EYE".
[/quote]
:martell :martell Es que el meu cotxe no en te d'aquestes coses.

:b9 :b9
Fora conyes, el Citroen que tenim ara es una mica mes modern i té el sensor de llums i pluja, però fa un temps que se l'hi ha anat la castanya i les llums s'encenen i s'apaguen quan li be de gust al cotxe.
Nomes espero que quan tinguem de canviar de cotxe encara en venguin sense tanta tecnologia punta. :enfadat
[/quote]

Fora conyes, el Citroen que tenim ara es una mica mes modern i té el sensor de llums i pluja, però fa un temps que se l'hi ha anat la castanya i les llums s'encenen i s'apaguen quan li be de gust al cotxe.
Nomes espero que quan tinguem de canviar de cotxe encara en venguin sense tanta tecnologia punta. :enfadat
- CMB
- Presentats
[quote user="Minina" post="179087"][quote user="DavidF800GS" post="179084"]El que hi ha a dalt, al retrovisor, es diu "OPEL EYE".
[/quote]

Nomes espero que quan tinguem de canviar de cotxe encara en venguin sense tanta tecnologia punta. :enfadat [/quote]
Ja netejes el vidre davanter! ;)
[/quote]

Nomes espero que quan tinguem de canviar de cotxe encara en venguin sense tanta tecnologia punta. :enfadat [/quote]
Ja netejes el vidre davanter! ;)
- Kion
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
- Ubicació: Berga
Jo a part de la ma que tambe diria que sembla de un home, em fa una mica de mal d'ulls :eyes
Es tracta de la posició del volant respecte al tronc de la noia, sembla que tingui el volant enganxat a la porta ... podria ser un efecte òptic o també podria ser que el paio de l'Opel que li va insertar una ma d'home amb el photoshop descuadres tota la foto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Es tracta de la posició del volant respecte al tronc de la noia, sembla que tingui el volant enganxat a la porta ... podria ser un efecte òptic o també podria ser que el paio de l'Opel que li va insertar una ma d'home amb el photoshop descuadres tota la foto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Minina
- Presentats
[quote user="CMB" post="179111"][quote user="Minina" post="179087"]
[/quote]
Ja netejes el vidre davanter! ;)[/quote]
El tenim mes net que una patena, :mrgreen: i el sensor posat en posició manual, i ni així. :enfaduu

[/quote]
Ja netejes el vidre davanter! ;)[/quote]
El tenim mes net que una patena, :mrgreen: i el sensor posat en posició manual, i ni així. :enfaduu

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Es la Veneno, fijo...
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Jo diria que el color groc de tot el que porta... fa més Renault, no?
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Home..!!! una mica rara si que ho és aquesta mà...!!
...i per lo fineta que és ella....!!!
...i per lo fineta que és ella....!!!
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 20, 2011 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo, en un altra vida, vull ser cinturó de seguretat.
Prefereixo això a ser el Tampax de la Camila.
El Opel Eye serveix per llegir els senyals de trànsit i adequar la velocitat a la que correspon al tram de la carretera. Tot i que es una opció ja disponible, les infraestructures d'alguns llocs el fan del tot inútil.
Jordi "Prony"
El Opel Eye serveix per llegir els senyals de trànsit i adequar la velocitat a la que correspon al tram de la carretera. Tot i que es una opció ja disponible, les infraestructures d'alguns llocs el fan del tot inútil.
Jordi "Prony"
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Prony" post="179720"]Jo, en un altra vida, vull ser cinturó de seguretat.
Prefereixo això a ser el Tampax de la Camila....eeeccccccssss! coxino!
Jordi "Prony"[/quote]
Prefereixo això a ser el Tampax de la Camila....eeeccccccssss! coxino!
Jordi "Prony"[/quote]
- CMB
- Presentats
[quote user="Prony" post="179720"]Jo, en un altra vida, vull ser cinturó de seguretat.
Jordi "Prony"[/quote]
Quina manera més fina de dir-ho! ;)
Jordi "Prony"[/quote]
Quina manera més fina de dir-ho! ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental