Consells De Compra Per Una Enduro-trail
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Consells De Compra Per Una Enduro-trail
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Per mi, enduro i gastronomia dura dificilment van lligats...
sí un bon esmorzar, sense arribar a les galtes de porc i sucedanis... pa amb tomata i embotit si, un cafeolé i a continuar... gasssssss
I si es per dinar, un dinar normal, sense passar-se... sinó les trialeres són eternes...
Unaltra cosa és fer una sortida civilitzada per carretera o pista en plan tranqui... es pot dinar un pèl més opíparament...
Hahahahahaaaa... :lol: :lol:
Salut, butifarreruuuuuuuuuuu
Per mi, enduro i gastronomia dura dificilment van lligats...
sí un bon esmorzar, sense arribar a les galtes de porc i sucedanis... pa amb tomata i embotit si, un cafeolé i a continuar... gasssssss
I si es per dinar, un dinar normal, sense passar-se... sinó les trialeres són eternes...
Unaltra cosa és fer una sortida civilitzada per carretera o pista en plan tranqui... es pot dinar un pèl més opíparament...
Hahahahahaaaa... :lol: :lol:
Salut, butifarreruuuuuuuuuuu
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Aquests de les KTMs no saben el què es diuen 
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Caganer" post="180561"]Aquests de les KTMs no saben el què es diuen
[/quote]
Si, tens raó... :lol:
Els de les BMW's per esmorzar ens entaulem amb forquilla i ganivet: Mínim botifarra amb monjetes, cansalada, all-i-oli, rostit,...vi amb 'graciosa', café, cigaló, xarrup, ... ;) ;) ;) ;)
llavors, no hi ha qui vegi els entrebancs de les pistes... :oops: :oops: :oops:
Els de les BMW's per esmorzar ens entaulem amb forquilla i ganivet: Mínim botifarra amb monjetes, cansalada, all-i-oli, rostit,...vi amb 'graciosa', café, cigaló, xarrup, ... ;) ;) ;) ;)
llavors, no hi ha qui vegi els entrebancs de les pistes... :oops: :oops: :oops:
-
- Presentats
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Quina por...
Quina por...
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
[quote user="CMB" post="180567"][quote user="Caganer" post="180561"]Aquests de les KTMs no saben el què es diuen
[/quote]
llavors, no hi ha qui vegi els entrebancs de les pistes... :oops: :oops: :oops:[/quote]
ostres, ara ja sé el secret del turbo bmw
llavors, no hi ha qui vegi els entrebancs de les pistes... :oops: :oops: :oops:[/quote]
ostres, ara ja sé el secret del turbo bmw
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Una bona opcio es la Suzuki DR 650 SE , a partir del 2006 tenien arranc elèctric:
No n'hi han gaires però en altres paisos es una màquina molt utilitzada per viatjar.
http://motos.coches.net/ocasion/suzuki/ ... 899823.htm
Per cert jo vaig tenir una DR 600 Djebel del 89 amb arranc a cosses i no vaig tenir mai cap problema per arrancar-la. Vaig patir una mica més amb la XR 650 R però cap cosa problemàtica.
No n'hi han gaires però en altres paisos es una màquina molt utilitzada per viatjar.
http://motos.coches.net/ocasion/suzuki/ ... 899823.htm
Per cert jo vaig tenir una DR 600 Djebel del 89 amb arranc a cosses i no vaig tenir mai cap problema per arrancar-la. Vaig patir una mica més amb la XR 650 R però cap cosa problemàtica.
-
- Presentats
Vas tenir sort, company... :lol:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Raky" post="180522"]
Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?[/quote]
mira , ja que m'ho vas demanar avui l'he ''estrenat''i li he fet una foto en un cami,res de perillos es clar,pero coll.....s que es divertit,els primers moments ja m'han semblat bons,ens farem amics jo i aquesta joveneta ;) ;)

Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?[/quote]
mira , ja que m'ho vas demanar avui l'he ''estrenat''i li he fet una foto en un cami,res de perillos es clar,pero coll.....s que es divertit,els primers moments ja m'han semblat bons,ens farem amics jo i aquesta joveneta ;) ;)

-
- Presentats
Cami???? :shock:
Kpeps, aixo es una AUTOPISTA de 10 carrils... :roll:
Kpeps, aixo es una AUTOPISTA de 10 carrils... :roll:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="180632"]Cami???? :shock:
Kpeps, aixo es una AUTOPISTA de 10 carrils... :roll:[/quote]
CAMIII dels XUNGOS,si t'ho dire jo que i era !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
CAMIII dels XUNGOS,si t'ho dire jo que i era !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="180635"][quote user="Fjodor" post="180632"]Cami???? :shock:
CAMIII dels XUNGOS,si t'ho dire jo que i era !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Però també hi podies haver passat amb la K. :razz:
CAMIII dels XUNGOS,si t'ho dire jo que i era !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Però també hi podies haver passat amb la K. :razz:

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="180639"][quote user="Kpeps" post="180635"][quote user="Fjodor" post="180632"]Cami???? :shock:
Però també hi podies haver passat amb la K. :razz:[/quote]
si home,ni que estigues boig,si hem voleu picar entre els dos,no ho aconseguireu......amb la K diu :roll: :roll: jajajajjaajjaa
Però també hi podies haver passat amb la K. :razz:[/quote]
si home,ni que estigues boig,si hem voleu picar entre els dos,no ho aconseguireu......amb la K diu :roll: :roll: jajajajjaajjaa
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
I tant que i pots passar amb la K!!!
No tinc fotos i no ho puc demostrar, però tant el James com jo, hem passat per camins de veritat amb les Pan€... no vas tan de pressa pero.... passes!!
;) ;)
No tinc fotos i no ho puc demostrar, però tant el James com jo, hem passat per camins de veritat amb les Pan€... no vas tan de pressa pero.... passes!!
;) ;)
Sort,
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Albert" post="180648"]Holaaa,
;) ;)
[/quote]
Pregunteu-li al Vendetta i la seva Pan€!!!
;) ;)
Pregunteu-li al Vendetta i la seva Pan€!!!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 30, 2011 9:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="CMB" post="180672"][quote user="Albert" post="180648"]Holaaa,
;) ;)
[/quote]
Pregunteu-li al Vendetta i la seva Pan€!!![/quote]
dons mira,ja tenim resposta a la pregunta del fil,RAKI COMPRAT UNA PAN !!! que ja veus que es una moto ideal per fer trail :roll: :roll: :roll: :roll:
p.d. amb Mototurisme amb la K ja hi he pasat per llocs pitjors,per anar a algun mirador amb vistes ben macas :mrgreen: :mrgreen:
;) ;)
Pregunteu-li al Vendetta i la seva Pan€!!![/quote]
dons mira,ja tenim resposta a la pregunta del fil,RAKI COMPRAT UNA PAN !!! que ja veus que es una moto ideal per fer trail :roll: :roll: :roll: :roll:
p.d. amb Mototurisme amb la K ja hi he pasat per llocs pitjors,per anar a algun mirador amb vistes ben macas :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
Doncs em comprare una PAN per anar fer exclusivament trialeres... :lol: :lol:
ja veuras quins braços se'm quedaran amb dues setmanes... semblaré l'Increïble Hulk... :lol: :lol:

Salut
ja veuras quins braços se'm quedaran amb dues setmanes... semblaré l'Increïble Hulk... :lol: :lol:

Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 30, 2011 10:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Albert" post="180648"]No tinc fotos i no ho puc demostrar, però tant el James com jo, hem passat per camins de veritat amb les Pan€... no vas tan de pressa pero.... passes!![/quote]
Ja t'ajudo a demostrar-ho... una imatge val més que mil paraules! Aquests són en James i en Rutilo, i més endavat o endarrera hi havia l'Albert!!

Fins aviat!
Ja t'ajudo a demostrar-ho... una imatge val més que mil paraules! Aquests són en James i en Rutilo, i més endavat o endarrera hi havia l'Albert!!

Fins aviat!

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Carles" post="180677"][quote user="Albert" post="180648"]No tinc fotos i no ho puc demostrar, però tant el James com jo, hem passat per camins de veritat amb les Pan€... no vas tan de pressa pero.... passes!![/quote]

Fins aviat![/quote]
a veure conyes a part,es clar que amb totes las motos pots anar per tot arreu amb uns limits es clar,pero ni han que estan fetes per una cosa i unes per un altre,seria el mes semblant a aixo i de bon rotllo eh ;) ;) .

Fins aviat![/quote]
a veure conyes a part,es clar que amb totes las motos pots anar per tot arreu amb uns limits es clar,pero ni han que estan fetes per una cosa i unes per un altre,seria el mes semblant a aixo i de bon rotllo eh ;) ;) .

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ei Kpeps, això és al camí del "regadiu"???
Digués que si, home, cadascú les "passa putes" com vol o com pot :mrgreen:
Segur que per aquí hi ha gent molt capacitada, però tot és començar. Total, per anar fins a Serracanya a omplir la panxa, tampoc cal ser federat en enduro, dic jo :roll:
Endavant les atxes Kpeps ;)
Digués que si, home, cadascú les "passa putes" com vol o com pot :mrgreen:
Segur que per aquí hi ha gent molt capacitada, però tot és començar. Total, per anar fins a Serracanya a omplir la panxa, tampoc cal ser federat en enduro, dic jo :roll:
Endavant les atxes Kpeps ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
RANDY, jo tenia una XT.. :crys :crys :crys
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: