Vinga va ..... que fa molt dies que no us explico res :mrgreen:
Des de el foro LC8, vam decidir fer una sortida mixta, amb bons revolts i una mica de pistes.
Com que venia gent de diferents llocs, en Caganer ens va preparar una ruta ON amb un bon esmorzar i diferents punts de trobada en funció d’on veníem cada un.
Vaig avisar en Tiramilles amb la seva DR Big i en Pere29 amb la GS 800 i vam sortir plegats de Torelló. Vaig preparar una mica de ruta pel Lluçanès fins a Avinyó, el punt de trobada amb els altres. La veritat és que va sortir una bona ruta i ens ho vam passar bé, enllaçant revolts de bon matí
El moment de l’encontre amb els altres amics, tots amb KTM 990 Adventure, com la meva.

Vam fer la ruta ON d’en Caganer, amb moltes corbes per asfalt,des d’Avinó, cap a Navas, Montmajor …. Fins al lloc de l’esmorzar :
Serracanya, senzillament ESPECTACULAR.
Només t’ho havies de fer tu, però podies menjar tot i en la quantitat que volguessis

Una passssssssssssada , de restaurant

I amb les energies a dalt de tot ... a l’atac

Ruta amb una mica de tot
Aquesta ruta em sobrepassava àmpliament. Era molt més difícil del que jo puc donar de mi mateix, així és que no va trigar gaire a arribar la primera caiguda, passant un bassal amb fang

Però et portava per lloc preciosos

Amb unes pujades plenes de pedres que no vaig poder fotografiar, perquè feina tenia a pujar :mrgreen:

Però et deixaven a uns balcons/miradores Increibles

En fi, una sortida preciosa , amb un esmorzar espectacular, amb uns trams de carretera ratoners d’aupa i uns d’off guapos, guapos.
I com sempre amb una gent molt maca , tots sense excepció disposats a ajudar , de bon rotllo, amb bon ambient , .... tot això va fer que m’oblidés molt ràpid de la mala llet que vaig agafar per les 2 caigudes tontes que vaig tenir
Algunes fotos son de Jordi Tiramilles, i em consta que també té algún video molt xulo ...
A més .... en Pere29 i jo vam haver de tornar quan la ruta encara no estava .... així que si ell o en Caganer volen continuar la crònica ......seria perfecte !!!
En fins .... que gràcies per tot i fins la propera , que jo ja he netejat la moto :mrgreen: