Anuncis Estafa,molt Dull En Comprar Duros A Quatre Pesetes

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Anuncis Estafa,molt Dull En Comprar Duros A Quatre Pesetes

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 20, 2011 10:29 pm

a vegades quan veig anuncis a internet de motos molt barates per el que son,envio un mail a veure que em contesten,encara ara i amb lo que s'arriva a denunciar als foros hi ha qui pica,com als trileros i demes,suposso que es l'avaricia :roll: :roll: i creures mes llest que els altres,aneu amb conte.
aixo es lo que m'ha contestat aquest i es el tipic estafador :enfadat :enfadat :enfadat si li contesto em dira que li envii diners per western union......

Hola

La moto - BMW R 90 S del 1976 está en excelentes condiciones, tiene 38000 km, ningún daño, ningún accidente, fue siempre en garrage.
Compré la moto cuando trabajó en España, en un intercambio de experiencia.
Ahora volví a Norwich - Inglaterra y quiero venderlo porque devorce y es demasiado caro registrarlo aquí.
La moto es muy buena y soy el único propietario. Tiene todos los documentos, todavía es matriculada en España y no debes pagar más.
El coste entero para la moto, cambio del nombre, el transporte y el seguro, es 4000 eur.
La moto esta en mi casa, en Norwich - Inglaterra y si es interesado, lo puedo enviar por 5 días de prueba.
Gracias
Claudio
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Anuncis Estafa,molt Dull En Comprar Duros A Quatre Peset

Entrada Autor: Albert » dc. set. 21, 2011 12:09 am

Holaaa,

Molt barateta, realment, i massa faciltats, no?

:roll: :roll:
Sort,

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 21, 2011 3:29 am

Eeeeep! Pareu compte, aquest tipus d'anuncis a preus super atractius, tant hi son en motos com en cotxes i són una verdadera ESTAFA!

No us deixessiu enrredar, com molt bé diu el Kepeps, si t'intereses t'enviaran un e-mail dient que els hi enviis uns 1500€ per western union en concepte de paga i senyal per les despeses del transport, i que un cop rebuts, t'enviaran el vehicle perquè el puguis provar durant uns dies.
Evidentment si els envies ja no els veuras més, i el vehicle i l'anunci tampoc.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 21, 2011 1:05 pm

Home....

Voleu dir que potser que aquestes alçades encara hi piqui algú?

Bé, de fet si hi ha gent que compra obligacions suscrites per un delinquent reiterat (Ruiz Mateos), qualsevol cosa pot passar imagino...

Jo quan vaig posar a la venda el Jeep vaig rebre un intent d'estafa més catxondo... un tiu em va proposar comprar-lo, però per pagar m'havia d'ingressar un taló de més import del que jo demanava pel cotxe (el tenia a la venda en 18.000 i el taló era de 24.000), aduint tota una història de que li havien donat com a paga i senyal d'una cas que venia però que si el feia efectiu li costava molt de comissions i tal en ser d'una entitat d'un altre país, que ell m'ingressava el taló a condició que jo li transferís la diferència el mateix dia, i en 3-4 dies passava a endur-se el cotxe. cal anar amb compte !
-----------

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. set. 21, 2011 1:23 pm

Sempre hi ha qui pica.

I és que sempre hi ha qui encara no tè exp o seny. Cada dia hi han nou vinguts a aquest mon.

Ara que senyors.. per estafa... Comprar-se pisets per mes de 40 milions, i encanra pensant-se que serà una inversiò..

I que si no es pot pagar i el regales a qui te l ha pagat encara et queda el deute pendent...

Això SI que és una real estafa. Els complices? un de principal, la POR a què encara pugin mès en el seu dia.

I FINS QUE AQUESTA NO QUEDI RESOLTA.. LES PASSAREM MOLT PUTES.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. set. 21, 2011 1:23 pm

[quote user="ARBE" post="179693"]Voleu dir que potser que aquestes alçades encara hi piqui algú?

Bé, de fet si hi ha gent que compra obligacions suscrites per un delinquent reiterat (Ruiz Mateos), qualsevol cosa pot passar imagino...
[/quote]

Bones!!!

Si noi... no ho acabo d'entendre tampoc! Si no vaig errat, lo de Nueva Rumasa van ser 5.000 pagarés amb una inversió mínima de 50.000€!! O sigui que per una moto de 4000€ potser més d'un s'hi fica de cap... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dc. set. 21, 2011 8:59 pm

heu entrat ultimament a segundamano.com ? es una pasada mes de la meitat son estafes, ja vaig enviar un email a l'empresa anuntis a veure que pensaven fer, i res
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Respon

Torna a “Cerveseta”