Consells De Compra Per Una Enduro-trail

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Consells De Compra Per Una Enduro-trail

Entrada Autor: Raky » dv. set. 30, 2011 11:53 pm

:eyes wow que guapota esta :eyes

[quote user="Kpeps" post="180622"][quote user="Raky" post="180522"]
Entenc que fa no res que las comprat veritat???? quina es? posat alguna foto :D
El seguro economic veritat?[/quote]

mira , ja que m'ho vas demanar avui l'he ''estrenat''i li he fet una foto en un cami,res de perillos es clar,pero coll.....s que es divertit,els primers moments ja m'han semblat bons,ens farem amics jo i aquesta joveneta ;) ;)

Imatge[/quote]
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. oct. 01, 2011 11:06 am

[quote user="GRUM" post="180690"]Ei Kpeps, això és al camí del "regadiu"???
[/quote]

hola Grum,aquest cami es el que hi ha en paralel al eix entre les universitats i la parada a la illa verda,com deien una autopista de 10 carrils,pero per fer la foto i que la veies en Raky mes maca i no l'anava a fer al garatge,sobre anar a esmorçar a Serracanyas ho he fet amb la K el problema va ser el tornar que com soc una mica golafre.......... tot el d'avans era conya marinera,jajajajajajja,hem veig capacitat de tot i mes i quan vulguis un mitgdia podem anar a fer camins Grum ;) ;)

[quote user="Raky" post="180711"]:eyes wow que guapota esta :eyes
[/quote]

gracies home,t'has firat una xt 660 ?? vas demanar informacio l'altre dia per ebay d'una DR-Z ???

[quote user="Storm" post="180697"]RANDY, jo tenia una XT.. :crys :crys :crys
:lol: :lol: :lol:[/quote]
avui llegint l'assegurança ,hi ha una claussula que posa que l'unic assegurat a part del passatger es el titular i que no la pot portar ningu mes ,es aixo normal ???????
si no es aixi agafala quan vulguis,que et veig molt melancolios ;) ;) ;)
Imatge

Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Entrada Autor: Raky » ds. oct. 01, 2011 7:25 pm

[quote user="Raky" post="180711"]:eyes wow que guapota esta :eyes
[/quote]

gracies home,t'has firat una xt 660 ?? vas demanar informacio l'altre dia per ebay d'una DR-Z ???

Jo per una DR-Z de ebay crec que no pero e preguntat per tantes que ja no recordo???????

Eh trovat una kawasaki la KLX 650 opinions?????????
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 01, 2011 7:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Respon

Torna a “General”