Manteniment Del Tunel De Bracons.
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Manteniment Del Tunel De Bracons.
Ara llegint post de l'Steelman on parla de peatges i manteniments, i impostos per aquests..
Aqui hi ha molta gent d'Osona i Garrotxa. I que fan servir el tunel de Olot Vic el de bracons.
Algù s'ha plantejat què costa aquest tunel de manteniment, i si la cantitat i calitat de manteniment és necessari?
Als inicis cada dos per tres a la nit, te'l trobaves tallat, per feines de manteniment, sense cap tipus de preocupaciò pels usuaris, ells havien de fer neteja i si vols ves a fer la volta per l'antiga. Es va resoldre, no se si per l'alcalde d'Olot o per quin, però resolt.
Ara cada dos per tres tallen un carril, hi posen que vagis a 60!! quan tampoc és necessari.. i està un munt de gent per allà remenant, i netejant..
Els hi encanta jugar a llumetes, semblar que treballen, el tema, és que hi ha un munt de personal jugant a llumetes per ahi.
Mès d'una vegada he estat temptat de parar i preguntar, però encara no ho he fet.
Ha i ves a saber la de gent que deu treballar a la central vigilant cameres i etc.. en fi, sols és si algú en sabia alguna cosa del manteniment d'aquest tunel.
Aqui hi ha molta gent d'Osona i Garrotxa. I que fan servir el tunel de Olot Vic el de bracons.
Algù s'ha plantejat què costa aquest tunel de manteniment, i si la cantitat i calitat de manteniment és necessari?
Als inicis cada dos per tres a la nit, te'l trobaves tallat, per feines de manteniment, sense cap tipus de preocupaciò pels usuaris, ells havien de fer neteja i si vols ves a fer la volta per l'antiga. Es va resoldre, no se si per l'alcalde d'Olot o per quin, però resolt.
Ara cada dos per tres tallen un carril, hi posen que vagis a 60!! quan tampoc és necessari.. i està un munt de gent per allà remenant, i netejant..
Els hi encanta jugar a llumetes, semblar que treballen, el tema, és que hi ha un munt de personal jugant a llumetes per ahi.
Mès d'una vegada he estat temptat de parar i preguntar, però encara no ho he fet.
Ha i ves a saber la de gent que deu treballar a la central vigilant cameres i etc.. en fi, sols és si algú en sabia alguna cosa del manteniment d'aquest tunel.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Manteniment Del Tunel De Bracons.
homeeeee,podries parar i preguntar,a alguns ens queda lluny i aqui ja saps que som molt tafaners,no foto-no llumetes,tambe podria ser que estiguin ensenyant com es fa i uns siguin alumnes i altres profesionals de la reparacio i manteniment de tunels :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: o suposso que la realitat es que deuen tenir un pressupost per auest tunel i el tenen que justificar com sigui :evil: :evil:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!
Jordi, pot ser que las llumetes, siguin la consecuencia de la teva ingesta compulsiva de tallats???
fins diumenge
:idea: :idea: :idea: :idea:
salut
Jordi, pot ser que las llumetes, siguin la consecuencia de la teva ingesta compulsiva de tallats???
fins diumenge
:idea: :idea: :idea: :idea:
salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 21, 2011 2:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- Vendetta
- Presentats
No pas pacs, ja sè que dona aquesta impressiò. (Excès de tallats)
Hi ha una de personal a aquell tunel...
I cada dos per tres el limiten a 60, clar, ni cas, la majoria. Fins el dia que sigui veritat.
Com un dia que entre tunel y tunel estava nevant, lliscadeta sense caure.. però clar, susto al Kanttu.
Hi ha una de personal a aquell tunel...
I cada dos per tres el limiten a 60, clar, ni cas, la majoria. Fins el dia que sigui veritat.
Com un dia que entre tunel y tunel estava nevant, lliscadeta sense caure.. però clar, susto al Kanttu.
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="179703"]... suposso que la realitat es que deuen tenir un pressupost per auest tunel i el tenen que justificar com sigui :evil: :evil:[/quote]
No si ja vaig parar amb un tecnic a preguntar mentre esperava que em deixessin passar..
Em va explicar que era un dels millors tunes de no sè on.
Però coi, tant tant de mant, fa falta? Entre els calers que s'hi gasten, i la tocada de collons que generen.. Això si, a la nit. :twisted:
No si ja vaig parar amb un tecnic a preguntar mentre esperava que em deixessin passar..
Em va explicar que era un dels millors tunes de no sè on.
Però coi, tant tant de mant, fa falta? Entre els calers que s'hi gasten, i la tocada de collons que generen.. Això si, a la nit. :twisted:
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Si tu dona idees que al final o faran duran el dia, encara sera pitxor.
Algu a fet la carretera que va de Ripoll a Berga per les Lloses, en aquest troç hi ha tres forats que els han omplert de terra i porten aixi mes de un mes, dos dells estan en troç de recta pero l´altre esta a la sortida de un revolt que si algu entra una mica rapid i no l´hi dona temps a esquivarlo la nata esta asegurada.
Algu a fet la carretera que va de Ripoll a Berga per les Lloses, en aquest troç hi ha tres forats que els han omplert de terra i porten aixi mes de un mes, dos dells estan en troç de recta pero l´altre esta a la sortida de un revolt que si algu entra una mica rapid i no l´hi dona temps a esquivarlo la nata esta asegurada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Moc aquest fil a la cerveseta perquè no té res a veure amb les
motos. :shock:
motos. :shock:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="179721"]Moc aquest fil a la cerveseta perquè no té res a veure amb les
motos. :shock:[/quote]
home una mica si que te a veure amb els vehicles que hi circulen.....
de fa un temps cap aqui, us heu adonat de que cada vegada les carreteres están pitjor mantingudes ?????, hi ha alguna carretera que fa pena , amb uns sots impresionants i perillosos per les motos......
el presupost per manteniment ha baixat o senzillament ha desaparegut...no em vull ni imaginar lo perilloses que es tornarán algunes carreteres si aquesta tardor plou fort...... :roll:
motos. :shock:[/quote]
home una mica si que te a veure amb els vehicles que hi circulen.....
de fa un temps cap aqui, us heu adonat de que cada vegada les carreteres están pitjor mantingudes ?????, hi ha alguna carretera que fa pena , amb uns sots impresionants i perillosos per les motos......
el presupost per manteniment ha baixat o senzillament ha desaparegut...no em vull ni imaginar lo perilloses que es tornarán algunes carreteres si aquesta tardor plou fort...... :roll:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Home, doncs jo prefereixo haver d'anar més a poc o inclús parar per que estan fent reparacions i manteniment que no pas troba-me la carretera plena de sots i piles de merda al voral :roll:
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Doncs jo penso que el manteniment no em sap gens de greu, no em molesta.
Si no hi hagués manteniment, la crítica sería per l'altre cantó...!!! Llavors preferixo que se'n cuidi'n.
Un tunel sempre ha d'estar amb bones condicions... i més d'aquestes dimensions.
Aquest estiu hi hem passat bastant cops a les nits tornant de la platja (a partir de les dotze) i mai ens han fet parar.
Si es cert que tallen un carril, però la circulació no es veu efectada, com tampoc la velocitat.
Si no hi hagués manteniment, la crítica sería per l'altre cantó...!!! Llavors preferixo que se'n cuidi'n.
Un tunel sempre ha d'estar amb bones condicions... i més d'aquestes dimensions.
Aquest estiu hi hem passat bastant cops a les nits tornant de la platja (a partir de les dotze) i mai ens han fet parar.
Si es cert que tallen un carril, però la circulació no es veu efectada, com tampoc la velocitat.
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.