Consells De Compra Per Una Enduro-trail
Moderador: Airald
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
Consells De Compra Per Una Enduro-trail
Hola, com alguns ja sabreu estic buscant alguna enduro-trail per fer rutilles per cami, pero res de trialeres ni coses aixi sols per fer sortides tipus les que realitzeu per aqui. La meva pregunta es que tinc dubtes de si comprar una moto mes trail o una moto mes enduro, la cosa esta clara no sempre les sortides son prop de casa i esclar si mapunto en en alguna tinc que anar amb la moto al lloc dinici.
Tinc varies opcions pero no se per on decantam, les opcions son:
Fin a un presupost de 1500€ e trovat
yamaha xt660 tenere 1500€ aprox del 96 amb 40.000km
Honda xr600r meñs de 1000€ del 92 amb 13.000km
necesito opinions i mes opcions :roll:
Tinc varies opcions pero no se per on decantam, les opcions son:
Fin a un presupost de 1500€ e trovat
yamaha xt660 tenere 1500€ aprox del 96 amb 40.000km
Honda xr600r meñs de 1000€ del 92 amb 13.000km
necesito opinions i mes opcions :roll:
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Consells De Compra Per Una Enduro-trail
Ei, sembla que últimament això s'encomana, jeje.
650X, et demanen !
650X, et demanen !
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Jo ja començo a tenir febre :roll: :roll:
Jo ja començo a tenir febre :roll: :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="180487"].
Jo ja començo a tenir febre :roll: :roll:[/quote]
En comprem una a mitges?
En comprem una a mitges?
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
La Tenere és més trail, la XR és enduro més pur... i et permet més soltura per muntanya. Jo quan tenia la XR grimpava per tot arreu... és robusta i no s'arruga, però és un motor més antic, d'aire... però té suspensions Showa que ho aguanten tot. Et recomano que si et lligues l'XR obris la forquilla i hi posis un gruix de nylon d'1'5 cm... i si pots, les molles reforçades Showa o tipus Hyperpro, veuras el canvi, sobretot anant de pressa. S'ho menja tot. És una opció més racing, amb quatre retocs pots tenir un avió. Jo vaig fer tot un campionat sencer de trams amb una XR... i no va tenir res, ni es va arrugar. Exigent pel pes, però molt resistent.
Sens dubte la Tenere és una moto més tova, per a tots els públics, més d'excursió, però t'aguantarà si no l'exigeixes massa. Suspensions de mantega, voldrien algun retoc i canvi de molles si pot ser. El motor no és tant punxegut ni té tanta mala llet. Suau, però vàlida.
Tu mateix... :D
Sens dubte la Tenere és una moto més tova, per a tots els públics, més d'excursió, però t'aguantarà si no l'exigeixes massa. Suspensions de mantega, voldrien algun retoc i canvi de molles si pot ser. El motor no és tant punxegut ni té tanta mala llet. Suau, però vàlida.
Tu mateix... :D
- Raky
- Presentats
[quote user="Steelman" post="180489"][quote user="Cristina_tgn" post="180487"].
En comprem una a mitges?[/quote]
fet tu poses la pasta i jo la conducció :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
fet tu poses la pasta i jo la conducció :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="180489"][quote user="Cristina_tgn" post="180487"].
Ja la comencem a liar :lol: :lol:
Ja la comencem a liar :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NOTA: HE mogut el post al GENERAL pq no va d´accesoris ;)
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
Ah! se'm oblidava... si has de fer excursions llargues i de nit... la XR vol llums supletoris... com a bona enduro no es veu un piju... en aquest sentit la teneré anirà millor.
La meva opinió:
Per fer excursions trail-enduro sense tenir por de què et trobaras pel camí:
IDEAL:
KTM 690 ENDURO. Cara, molt nova. Motor molt evolucionat i prestacions de curses.
JAPOS TRAIL:
XT, DR, KLR, (KLE), Dominator... molt bé, però amb retocs mínims. La Dominator i la XT depenent de l'any serien les més properes a la moto ideal. També la XR 650.
JAPOS ENDURO:
WR 450 (250), XR 450, DRZ 450, KLX 450... bones mecàniques i resistens. Depèn de l'any s'han de corregir certes cosetes, això pot valdre per totes les motos del món... :lol: :lol: :lol:
Salut
La meva opinió:
IDEAL:
KTM 690 ENDURO. Cara, molt nova. Motor molt evolucionat i prestacions de curses.
JAPOS TRAIL:
XT, DR, KLR, (KLE), Dominator... molt bé, però amb retocs mínims. La Dominator i la XT depenent de l'any serien les més properes a la moto ideal. També la XR 650.
JAPOS ENDURO:
WR 450 (250), XR 450, DRZ 450, KLX 450... bones mecàniques i resistens. Depèn de l'any s'han de corregir certes cosetes, això pot valdre per totes les motos del món... :lol: :lol: :lol:
Salut
- Raky
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="180494"]Ah! se'm oblidava... si has de fer excursions llargues i de nit... la XR vol llums supletoris... com a bona enduro no es veu un piju... en aquest sentit la teneré anirà millor.
La meva opinió:
IDEAL:
JAPOS TRAIL:
JAPOS ENDURO:
Salut[/quote]
que et sembla una ktm EXC 450????????
La meva opinió:
IDEAL:
JAPOS TRAIL:
JAPOS ENDURO:
Salut[/quote]
que et sembla una ktm EXC 450????????
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
totes las que et diuen crec que et poden anar be,jo la unica que et puc aconsellar es la xt 600 e,quina maquina,quina maravella :mrgreen: :mrgreen: ,jo no m'he l'acavo (es nota que encara no l'he començat? ;) ;) ) dema anire a fer una volteta i ja et dire com respon ,avui he fet l'assegurança ,crec que aquestes motos per el que les pots trobar $$$$ donen molt mes del que costen,i si que sembla una febre si,veig que van buscadotes :eyes :eyes
- Raky
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="180519"]totes las que et diuen crec que et poden anar be,jo la unica que et puc aconsellar es la xt 600 e,quina maquina,quina maravella :mrgreen: :mrgreen: ,jo no m'he l'acavo (es nota que encara no l'he començat? ;) ;) ) dema anire a fer una volteta i ja et dire com respon ,avui he fet l'assegurança ,crec que aquestes motos per el que les pots trobar $$$$ donen molt mes del que costen,i si que sembla una febre si,veig que van buscadotes :eyes :eyes[/quote]
Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?
Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Té quelcom a veure aquesta febre amb l'anunci de la Generalitat de ser més permisiu
en la circul.lació per camins? :D
P.d:'el meu vot per la XR, però tal i com t'han dit amb canvi de molles.
I si veus una 400 en bon estat, millor.
I si veus una 400 en bon estat, millor.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Raky" post="180522"]Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?[/quote]
fara dos messos i va ser una casualitat,nomes dir-te que encara no l'he fet servir,l'assegurança 125 euros,crec que barat.sot en la busqueda.
[quote user="Randy-650" post="180524"]Té quelcom a veure aquesta febre amb l'anunci de la Generalitat de ser més permisiu
en la circul.lació per camins? :D [/quote]
jo nomes la vull per anar als circuits de karts com el de Sallent :mrgreen: :mrgreen: es conya,home ;) ;)
El seguro economic veritat?[/quote]
fara dos messos i va ser una casualitat,nomes dir-te que encara no l'he fet servir,l'assegurança 125 euros,crec que barat.sot en la busqueda.
[quote user="Randy-650" post="180524"]Té quelcom a veure aquesta febre amb l'anunci de la Generalitat de ser més permisiu
en la circul.lació per camins? :D [/quote]
jo nomes la vull per anar als circuits de karts com el de Sallent :mrgreen: :mrgreen: es conya,home ;) ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Kpeps, doncs amb una trail-enduro es disfruta quantitat en circuits
de karts, però amb pneumàtics de carretera. I un matí llogar-ho
una colla surt baratissim. ;)
de karts, però amb pneumàtics de carretera. I un matí llogar-ho
una colla surt baratissim. ;)

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="180481"]Ei, sembla que últimament això s'encomana, jeje.
650X, et demanen ![/quote]
http://www.mototurisme.cat/viewtopic.php?f=3&t=11831
A part del fil que ja has vist (el de les germanes...) jo tot els dubtes que he tingut i les impressions les he escrit. Ara suposo que quan tingui la DR-Z 400 podré fer algun comentari amb coneixement.
Si fàs una repassada al fil, veuràs totes les opcions que he trobat i que em sembla que mes o menys son les que busques. Potser tu busques algo una mica més gros i jo he acabat amb algo més petit.
Salut!
650X, et demanen ![/quote]
http://www.mototurisme.cat/viewtopic.php?f=3&t=11831
A part del fil que ja has vist (el de les germanes...) jo tot els dubtes que he tingut i les impressions les he escrit. Ara suposo que quan tingui la DR-Z 400 podré fer algun comentari amb coneixement.
Si fàs una repassada al fil, veuràs totes les opcions que he trobat i que em sembla que mes o menys son les que busques. Potser tu busques algo una mica més gros i jo he acabat amb algo més petit.
Salut!
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
No sé si has tingut en compte un petit detall de res ........ la XR S'ARRENCA A PATADA!!!
Primer ho proves, i després decideixes....
Pel rang de preu que dius, la Dominator és la teva moto probablement.
Primer ho proves, i després decideixes....
Pel rang de preu que dius, la Dominator és la teva moto probablement.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
I si veus una 400 en bon estat, millor.[/quote]
En el meu càs podriem dir que si que hi ha tingut una mica a veure aquest anunci. Si la cosa anés a pitjor (no se si hi pot anar més..) no tindria cap sentit tenir res que porti tacs.
Salut!
I si veus una 400 en bon estat, millor.[/quote]
En el meu càs podriem dir que si que hi ha tingut una mica a veure aquest anunci. Si la cosa anés a pitjor (no se si hi pot anar més..) no tindria cap sentit tenir res que porti tacs.
Salut!
-
- Presentats
No vaig tenir mai cap problema per arrancar l'XR en qualsevol circumstància... fins i tot un dia vaig anar a dins d'un riu... glub... glub.. i es va engegar a la primera la tia!...
les XT 600 que vaig tenir eren de patada i les vaig arribar a engegar amb la mà!... tot és trobar-li el truquillo...
Les DR de Suzuki de patada ja eren unaltra cosa... més val treure's el casc, els guants... respirar... i anar fent patades fins que li doni la gana d'arrencar...
Jo personalment abans de la Dominator em quedaria una XR... però jo tinc medul.la d'endurista, clar...
Una KTM EXC 450 és UNA MOTO D'ENDURO AMB MAJÚSCULES. Vol dir estar-hi més a sobre... oli, suspensions, etc, etc... però tens prestacions de competició. Amb aquesta pujaras per tot arreu i sense por, amb l'altra... cuidao... a no ser que siguis un tio experimentat.
Amb la 450 EXC et pots apuntar al campionat que vulguis. Amb una Dominator, no, per que m'enteneu...
has d'escollir prestacions o pol.livalència... sopesa-ho
Salut
les XT 600 que vaig tenir eren de patada i les vaig arribar a engegar amb la mà!... tot és trobar-li el truquillo...
Les DR de Suzuki de patada ja eren unaltra cosa... més val treure's el casc, els guants... respirar... i anar fent patades fins que li doni la gana d'arrencar...
Jo personalment abans de la Dominator em quedaria una XR... però jo tinc medul.la d'endurista, clar...
Una KTM EXC 450 és UNA MOTO D'ENDURO AMB MAJÚSCULES. Vol dir estar-hi més a sobre... oli, suspensions, etc, etc... però tens prestacions de competició. Amb aquesta pujaras per tot arreu i sense por, amb l'altra... cuidao... a no ser que siguis un tio experimentat.
Amb la 450 EXC et pots apuntar al campionat que vulguis. Amb una Dominator, no, per que m'enteneu...
has d'escollir prestacions o pol.livalència... sopesa-ho
Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 29, 2011 9:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Jo amb la XT de botonet cada cap de setmana m'apunto al campionat de menjar butifarres... i tan panxo eh!