Als ports/colls també hi passen trailers

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Als ports/colls també hi passen trailers

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 19, 2011 8:38 pm

Mireu al minut 3:15'. :tremolant

És la carretera de Coll de Nargó a Isona.

[youtube]qoL6Ouuka0I[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Als ports/colls també hi passen trailers

Entrada Autor: Albert » dl. set. 19, 2011 9:03 pm

Holaaa.

Renoi quin ensurt!!

No reconec pas la carretera de la primera part del video com la carretera que dius. que es bastant amlpe, però en quan la carretera s'estreta, el perill de trovar un mosntra així... fa molta por!!

:tremolant :tremolant
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 19, 2011 9:04 pm

pq pujen des de la banda contraria a la que habitualment ho fem nosalters.

Aquest video esta grabat des de Isona cap a coll de nargó.

Per desgracia (per velocitat) no poden presentar aquest video com a denuncia, pero crec que en aquesta carretera esta prohibida l´entrada a vehicles pessants :(
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. set. 19, 2011 9:08 pm

Hi ha força camions que segueixen les rutes del navegadors....

Tot sovint es troven grans camions en carreteretes a on no poden ni agafar el revolts!!!

:| :|
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. set. 19, 2011 9:11 pm

Holaa,

[quote user="Steelman" post="179537"]pq pujen des de la banda contraria a la que habitualment ho fem nosalters.

[/quote]

TOTA la carretera de Isona a Coll de Nargó es estreta, no pas tan ample com el que es veu aqui. Que potser podria ser la C-1412 0 1412-B?
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 19, 2011 9:16 pm

[quote user="Steelman" post=""]pq pujen des de la banda contraria a la que habitualment ho fem nosalters.

[/quote]

És una ruta de quatre xicots pels ports de la zona. Si observeu detingudament al minut 2:27' és just al sortir d'Isona direcció Coll de Bòixols, on en una sortida mensual vem fer una parada en filera india tots plegats, al costat del camp de les oliveres.

[quote user="Steelman" post=""]

Per desgracia (per velocitat) no poden presentar aquest video com a denuncia, pero crec que en aquesta carretera esta prohibida l´entrada a vehicles pessants :([/quote]

No està prohibida. Has vist algun coll o port que hi hagi el senyal de prohibició de pas als vehicles pesants?

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Als Ports/colls També Hi Passen Trailers

Entrada Autor: Vendetta » dl. set. 19, 2011 9:16 pm

Per sort hi anaven previnguts i amb marge.

Jo per aquest tipus de carreteres, que inclus a vegades amb cotxe toques el claxon per curves molt tancades..

el que hi faria és algun tipus de laser que porjectes una llum al terra, que es pogues veure de 4 a 30 metres del cotxe.

Encendre'l nomès per aquest tipus de carreteres de forma obligatoria.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 19, 2011 9:22 pm

[quote user="Randy-650" post="179541"]
[quote user="Steelman" post=""]

Per desgracia (per velocitat) no poden presentar aquest video com a denuncia, pero crec que en aquesta carretera esta prohibida l´entrada a vehicles pessants :([/quote]

No està prohibida. Has vist algun coll o port que hi hagi el senyal de prohibició de pas als vehicles pesants?[/quote]

Si, ara estava buscant al google street view;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 19, 2011 9:24 pm

[quote user="Steelman" post="179544"]

Si, ara estava buscant al google street view;)[/quote]

El Minino ho sabrà millor que ningú. Aviam si entra i ens ho explica. :roll:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 19, 2011 9:28 pm

Imatge

Transitabilidad en tramo o puerto de montaña. El panel 1 puede ir en blanco con la inscripción «ABIERTO»; en tal caso, indica que pueden circular todos los vehículos sin restricción; en verde, que indica que el puerto está transitable, si bien existe prohibición de adelantar para los camiones con masa máxima autorizada mayor de 3.500 kilogramos; amarillo, que indica que el puerto está transitable, excepto para los camiones con masa máxima autorizada mayor de 3.500 kilogramos y vehículos articulados, y los turismos y autobuses circularán a una velocidad máxima de 60 km/h; rojo, que indica que para circular es obligatorio el uso de cadenas o neumáticos especiales a una velocidad máxima de 30 km/h y que está prohibida la circulación de vehículos articulados, camiones y autobuses; y en negro con la inscripción «CERRADO», que indica que la carretera se encuentra intransitable para cualquier tipo de vehículo.

FONT

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dl. set. 19, 2011 9:28 pm

Hi ha molts camions i camionets, que pasen per llocs no autoritzats pel pès i dimensions, però això no resulta als senyors que regulen al trànsit, ja que és més fàcil multar a altres colectius.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 19, 2011 9:30 pm

A part d´aquests cartells en carreteres principals.
En vies més "secundaries" com la del coll de Boixols, a vegades, hi han cartells semblant a aquest

Imatge

Limiten l´entrada a vehicles de gran tonatje.
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. set. 21, 2011 12:11 am

:eyes :eyes :eyes

En fa recordar un cop que a nosaltres també ens va passar tornant per Sant LLorenç de Morunys i al lloc que ens varem creuar no hi havia cap escapatoria, la cabina del camió tocant les verdises del seu costat ( corba d'esquerres per a ell) i la caixa tocant el guardarrail del nostre costat, no quedava ni un pam lliure enlloc. Era un trailer amb matrícula de Polonia i el conductor feia més cara d'espantat que nosaltres, per sort la seva velocitat era minúscula ja que a cada corba tenía d'envaïr l'altre carril, el pobre deuria seguir el GPS. :oops:
Varem poder parar a un metre de la caixa i amb feina, ja que el primer que fas és frenar i apartar-te el màxim però pensant que hi ha pas i quant veus que no pases per cap lloc... :tremolant :tremolant es gira una feinada de cop !!!! :mrgreen:

Realment perillós això de trobar-te trailers en segons quines carreteres.

Salut.
Salut i kilómetres

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 21, 2011 3:13 am

Hi ha una altre carretera que cal parar'hi compte, ja que la tinc de fer sobint i tant anant amb moto com amb cotxe, m'ha passat varies vegades el què explica el siono.
Es tracta de la N-260 el tram que va de Pont de Suert a la Pobla de Segur, conegut com el port de Perves. No sé si és degut als GPS que els indican la ruta per allà i els 40t quan s'hi troben al mig ja no poden fer'hi res, o bé que hi circulen perquè tenen d'anar a un lloc en concret i així escursen la ruta, però el què tinc clar és que ja m'hi he emportat més d'un parell d'ensurts per culpa d'articulats en aquest tram i us puc dir que no és gens agradable.

Que hauria d'estar prohibit que hi circulessin aquest tipus de vehicles per allà? Jo crec que si.
Que perquè no ho prohibeixen? Doncs perquè no poden, perquè dita via que és tant estreta que la linea del mig només és per orientar, que no té vorals, que al costat hi ha uns desaigües d'un metre de profunditat (en els quals ja vaig patir en propia pell una sortida de via amb neu), que cada dia hi ha desprendiments, que el dia que plou una mica més del compte baixen roques i arbres a la carretera, que hi ha el túnel de Viu que un articulat quan hi passa ocupa el 98% del mateix....etc, etc... Però tot i tenir tots aquests elements de seguretat tant moderns que us he dit, no deixa de ser la "fantàstica" NACIONAL transpirenaica construida pel "Tio Paco", amb lo què comporta que a una NACIONAL teòricament no es pot impedir el pas a cap tipus de vehicles sempre i quant no hi hagi alguna causa especial que ho motivi.

O sigui que res, aguantar, parar molt de compte i esperar que quan acabi aquesta maleïda crisi el govern faci un túnel i s'acabin els articulats en aquest tram.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 21, 2011 3:21 am

[quote user="Randy-650" post="179548"]Imatge[/quote]

Sr. Randy, cada dia ems sorprens més, no sé com t'ho fas però ets un pou de sorpreses. :shock:
Durant tres anys he fet quasí cada fi de setmana dues vegades el port de Pajares, hi és la primera vegada que veig aquest cartell. Suposo que no m'hi hauria fixat, però encara que ho hagués fet no tenia ni idea del significat de tots aquests colors que expliques.
Suposo que per culpa dels panells lluminosos aquest tipus de cartells deu estar en desús, exepte ports com aquest de Pajares que la circulació és molt minsa des que varen construir l'autopista.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. set. 21, 2011 7:32 am

Un parell de coses:

Els articulats son un autèntic perill en aquest tipus de carreteres, sobretot si son conductors estrangers i a les ordres del GPS, durant bastants anys vaig fer amb cotxe i al final amb moto la carretera d'Espinelves a la Planta Envasadora d'Aigua de Viladrau i el tràfec de camions era brutal, però la manera d'agafar les corves per un coneixedor de la carretera o un estranger es totalment diferent, en aquesta carretera que dic hi ha hagut molts accidents degut a això.

Les cameres aquestes que es veuen últimament, que en la majoria del casos son un pur divertimento, en els videos que estic veient ultimament crec que nosaltres mateixos ens fotem les pedres a la teulada. Potser ningú compartirà aquesta opinió, però anar amb el genoll fregant a terra a les corves, a part de innecessari, (sota el meu humil punt de vista) crea una sensació per l'espectador de temeritat, que segurament no es compartida ni per el pilot ni per molts motoristes. Però bé aqui ho deixo...

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 21, 2011 11:08 am

no cal anar a colls ni a ports,vaig estar treballant uns mesos a Igualada i baixant per la carretera entre Castellfollit i Odena surtia cada bestia que....... :tremolant :tremolant :tremolant ocupava tots dos carrils en alguna curva i ja no explico quan es creuaven dos camions i tot per no anar fins Martorell i pujar per l'autovia :roll: :roll:
Imatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dc. set. 21, 2011 7:18 pm

Bé pot ser que aquesta carretera però jo he vist el camió Scania el que tenia escrit a la visera no era alemany ni rus, sinó que és de la zona, camio articulat de càrrega de bestiar d'alumini, suposo que alguna granja o viver per aquesta zona , jo us garanteixo que no és molt bo ficar-se per aquestes carreteres si és per obligació, el pitjor és quan et trobes un altre igual que el teu de front i tanquilo que es creua i cada un al seu destí.
També us vull dir que moltes vegades trucada al destinatari i sempre et diu que si que passa que si i quan arribes et toca maniobra per aconseguit sortir.
Quan anem amb abonament o ha carregar en meitat dels camps gra.
Poder podria explicar mil historietes que et riu quan has passat però quan no passes perquè toca el sostre en les cases i has de buscar-te la vida.
El que s'ha dit mil historietes per contar-ho als nens.
Algunes vegades també es trenquen coses o et refregar etc

:D espero haver-vos tret una mica de dubtes
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dc. set. 21, 2011 7:39 pm

[quote user="Kpeps" post="179687"]no cal anar a colls ni a ports,vaig estar treballant uns mesos a Igualada i baixant per la carretera entre Castellfollit i Odena surtia cada bestia que....... :tremolant :tremolant :tremolant ocupava tots dos carrils en alguna curva i ja no explico quan es creuaven dos camions i tot per no anar fins Martorell i pujar per l'autovia :roll: :roll:[/quote]

:roll: Encara sort que ja està acabat el tram fins a que passa l'autovia però recordo quan estàvem portant material de Sant Savado a Catellfolli del boix i si l'últim tram de Castellfolli a Òdena, el pitjor no sabes si era pitjor la carretera vella o ficar-te per aquests CERROS - haver quan acaben aquest tram de Manrresa a Igualada, que queda el passar per l'estació de Manrresa

:roll: Estàvem fent-la carretera fa uns 4-5 anys, aquest últim no he participat, perquè no estava l'empresa per a la qual curro :D
:666 Per l'emissora sabes on està tot el grup i s'avisa si hi ha cotxes motos etc, no es va tan al cegues (encara que estiguem bojos perduts):666
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 21, 2011 7:43 pm

Mínino, un dubte:
-hi han carreteres aquí a Catalunya o fora que hi hagi el senyal
de prohibició pels vehicles pesants? Jo no n'he vist mai cap. :roll: