PORRA MOTO GP 2011
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: PORRA MOTO GP 2011
Jo ho veig així... a vegades sents converses sobre les motos... i flipes.
El veritable culpable és el diner, la televisió i els comentaristes que hi han (excloent-hi en Dennis Noyes, per mi un guru d'aquest món, des de sempre)
QUAN FOTEN FORA EL PESAT D'EN RIVERAS????????????????????????????????????????????????
Que no en té ni fava i encomana el discurs borreguista a l'Àlex (diplomàtic, caut i neutral...) i als altres dos que estan a peu de pista...
Es que no puc més amb ells i el seu discurs espanyolista i de tripletes... i les estadístiques que no interessen a ningú... apologia del borreguisme!
Us esteu carregant les curses, o pitjor.. el seu esperit!
El veritable culpable és el diner, la televisió i els comentaristes que hi han (excloent-hi en Dennis Noyes, per mi un guru d'aquest món, des de sempre)
QUAN FOTEN FORA EL PESAT D'EN RIVERAS????????????????????????????????????????????????
Que no en té ni fava i encomana el discurs borreguista a l'Àlex (diplomàtic, caut i neutral...) i als altres dos que estan a peu de pista...
Es que no puc més amb ells i el seu discurs espanyolista i de tripletes... i les estadístiques que no interessen a ningú... apologia del borreguisme!
Us esteu carregant les curses, o pitjor.. el seu esperit!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Aposta per Misano.
1.- Lorenzo ( a d'anar a mort ... ja no te res a perdre )
2.- Stoner
3.- Pedrosa
V'sss ;)
GeSus
1.- Lorenzo ( a d'anar a mort ... ja no te res a perdre )
2.- Stoner
3.- Pedrosa
V'sss ;)
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 03, 2011 5:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
No he participat en tot l'any, però ara que en Llorens (i el seu pare) ho tenen tot perdut:
1.- Dani
2.- Lorenzo
3.- Stonner
Sempre al costat dels perdedors! :razz: :razz:
1.- Dani
2.- Lorenzo
3.- Stonner
Sempre al costat dels perdedors! :razz: :razz:
- Jesus
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="178200"]No he participat en tot l'any, però ara que en Llorens (i el seu pare) ho tenen tot perdut:
1.- Dani
2.- Lorenzo
3.- Stonner
Sempre al costat dels perdedors! :razz: :razz:[/quote]

1.- Dani
2.- Lorenzo
3.- Stonner
Sempre al costat dels perdedors! :razz: :razz:[/quote]

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 03, 2011 6:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Jesus, crec i opinio com tu. :lol: :lol:
En Llorenç no te res a perdre, l'Stoner va molt fort i en Daniel com sempre li falta alguna gota de sang....
1.-99
2.-27
3.-26
En Llorenç no te res a perdre, l'Stoner va molt fort i en Daniel com sempre li falta alguna gota de sang....
1.-99
2.-27
3.-26
- Jesus
- Presentats
[quote user="PERARNAU" post="178211"]Jesus, crec i opinio com tu. :lol: :lol:
1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
Ara guanyarà en Dani ... ja veuràs !!! :b9 :b9 :b9
V'sss ;)
GeSus
1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
V'sss ;)
GeSus
Gas a la burra!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Vamos alla...
1-Stoner
2-Pedrosa
3-Lorenzo
1-Stoner
2-Pedrosa
3-Lorenzo
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- PERARNAU
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="178214"][quote user="PERARNAU" post="178211"]Jesus, crec i opinio com tu. :lol: :lol:
1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Pot ser qualsevol cosa... De totes maneres en tenim a dos i mig oblidats que sempre ens poden sorpendre. Un es un tal Spies, l'altre un tal Dovi i el mig un tal Capullo (simoncelli)
1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Pot ser qualsevol cosa... De totes maneres en tenim a dos i mig oblidats que sempre ens poden sorpendre. Un es un tal Spies, l'altre un tal Dovi i el mig un tal Capullo (simoncelli)
- Jesus
- Presentats
[quote user="PERARNAU" post="178234"][quote user="Jesus GS" post="178214"][quote user="PERARNAU" post="178211"]Jesus, crec i opinio com tu. :lol: :lol:
1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Pot ser qualsevol cosa... De totes maneres en tenim a dos i mig oblidats que sempre ens poden sorpendre. Un es un tal Spies, l'altre un tal Dovi i el mig un tal Capullo (simoncelli)[/quote]
Ja tens raó, ja .... :mrgreen:

1.-99
2.-27
3.-26[/quote]
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Pot ser qualsevol cosa... De totes maneres en tenim a dos i mig oblidats que sempre ens poden sorpendre. Un es un tal Spies, l'altre un tal Dovi i el mig un tal Capullo (simoncelli)[/quote]
Ja tens raó, ja .... :mrgreen:

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 03, 2011 11:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aqui va la meva,amb lo bo que soc fent la prediccio de les curses :oops: :oops: ara si que gunya en Pedrosa ;) ;)
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Aquesta setmana vaig per :
1 Pedrosa
2 Stoner
3 Lorenzo
1 Pedrosa
2 Stoner
3 Lorenzo
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Stoner
Dani
Lorenzo
Dani
Lorenzo
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ep! La meva aposta:
-Stoner
-Dani
-Lorenzoquenotéresafer
-Stoner
-Dani
-Lorenzoquenotéresafer

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Màrquez power!!!!
- Jesus
- Presentats

Kpeps ... com ho tenim ??? ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 05, 2011 6:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="178365"]
Kpeps ... com ho tenim ??? ;)[/quote]
jo ho tinc fatal,jajajajaja,un altre rosco de reis :oops: :oops: :oops:
aquesta nit penjo las clasificacions que tindre l'ordinador gros i encara es borraria tot. ;) ;)

jo ho tinc fatal,jajajajaja,un altre rosco de reis :oops: :oops: :oops:
aquesta nit penjo las clasificacions que tindre l'ordinador gros i encara es borraria tot. ;) ;)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="178365"]
ja estan penjades ls classificacions,aquesta setmana m'han agradat molt les curses de 125 i Moto 2,lo del noi frances no ho vaig entendre massa quan va entrar al box ja li debien llegir la''cartilla'' perque.......a moto 2 en Marquez esta que es surt,dona gust veure com va aquest noi,bones curses entretingudes perque a Moto GP,de moment emocio poqueta,encara que en Pedrosa no ho va fer pas malament i la lluita dels Italians er la 4ª plaça va ser maca i aquell icot sense fer el animal tambe pilota be,demostra que no li cal fer-ho,la pasada que li va carara en Rossi per molt amigues que siguin l'altre no l'oblidara.

ja estan penjades ls classificacions,aquesta setmana m'han agradat molt les curses de 125 i Moto 2,lo del noi frances no ho vaig entendre massa quan va entrar al box ja li debien llegir la''cartilla'' perque.......a moto 2 en Marquez esta que es surt,dona gust veure com va aquest noi,bones curses entretingudes perque a Moto GP,de moment emocio poqueta,encara que en Pedrosa no ho va fer pas malament i la lluita dels Italians er la 4ª plaça va ser maca i aquell icot sense fer el animal tambe pilota be,demostra que no li cal fer-ho,la pasada que li va carara en Rossi per molt amigues que siguin l'altre no l'oblidara.
- Jesus
- Presentats
Kpeps ... jo també vaig gaudir com un nen petit amb les curses, però desprès a la nit em vaig quedar amb les declaracions d'en Capirex ... va dir que en Rossi estava anant més ràpid que el Stoner am la Ducati i que el problema està en que la resta de marques han evolucionat molt més que la marca italiana ... algo semblant a quant en Sainz va fitxar per Lancia ... a partir d'aquell any ja era equip de fàbrica ...
Gràcies per la currada ;) ... ja estic al podi :mrgreen:
Gràcies per la currada ;) ... ja estic al podi :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 05, 2011 10:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- PERARNAU
- Presentats
Bueno!!! Per fi i tornem a ser!!!!
El primer el tinc clar!!! El segon també!!! i el tercer tinc molts dubtes, spies...dovi....lorenzo.... i crec que probaré d'arriscar-me una miqueta....
1.-Stoner
2.-Dani
3.-Lorenzo
El primer el tinc clar!!! El segon també!!! i el tercer tinc molts dubtes, spies...dovi....lorenzo.... i crec que probaré d'arriscar-me una miqueta....
1.-Stoner
2.-Dani
3.-Lorenzo
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
hem sap greu per en Lorenzo, però jo la veig així:
1.-Stoner
2.-Dani