GRUA A BARNA.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

GRUA A BARNA.

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 24, 2011 10:15 am

ahir vem anar a sopar a Barcelona amb uns amics,un d'ells va aparcar la moto en concret una RT d'avant del Hard Rock cafe a sobre de la vorera,la sorpresa va ser quan al anar-la a buscar no hi era,al primer moment vem pensar que l'havien robat ''per sort'' al acostar-nos al lloc on tenia que estar i havia un triangle a terra i se l'havia endut la grua :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat al lloc on era la RT ESTAVA APARCADA UNA SCOOTER !!!!!!!!!!
hi havien mes triangles a terra i nomes s'havien endut motos grosses,o sigui que al llorooooooo :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: GRUA A BARNA.

Entrada Autor: CMB » ds. set. 24, 2011 10:22 am

[quote user="Kpeps" post="179909"]ahir vem anar a sopar a Barcelona amb uns amics,un d'ells va aparcar la moto en concret una RT d'avant del Hard Rock cafe a sobre de la vorera,la sorpresa va ser quan al anar-la a buscar no hi era,al primer moment vem pensar que l'havien robat ''per sort'' al acostar-nos al lloc on tenia que estar i havia un triangle a terra i se l'havia endut la grua :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat al lloc on era la RT ESTAVA APARCADA UNA SCOOTER !!!!!!!!!!
hi havien mes triangles a terra i nomes s'havien endut motos grosses,o sigui que al llorooooooo :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

Ja és mala sort, però és que no s'hauria d'aparcar mai a sobre de la vorera! L'scooter el deuria aparcar més tard, no?

Pel que conec de Barcelona hi ha dèficit de places d'aparcament de motos, per tant s'ha d'apretar que en posin més. Per aqui a Girona, s'ha fet un canvi gran amb això i difícilment veuràs motos aparcades a sobre de la vorera.

Salut

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » ds. set. 24, 2011 10:51 am

:enfaduu No és ficar llenya al foc, però penses que no miren el que es porten una moto atrotinat o una moto que segur que passaran a recollir-i pagar, al meu fill com és una moto que val menys va paga 30€,,,, o possibilitat de deixar-la en el dipòsit a criar aranyes la denucia, a plaça Catalunya passa això, davant dels aparcaderos de moto si deixen però a la vorera que no tenen et chingan
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. set. 24, 2011 10:59 am

Ja se que no és la solució, jo fa molts anys que si puc evito d'anar a la capital i evitar aquest estrès.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 24, 2011 11:21 am

El susto al sortir deu ser impressionant!!
Quant saps que la te la grua encara et "consoles" una mica , pero tela.

A Reus, jo gairebé mai vaig en moto per dins la ciutat, i si ho faig no aparco mai sobre la vorera.
A BCN poques vegades que hi vaig acabo pagant i aparco en aparcaments coberts. No m´en fio de deixarla aparcada al carrer ..
Ex ...moltes coses

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. set. 24, 2011 11:22 am

no es per posar maranya pro a al altre costat de aquest troç de carrer tens mes de 100 plaçes de aparcament per motos, sols tens que atravesar el carrer :roll:
http://www.vpike.com/?place=placa+catal ... treet+View
desplaseu el ninot a la banda baixa de la plaça i veureu l'aparcament
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 24, 2011 11:27 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » ds. set. 24, 2011 2:53 pm

Tampoc es per ficar maranya, però jo vaig sovint per aquesta zona i els aparcaments de motos solen estar plens. No será que si no fan més aparcaments de motos es perque en treuen més benefici i estresan a la gent?

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » ds. set. 24, 2011 3:08 pm

Sí que és cert que acostumen a estar plens i fins i tot tota l'extensió de vorera adjacent, però durant el dia, no pas a l'hora de sopar.
sergibuda

they called me an accident

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » ds. set. 24, 2011 3:43 pm

[quote user="CMB" post="179912"]
Pel que conec de Barcelona hi ha dèficit de places d'aparcament de motos, per tant s'ha d'apretar que en posin més. Per aqui a Girona, s'ha fet un canvi gran amb això i difícilment veuràs motos aparcades a sobre de la vorera.

Salut[/quote]

Ja tens raó, ja! Aquí a Girona gairebé és impensable aparcar-la sobre la vorera, sigui quin sigui el "cavallatge" o l'estat en que es trobi la moto, de la multa i la grua no te'n salves! Per mi que només tenen un policia a temps complert per això! Per desgràcia tinc un pàrquing davant la feina (on sempre la hi aparco) i no hi ha dia que no em trobi el policia fent receptes!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 24, 2011 4:43 pm

El que jo em pregunto és com coi se la van endur. En una grua-ploma? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » ds. set. 24, 2011 9:00 pm

Doncs, fa un parell d'anys, així mateix ho fèien a Paris, amb una grua-ploma. Carenats, miralls i cúpules trencats, manillars doblegats, etc...
Els de la Mutuelle des Motards vàren tenir molta feina amb les denúncies dels seus associats i -sembla- que ja hi han possat una mica de fre.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. set. 24, 2011 9:35 pm

La mare que els va...!
Molts dies vaig a la feina amb moto a BCN i sempre aparco en una vorera. Deu ser una vorera "tolerada"

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dg. set. 25, 2011 12:34 am

Deunido quin ensurt, jo cuant vaig per Lleida capital tinc costum de aparcar sobre les aceres.
algun dia em trobare alguna sorpresa
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dg. set. 25, 2011 12:13 pm

[quote user="Josep973" post="179978"]Deunido quin ensurt, jo cuant vaig per Lleida capital tinc costum de aparcar sobre les aceres.
algun dia em trobare alguna sorpresa[/quote]

A dia d'avui no ho se, però fa un temps, quan a gairebé a tot arreu començaven a ser bastant estrictes amb aquest tema, a Lleida eren molt mes permissiu. Fins hi tot vaig estar parlant amb mes d'un urbano i em varen comentar que mentre aparqués la moto en voreres amples i no a menys d'un metro i pico de la paret no hi tindria cap problema.

JuanAMB
Presentats
Entrades: 90
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm

Entrada Autor: JuanAMB » dg. set. 25, 2011 7:22 pm

[quote user="Coes" post="179918"]no es per posar maranya pro a al altre costat de aquest troç de carrer tens mes de 100 plaçes de aparcament per motos, sols tens que atravesar el carrer :roll:
http://www.vpike.com/?place=placa+catal ... treet+View
desplaseu el ninot a la banda baixa de la plaça i veureu l'aparcament[/quote]
+1

JuanAMB
Presentats
Entrades: 90
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm

Entrada Autor: JuanAMB » dg. set. 25, 2011 7:23 pm

[quote user="Randy-650" post="179943"]El que jo em pregunto és com coi se la van endur. En una grua-ploma? :shock:[/quote]
[youtube]MZIEDnlIiJY[/youtube]

Sergi3
Presentats
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. set. 25, 2011 8:31 pm

Ara vaig a ser l'advocat del diable, i em posare de part de l'ajuntament de barcelona (que deu em perdoni)

Si no vaig errat, el Hard Rock està a la Plaça Catalunya de la nostre "estimada" capital, doncs resulta que durant la Mercè , el gran ajuntament de barcelona prohiveix aparcar en tota la plaça, :enfaduu , Es una Pu¿?¿¿?¿?ada, perque la grua val una pasta, i quant veus com tracten les motos/cotxes, et donen ganes de ves a saber que. Dijous a la tarda ja estaven retirant motos de les voreres

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 25, 2011 9:18 pm

la veritat es que la va deixar a sobre l'acera perque els aparcaments de motos eren plens,plens,plens i la vorera era plena ,plena,plena i qui s'ho anava a imaginar,s'en van endur unas quantas i al moment ja ni havien altres ocupan els llocs ''desocupats'',en fi que com tampoc has fet res de bo i per lo que puguis queixar-te,dons.....mes val paga un parquing i per el proper cop ja ho sabem,si las plaças habilitades per moto estan plenas,sortira mes barat :roll: :roll:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 25, 2011 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. set. 26, 2011 12:12 am

Doncs vaja merda... la veritat es que l'aparcament que hi ha davant molts cops està plé a tope i has d'aparcar a sobre l'acera. Jo no vaig per aquella zona, però sí que es veritat que encara que hi hagi l'aparcament de davant, te les veus canutes per aparcar-la.

Jo a la feina, el 75% dels cops vaig en moto, aparco a l'acera. De fet uns quans de la feina anem en moto i al davant i al voltant està plé de llocs per aparcament de motos, però us puc assegurar que depen l'hora que arribes ja no pots aparcar. Un parell de vegades els hi he preguntat a la policia local si possen multes en aquest lloc, però els 2 cops m'han dit que com l'acera es ample no les possen, però vaja, es qüestió de seguir creuant els dits. Es al C/Calvet de Barcelona, al costat de la Harley.

En fi, que millor que se l'hagi endut la grua, que no li hagin fotut, però al final vas a buscar-la amb cara de mala llet, aixó segur....

Sergi3
Presentats
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. set. 26, 2011 7:58 am

[quote=kpeps]la veritat es que la va deixar a sobre l'acera perque els aparcaments de motos eren plens,plens,plens i la vorera era plena ,plena,plena i qui s'ho anava a imaginar,s'en van endur unas quantas i al moment ja ni havien altres ocupan els llocs ''desocupats''[/quote]

Son molt rapids :enfaduu
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “General”