Donant bon exemple…
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Donant bon exemple…
Holaaa,
Aquest dissabte passat dia 24-06-11, tornava cap a casa tot conduint el meu cotxe per l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. Circulava per el carril de la dreta, sortint al carril central per fer els avançaments als vehicles mes lents. La meva velocitat no era gens alta, lleugerament per sobre dels 130 km/h de marcador, que en velocitat real suposa anar una mica per sobre dels 120 que em sembla que encara es el límit màxim en autopistes. En els panells informatius encara surt de tant en tant el recordatori de la obligatorietat de circular per la dreta, els heu vist, oi?
Doncs a les 18:20, quan estava arribant a Vilafranca del Penedès, veig aparèixer pel retrovisor una unitat del Mossos d’Esquadra. Hi havia poc trànsit i es podien apreciar clarament els seus llums discrets de ben lluny, igualment es podia apreciar que venia clavat al tercer carril, al de la esquerra sense que hi hagués cap altre vehicle circulant per els altres dos. Excepte algun que també anava mes lent que jo i que varem anar deixant endarrere, que casualment també circulava per el carril de la dreta.
Quan em van avançar a mi, anàvem un a cada banda de l’autopista, i així van seguir per molta estona. Els vaig seguir un tros a distància, tot fregant-me els ulls, pujant la meva velocitat fins a superar els 140 de velocímetre, que son uns 130 Km/h reals, i ells continuaven marxant.
Per sorpresa meva varen deixar el carril de l’esquerra en sobrepassar la primera sortida de Vilafranca, però van seguir pel carril central sense cap necessitat.
Així m’agrada!!! Donant un bon exemple de com s’ha de circular per autopista!!!
Pel que fa a la velocitat, no penseu pas en imitar-los, a ben segur que sereu sancionats com marca la llei. I pel que fa al carril pel que circulaven, estic segur que en van avançar a mes de un que ho feia pel carril central sense que hi hagués ningú a la dreta. I, si ells ho fan... deu ser que es així no? Quina força moral poden tenir a l’hora de sancionar-nos? O es que no cal? Que potser han canviat les normes? O es que ells estan per sobre de les normes? No llegeixen els mateixos panells que veig jo que em recorden que he de circular per la dreta?
Us ho dic de veritat... NO ENTENC RES!!!
:shock: :shock: :shock:
Aquest dissabte passat dia 24-06-11, tornava cap a casa tot conduint el meu cotxe per l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. Circulava per el carril de la dreta, sortint al carril central per fer els avançaments als vehicles mes lents. La meva velocitat no era gens alta, lleugerament per sobre dels 130 km/h de marcador, que en velocitat real suposa anar una mica per sobre dels 120 que em sembla que encara es el límit màxim en autopistes. En els panells informatius encara surt de tant en tant el recordatori de la obligatorietat de circular per la dreta, els heu vist, oi?
Doncs a les 18:20, quan estava arribant a Vilafranca del Penedès, veig aparèixer pel retrovisor una unitat del Mossos d’Esquadra. Hi havia poc trànsit i es podien apreciar clarament els seus llums discrets de ben lluny, igualment es podia apreciar que venia clavat al tercer carril, al de la esquerra sense que hi hagués cap altre vehicle circulant per els altres dos. Excepte algun que també anava mes lent que jo i que varem anar deixant endarrere, que casualment també circulava per el carril de la dreta.
Quan em van avançar a mi, anàvem un a cada banda de l’autopista, i així van seguir per molta estona. Els vaig seguir un tros a distància, tot fregant-me els ulls, pujant la meva velocitat fins a superar els 140 de velocímetre, que son uns 130 Km/h reals, i ells continuaven marxant.
Per sorpresa meva varen deixar el carril de l’esquerra en sobrepassar la primera sortida de Vilafranca, però van seguir pel carril central sense cap necessitat.
Així m’agrada!!! Donant un bon exemple de com s’ha de circular per autopista!!!
Pel que fa a la velocitat, no penseu pas en imitar-los, a ben segur que sereu sancionats com marca la llei. I pel que fa al carril pel que circulaven, estic segur que en van avançar a mes de un que ho feia pel carril central sense que hi hagués ningú a la dreta. I, si ells ho fan... deu ser que es així no? Quina força moral poden tenir a l’hora de sancionar-nos? O es que no cal? Que potser han canviat les normes? O es que ells estan per sobre de les normes? No llegeixen els mateixos panells que veig jo que em recorden que he de circular per la dreta?
Us ho dic de veritat... NO ENTENC RES!!!
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Donant Bon Exemple…
potser deuen pensar que com van a 130 o a 140 i ningu no els adelantara :halfcry :twisted: :halfcry :twisted: :halfcry gaire normal no es,peroooooo.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
És l'esport nacional, només passar la frontera, tothom va per la dreta, et deixa passar i circula de manera ordenada, per això no es fan tantes caravanes absurdes, simplement es va ordenats i no es permet circular camions de gran tonatge quan s'està entrant o sortint massivament. A part de que es pot circular a 130, més lògic, i no amb una norma de quan anàvem tots amb Simca 1000, 850 i 127.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 12:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
És una batalla perduda, Albert. L'autoritat fa i desfà com li ve de gust. Autoritat moral? jajajaja
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Storm" post="180110"]És una batalla perduda, Albert. L'autoritat fa i desfà com li ve de gust. Autoritat moral? jajajaja[/quote]
Completament d´acord,no hi ha res a fer,sempre a pringar els mateixos,i no cridis gaire
que si no te la foten :enfadat
Completament d´acord,no hi ha res a fer,sempre a pringar els mateixos,i no cridis gaire
que si no te la foten :enfadat
Que gran aquest de Bilbao

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Albert" post="180064"]Així m’agrada!!! Donant un bon exemple de com s’ha de circular per autopista!!![/quote]
Ja ho deia la meva iaia: «fan més fum que llum»
Ja ho deia la meva iaia: «fan més fum que llum»
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Fan més fum que llum...què bó !!!!! sí que en sabia la teva iaia
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Ramon" post="180135"]
Ja ho deia la meva iaia: «fan més fum que llum»[/quote]
Doncs mira que de llum en fan i molta!!! Tot i portar solsament els pilots de color blau al sostre!!!
[quote user="Ramon" post="180135"]
Ja ho deia la meva iaia: «fan més fum que llum»[/quote]
Doncs mira que de llum en fan i molta!!! Tot i portar solsament els pilots de color blau al sostre!!!
Sort,