Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Entrada Autor: 650X » dv. set. 23, 2011 6:35 am

:mrgreen: [quote user="CMB" post="179784"]Val, la vasant de moto, ja la tenim clara. I la de turisme?

Imatge

;)[/quote]

Encara no he tingut temps de mirar els bars que trobarem... però suposo que amb tanta pols una birreta entrarà molt bé :roll:

Jo pensava que a les 8.00h del matí de Dissabte una foto a la Seu Vella de Lleida a trenc d'alba ja faria el fet?

Salut!

Inakibg
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
Contacta:

Entrada Autor: Inakibg » dv. set. 23, 2011 8:24 am

Home..i una altra foto a Girona, no?

Per cert, pels més novells, hem de tocar alguna cosa de la moto? Pressió de rodes (mixtes) recomanada?
Si plou o hi ha mala previsió, ho postposarem, oi?
Viatgers sobre dues rodes
http://duesrodes.blogspot.com/

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. set. 23, 2011 8:51 am

[quote user="inakibg" post="179799"]Home..i una altra foto a Girona, no?

Per cert, pels més novells, hem de tocar alguna cosa de la moto? Pressió de rodes (mixtes) recomanada?
Si plou o hi ha mala previsió, ho postposarem, oi?[/quote]

Què vol dir 'plou o mala previsió'...? :lol:

Fa pinta que farà bon temps, per tant trobarem pols!!!

De totes maneres és aviat per pensar en que s'ha d'anul·lar una sortida per pluja. Ha de ploure llevantada de 3 dies i que caiguin 200 litres per pensar això, de moment no ho sembla pas! Aquest any el mal temps el va fer el Juliol i ara fa el temps que hauria d'haver fet a l'estiu, per tant la tardor meteorològica trigarà a arribar... (espero ;) )

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 23, 2011 8:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. set. 23, 2011 9:01 am

[quote user="650X" post="179798"]:mrgreen: [quote user="CMB" post="179784"]Val, la vasant de moto, ja la tenim clara. I la de turisme?

Imatge

;)[/quote]

Encara no he tingut temps de mirar els bars que trobarem... però suposo que amb tanta pols una birreta entrarà molt bé :roll:

Jo pensava que a les 8.00h del matí de Dissabte una foto a la Seu Vella de Lleida a trenc d'alba ja faria el fet?

Salut![/quote]

Ara ja veig segur que s'ha d'anar a dormir a Lleida el divendres, jo això d'aixecar-me abans de les 5h del mati, per arribar a Lleida a les 7h, em costa molt i molt. Llavors no tiraria durant el dia. ;)

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 23, 2011 11:29 am

[quote user="CMB" post="179801"][quote user="650X" post="179798"]:mrgreen: [quote user="CMB" post="179784"]Val, la vasant de moto, ja la tenim clara. I la de turisme?

Imatge

;)[/quote]

Salut![/quote]

Ara ja veig segur que s'ha d'anar a dormir a Lleida el divendres, jo això d'aixecar-me abans de les 5h del mati, per arribar a Lleida a les 7h, em costa molt i molt. Llavors no tiraria durant el dia. ;)[/quote]
Jo ja he mirat algun Hotel per divendres, a mesura que s'acosti el dia podem fer una mica de llista, perquè segur que serem uns quants.

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. set. 24, 2011 4:38 pm

[quote user="inakibg" post="179799"]Home..i una altra foto a Girona, no?

Si plou o hi ha mala previsió, ho postposarem, oi?[/quote]
Evidentment que una altra a Girona a sota les escales de la Catedral... :mrgreen:

Doncs amb pneumàtics mixtes jo el que faria es baixar 4 o 5 dècimes la pressió dels pneumàtics, comprovar que no estiguin massa llisos, un mixte sense dibuix es com un de carretera... i si tens la posibilitat de regular les suspensions, posar la precàrrega al màxim per guanyar una mica d'alçada lliure al terra, també es una bona recomanació si habitualment portes maletes o top-case de plàstic treure-ho ja que els camins i les vibracions no son gaire amigues. Per exemple les R1200GS tenen el famós top-case volador... ;) Un petate o una bossa esportiva lligada amb unes cintes es (crec la millor solució).

salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. set. 24, 2011 4:43 pm

[quote user="Cuco" post="179766"][quote user="Tiramilles" post="179733"]
LLeida-Calaf (Cuco, mira com el podem empalmar amb el teu!)

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/spatialAr ... id=2050590

[/quote]

OK, ja està fet. Ara el track meu començarà a "Sant Antolí i Vilanova". En no passar per Cervera això vol dir que caldrà que les motos tinguin una autonomia mínima de quasi 200 kms entre benzineres.

A més he de investigar 3,5 kms nous.

Com que a més cada cop sembla més clar que no podré venir el dia D per una baixada al marroc, PROPOSO UNA EXPLORATORIA el dissabte o el diumenge al matí amb algú que porti GPS i pugui gravar el track, que faria de road-lider el dia en qüestió.

Voluntaris?[/quote]

Com ha anat la crida de VOLUNTARIS?? Vols dir que si no podem fer una exploratòria prèvia amb GPS no hi ha track? :tremolant :tremolant

Jo tinc festa dimarts i dimecres no sé si serveix... :???:

ai, ai, ai... Salut!

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » ds. set. 24, 2011 8:28 pm

No home, no pateixis que el track us el passaré igual, i serà real, però perdreu més temps per seguir-lo que no pas si hi ha algú que ja l´ha fet abans, doncs hi ha algun desvío que estic segur que us el passareu, jajaja. Però també té la seva gràcia anar corregint quan veus que t'escapes del track.

De moment veig que per demà tampoc no hi ha ningú. Si fa falta segurament que entre setmana també puc trobar un moment si es que et pots escapar.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dg. set. 25, 2011 12:43 am

Si, jo també ho veig així. El tram de wikiloc és de 123 km, per tant en portariem uns 100 màxim. La Panadella sembla que està a una distància de 2-3 km. La pregunta és si encara està operativa la betzinera de la Panadella. Havent-hi l'autovia tant a prop, l'han conservat?

Hola, la gasolinera de la panadella, esta funcionant al 100*100
Josep973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 25, 2011 12:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. set. 25, 2011 12:46 am

[quote user="650X" post="179819"][quote user="CMB" post="179801"][quote user="650X" post="179798"]:mrgreen: [quote user="CMB" post="179784"]Val, la vasant de moto, ja la tenim clara. I la de turisme?

Imatge

;)[/quote]

Salut![/quote]

Ara ja veig segur que s'ha d'anar a dormir a Lleida el divendres, jo això d'aixecar-me abans de les 5h del mati, per arribar a Lleida a les 7h, em costa molt i molt. Llavors no tiraria durant el dia. ;)[/quote]
Jo ja he mirat algun Hotel per divendres, a mesura que s'acosti el dia podem fer una mica de llista, perquè segur que serem uns quants.

Salut[/quote]

Ei, dels que dius aquest pot estar bé, no?

Hotel

Tenen habitacions, dobles, triples, quadruples...

Tot i que està a la part nord de Lleida a uns 3 km del centre...

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. set. 25, 2011 12:48 am

[quote user="Josep973" post="179979"]Si, jo també ho veig així. El tram de wikiloc és de 123 km, per tant en portariem uns 100 màxim. La Panadella sembla que està a una distància de 2-3 km. La pregunta és si encara està operativa la betzinera de la Panadella. Havent-hi l'autovia tant a prop, l'han conservat?

Hola, la gasolinera de la panadella, esta funcionant al 100*100[/quote]

Gràcies per la informació!

Perfecte.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. set. 25, 2011 7:40 am

[quote user="CMB" post="179981"][quote user="650X" post="179819"][quote user="CMB" post="179801"][quote user="650X" post="179798"]:mrgreen: [quote user="CMB" post="179784"]Val, la vasant de moto, ja la tenim clara. I la de turisme?

Imatge

;)[/quote]

Salut![/quote]

Salut[/quote]

Ei, dels que dius aquest pot estar bé, no?

Hotel

Tenen habitacions, dobles, triples, quadruples...

Tot i que està a la part nord de Lleida a uns 3 km del centre...[/quote]

Imatge

A mi es el que em va agradar més, però si hi anem jo vull dormir a la llitera eh :ban !

Salut!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 25, 2011 7:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. set. 25, 2011 7:56 am

[quote user="Tiramilles" post="179733"]Hola.

Aquí teniu els tracks.

LLeida-Calaf (Cuco, mira com el podem empalmar amb el teu!)

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/spatialAr ... id=2050590

[/quote]

Ahir vaig parlar amb un dels que va fer la ruta, que es de Girona, segons ell el tram de Lleida-Calaf es un 95% de pistes molt ràpides, excepte el tram final que es una mica més revirat. Em falta confirmar si hi ha algún punt per posar suc que no sigui la Panadella.

Pinta bé no?
Imatge

Imatge

Salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. set. 25, 2011 8:04 am

[quote user="Cuco" post="179956"]No home, no pateixis que el track us el passaré igual, i serà real, però perdreu més temps per seguir-lo que no pas si hi ha algú que ja l´ha fet abans, doncs hi ha algun desvío que estic segur que us el passareu, jajaja. Però també té la seva gràcia anar corregint quan veus que t'escapes del track.

De moment veig que per demà tampoc no hi ha ningú. Si fa falta segurament que entre setmana també puc trobar un moment si es que et pots escapar.[/quote]

Ostres es que m'havies fer patir ehh! :tremolant

Sempre anem tan lents que mai ens hem passat un devio... :oops: , jo tinc festa dimarts i dimecres, però si segueixo fent exploratòries al final em puliré els tacs abans de la ruta... ja porten 1.700km i comencen a estar cascadillos els de davant en porten 3.200 i anar a lleida i tornar son fàcilment 450km més :???:

Si tens els tracks gravats, jo ja m'en refio.

Salut!

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dg. set. 25, 2011 4:29 pm

Quines ganes tinc de que arribi el dia, per cert ja et confirmo que jo plegare el divendres tard, pert tant no vindre a dormir,ja concretarem lloc i hora de trobada a lleida.
Una cosa cuantes motos hi ha que puguin tenir problemes de autonomia?

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dg. set. 25, 2011 7:44 pm

No patiu ni cal que us desvieu, ja que és una pena que després d'evitar al màxim l'asfalt desprès hagueu de desviar-vos expressament a la Panadella.
El track que us van donar passa pel costat ben bé de Sant Guim de Freixenet, i allà crec que hi ha benzinera. Confirmeu-ho.
Com que justament després coincideix i xafa el meu track durant una estona, ho tinc tan fàcil com començar el meu quan l'altre tira amunt cap a Calaf. La llàstima es que el track que us van passar fa força trossos per asfalt, i que així es perden uns 20 kms de la meva proposta inicial, però així no he de fer cap exploratòria i puc garantir el meu tross al 100%. Una altra vegada ja el farem sencer.

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dl. set. 26, 2011 12:36 am

Os confirmo que hi ha benzinera a Sant Guim de Fr
Demà os confirmo que estigui operativa.
http://maps.google.es/maps?saddr=Sant+G ... 9,,0,-6.43
A Calaf just al carrer de sota on acaba el track teniu una benzinera de l' area de Guissona
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 61,,0,1.69
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 12:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. set. 26, 2011 12:40 am

[quote user="VMan" post="180058"]Os confirmo que hi ha benzinera a Sant Guim de Fr
Demà os confirmo que estigui operativa

http://maps.google.es/maps?saddr=Sant+G ... 9,,0,-6.43[/quote]

Gràcies
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 12:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. set. 26, 2011 12:41 am

[quote user="VMan" post="180058"]Os confirmo que hi ha benzinera a Sant Guim de Fr
Demà os confirmo que estigui operativa

http://maps.google.es/maps?saddr=Sant+G ... 9,,0,-6.43[/quote]

Gràcies

Però qui són la 'Montse & Joe'? ;)
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 12:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. set. 26, 2011 6:51 am

[quote user="pere29" post="180011"]Quines ganes tinc de que arribi el dia, per cert ja et confirmo que jo plegare el divendres tard, pert tant no vindre a dormir,ja concretarem lloc i hora de trobada a lleida.
Una cosa cuantes motos hi ha que puguin tenir problemes de autonomia?[/quote]Problemes d'autonomia serien motos amb autonomia inferior a 200km?? si es així, penso que potser les 450cc de Sidru, Pasqual poden ser les que menys autonomia tinguin la X-Challenge pot fer 190 km i el resta q em sembla que podem fer +200km sense problemes.

De totes maneres no crec que haguem de patir gaire per això. A la fí i el cap no es l'estepa de Mongòlia això.

Salut!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”