Ducati Diavel
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ducati Diavel
Ostres, he flipat !!!! :eyes no es el meu estil de moto, però l'he portat una estona al costat meu per Vía Augusta de Barcelona i l'he estat mirant tota l'estona... bé, jo i uns quans mes que passaben en moto per allà.
Doncs aixó, jo no me la compraría però veure-la sí que m'ha agradat...ha d'estar bé probar-la...
http://www.arpem.com/motos/modelos/duca ... seros.html
Ostres, no sé possar un fitxer jpeg directament....
Doncs apa, algún Ducatista segur que l'ha mirat, re-mirat i fins i tot probat.
V'ssss
Doncs aixó, jo no me la compraría però veure-la sí que m'ha agradat...ha d'estar bé probar-la...
http://www.arpem.com/motos/modelos/duca ... seros.html
Ostres, no sé possar un fitxer jpeg directament....
Doncs apa, algún Ducatista segur que l'ha mirat, re-mirat i fins i tot probat.
V'ssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ducati Diavel
[quote user="Deivid" post="178437"]Ostres, no sé possar un fitxer jpeg directament....[/quote]
Bones!!!
Només cal col·locar-hi abans i després del link de la imatge el següent: [ img ] link de la imatge [ / img ] (el que està entre parèntesi posar-ho junt sense espais)
Què futurista es veu, oi??

Fins aviat!
Bones!!!
Només cal col·locar-hi abans i després del link de la imatge el següent: [ img ] link de la imatge [ / img ] (el que està entre parèntesi posar-ho junt sense espais)
Què futurista es veu, oi??

Fins aviat!

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Amb bones mans pots fer virgueries !!! :eyes ( tot i que jo tampoc me la compraria ... em tira més una monster ) :mrgreen:
[youtube]ZV-3PVnEOkQ[/youtube]
[youtube]ZV-3PVnEOkQ[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 06, 2011 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Ahir la vaig veure... va ser de passada i no vaig poder apreciar-la prou, però fa molt bona pinta...!!! És d'un estil molt "muscle bike" americà... :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
Ahir la vaig veure... va ser de passada i no vaig poder apreciar-la prou, però fa molt bona pinta...!!! És d'un estil molt "muscle bike" americà... :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Deivid
- Presentats
Home, maca es, però jo no em vaig amb una cosa així sota les cames....
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
A mi em sembla que n'he vist una pel carrer, en el tral de Reus a Cambrils. Fa el seu efecte, però no deu ser lo més pràctic per fer grans desplaçaments (però per als diumenges fe rel vermutillo, ets el king!)

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Xepe71" post="179892"]A mi em sembla que n'he vist una pel carrer, en el tral de Reus a Cambrils. Fa el seu efecte, però no deu ser lo més pràctic per fer grans desplaçaments (però per als diumenges fe rel vermutillo, ets el king!)[/quote]
Potser hi ha molts moterus/es que van en moto el diumenge al matí a prendre un cafè per fer-se el king/queen :mrgreen:
Potser hi ha molts moterus/es que van en moto el diumenge al matí a prendre un cafè per fer-se el king/queen :mrgreen:
- Deivid
- Presentats
The Queen of the nigth !!!! uuueeeee