La categoria reina es Moto2 i no Moto GP
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La categoria reina es Moto2 i no Moto GP
Despres de curses com la d´avui a Alcanyiz...
Creieu que la millor categoria es la Moto2??
En definitiva, la categoria reina es moto2?
Creieu que la millor categoria es la Moto2??
En definitiva, la categoria reina es moto2?
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: La Categoria Reina Es Moto2 I No Moto GP
si, la d´avui per exemple son les de trencar el sofà...... :roll:

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Moto2 i 125, sens cap mena de dubte i el que digui el contrari que jugui al pàdel...
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
jo ja fà molts anys que ho tinc molt clar
qui s'en preocupa di si es corre més u menys que amb uns 250c.c., a mi tant m'en fot
jo el que vull es lluita, merder i consequentment espectacle, i amb l'igualtat mecánica i electronica, aquest està servit :D
qui s'en preocupa di si es corre més u menys que amb uns 250c.c., a mi tant m'en fot
jo el que vull es lluita, merder i consequentment espectacle, i amb l'igualtat mecánica i electronica, aquest està servit :D
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
I SBK també, hi han pilots que son una passada i van mooooolt depressa.
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
La d'avui ha estat increïble!!!. Cada vegada hi ha més nivell i el Màrquez ha estat de 10!. Els de MotoGP corren més, però mo millor...
I referent a SBK, vaig estar a MotorLand veient-los i deixa molt que dessitjar, hi ha molt menys nivell: Biaggi, Melandri, Checa... han tingut temps millors, no?
I referent a SBK, vaig estar a MotorLand veient-los i deixa molt que dessitjar, hi ha molt menys nivell: Biaggi, Melandri, Checa... han tingut temps millors, no?
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
MotoGP s'ha convertir en la F1 de les motos, de tant en tant hi ha alguna cosa interesant, pero normalment aborrit
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Sense cap mena de dubte.La cursa d´Alcañiz increible,això si
que son curses coc a cos.
que son curses coc a cos.
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
dir quina es la categoria reina per mi es sencill,es MOTO GP !!!! i ho dic en majuscules,es on esta la tecnologia punta,els millors pilots del mon i la ''crem de la crem'' del mon del motociclisme,altre cosa es dir quinas curses son mes o menys divertides que es un altre historia,ara us pregunto :quan en Marquez l'any que be estigui a Moto GP,Ddeixara de ser CRACK? sera un tio aburrit ???? es un altre nivell i aixi es te que valorar,o be penseu que si en Rossi portes l'Honda acavaria el 10 el 7 o el 8.......una ltre mon i prou,en fi serafi,que jo tambe vaig estar a Alcanyis per Superbikes i la diferencia de maquinas tambe es notava i força.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Com a catgeoria reina, no ho sé, però aquest cap de setmana a motorland, la gent vibrava amb moto2 més que mai. Sens dubte la millor carrera de les 3. Encara quedaven unes quantes voltes de motoGP i la gent (almenys a la "pelouse" on estava jo) començava a desfilar. Veure a l'Stonner que li treia tota la recta previa a l'arribada amb en Pedrosa i el De lorenzo a no sé quants segons, no era gens estimulant. Quan en Bautista es va començar a distanciar d'en Hayden i d'en Barberà, es va acabar la cursa.
Tot el contrari que moto2. Crec que no vàrem estar asseguts cap volta sencera. Què bo que és en Marquez! :jump
Per cert, al costat tenia un grup de "madriles" forofos d'en Dani i molt critics amb el Lorenzo :shock:
Tot el contrari que moto2. Crec que no vàrem estar asseguts cap volta sencera. Què bo que és en Marquez! :jump
Per cert, al costat tenia un grup de "madriles" forofos d'en Dani i molt critics amb el Lorenzo :shock:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: La categoria reina es Moto2 i no Moto GP
Pels que no veu poder veure la cursa de moto2, aqui la teniu:
http://www.rtve.es/alacarta/videos/moto ... 2/1200440/
http://www.rtve.es/alacarta/videos/moto ... 2/1200440/

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
A veure ... la categoria reina sempre serà motogp però si vols veure bones curses, Moto2 i 125 cc i espero l'any que ve amb Moto3 també es vegin bones curses.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
despres del pinyo del lorenzo, quan es va oblidar de conectar el control de traccio despres d'entrenar una sortida, em va quedar clar que s'han de canviar normatives per tornar a fer atractiu motogp, amb tanta electronica fins i tot els pilots el deuen aborrir sobre la moto.....