FIL SBK...
Moderador: Airald
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: FIL SBK...
3 puntets, i al sac
OEOEOEOE, OE, OE.......... :D
OEOEOEOE, OE, OE.......... :D
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bones curses avui eh?
He trobat a faltar una Aprilia, però en Checa a la propera.. CAMPIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow :bow :bow
Bones curses avui eh?
He trobat a faltar una Aprilia, però en Checa a la propera.. CAMPIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow :bow :bow
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
resums,ara si que si,hem sembla que no caldra ni creuar els dits ;) ;)
[youtube]8FsSK-fHj1s[/youtube]
[youtube]_Q3wsNfLm9k[/youtube]
[youtube]8FsSK-fHj1s[/youtube]
[youtube]_Q3wsNfLm9k[/youtube]
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
FELICITATS CARLES !!!!!

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
GRAN PILOT, GRAN PERSONA I GRAN CAMPIO!!!
FELICITATS CARLES!!!
FELICITATS CARLES!!!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Siiiiiiiiiiiiiiiiii...
FELICITATS CAMPIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FELICITATS CAMPIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
JA N'HI TOCAVA UNA DE BONA!!!! ENHORABONAAAA!!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
JA N'HI TOCAVA UNA DE BONA!!!! ENHORABONAAAA!!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
Sort,
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 02, 2011 10:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
ENHORABONA CAMPIÓ!!!!
- Kpeps
- Presentats
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Os deixo la info de la festa de celebració del titol d´en Carles
Kpeps, a tú et queda molt molt aprop, ja ens explicaras si t´hi pots acostar.
Caravana motera per al 'Toro'
El punt de trobada serà el pàrquing de la discoteca Menfis, a les 19.15 hores, per fer la concentració dels amics i aficionats de Carles Checa que el vulguin acompanyar amb la rua del motor (s'hi pot anar tant amb cotxe com amb moto) per sortir a les 19.45 hores. La celebració serà organitzada pels Amics del Motor amb col·laboració de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.
La rua del Toro Checa (aquest és el seu logotip des de fa anys) és previst que circuli cap a la Rosaleda i entri al poble per la carretera de Vic, carrer Sallent, carrer de Jaume Balmes, una petita parada que es farà a La Fonda, carrer de Germán Duran i arribada al pavelló cap a les 20.30 hores. Allà, davant del seu monument, es farà el fi de festa, en la qual hi haurà la intervenció del grup musical Asmodaics & Goliaters, i també coca i cava per a tots els assistents per celebrar el títol de campió del món. L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, serà qui rebrà Checa, que es dirigirà als presents, i s'espera també que hi hagi força sorpreses i amics molt il·lustres del fruitosenc.
Kpeps, a tú et queda molt molt aprop, ja ens explicaras si t´hi pots acostar.
Caravana motera per al 'Toro'
El punt de trobada serà el pàrquing de la discoteca Menfis, a les 19.15 hores, per fer la concentració dels amics i aficionats de Carles Checa que el vulguin acompanyar amb la rua del motor (s'hi pot anar tant amb cotxe com amb moto) per sortir a les 19.45 hores. La celebració serà organitzada pels Amics del Motor amb col·laboració de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.
La rua del Toro Checa (aquest és el seu logotip des de fa anys) és previst que circuli cap a la Rosaleda i entri al poble per la carretera de Vic, carrer Sallent, carrer de Jaume Balmes, una petita parada que es farà a La Fonda, carrer de Germán Duran i arribada al pavelló cap a les 20.30 hores. Allà, davant del seu monument, es farà el fi de festa, en la qual hi haurà la intervenció del grup musical Asmodaics & Goliaters, i també coca i cava per a tots els assistents per celebrar el títol de campió del món. L'alcalde de Sant Fruitós, Joan Carles Batanés, serà qui rebrà Checa, que es dirigirà als presents, i s'espera també que hi hagi força sorpreses i amics molt il·lustres del fruitosenc.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
TORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amunt i felicitats!
7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amunt i felicitats!
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Gran campió i no ho dic per la seva edad ;)
avui a les 21:30 per Tdp faran un ampli resum de Magny Cours i un homenatge a Checa
avui a les 21:30 per Tdp faran un ampli resum de Magny Cours i un homenatge a Checa
- Kpeps
- Presentats
he anat a l'homenatge que ha sigut molt maco,l'hem acompanyat en l cami unas 100 motos,ell ensha vingut a buscar per fe el cami junts fins el pavello,tothom content amb el campionat del mon i la doble victoria d'en Carles,els veins de Sant Fruitos i aficionats al mon del motor s'han volcat per retre homentage a una persona sencilla que quan ha d'anar per feina i va i no s'oblida dels seus amics que a dalt de l'escenari l'han fins i tot ''mantejat'' dema pnjare unas fotos
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
ENHORABONA !!! :Saltant :Saltant :Saltant
[youtube]jA-A45zr8zE[/youtube]
[youtube]jA-A45zr8zE[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 04, 2011 12:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Bones,
jo també m'hi vaig acostar ahir a Sant Fruitós !!
Gran persona en Checa, s'el veu de molt bona pasta. Va parlar molt bé davant del públic que l'aclamava i va ser molt agradable.
Van llençar set petards-coets en honor seu i li van fer ruixar la gentada amb dues ampolles de cava entre d'altres coses.
Felicitats pel campionat del mon. Quin crack !
Salut.
jo també m'hi vaig acostar ahir a Sant Fruitós !!
Gran persona en Checa, s'el veu de molt bona pasta. Va parlar molt bé davant del públic que l'aclamava i va ser molt agradable.
Van llençar set petards-coets en honor seu i li van fer ruixar la gentada amb dues ampolles de cava entre d'altres coses.
Felicitats pel campionat del mon. Quin crack !
Salut.
- Kpeps
- Presentats
unas fotos d'ahir ,va se molt maco tot plegat.las fotos ho sento no son de molta calitat,s'em a espatllat la camara i las vaig tenir que fer amb el mobil :???: :???:
fent ambientillu al punt de trobada :mrgreen: :mrgreen:

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 04, 2011 1:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
[quote user="Kpeps" post="181058"]unas fotos d'ahir ,va se molt maco tot plegat.las fotos ho sento no son de molta calitat,s'em a espatllat la camara i las vaig tenir que fer amb el mobil :???: :???:

Bones,
ahir jo tambe hi era al homenatge,varem anar-hi amb el Tiramilles,va estar be la ruta amb moto fins a St Fruitos.Llastima de no coneixe-ns ja que podriem haver fet petar la xerrada una estona,a veure si algun dia coincidim i ho solucionem.
A les fotos surt la meva XT i Dr big d'en Tiramilles, i a la seguent foto jo(jaqueta Dainese negra) i en Tiramilles a la meva esquerra comprant la samarreta.Deduiexo que tu ets el de la samarreta negre de BMW amb el dit aixecat?

Bones,
ahir jo tambe hi era al homenatge,varem anar-hi amb el Tiramilles,va estar be la ruta amb moto fins a St Fruitos.Llastima de no coneixe-ns ja que podriem haver fet petar la xerrada una estona,a veure si algun dia coincidim i ho solucionem.
A les fotos surt la meva XT i Dr big d'en Tiramilles, i a la seguent foto jo(jaqueta Dainese negra) i en Tiramilles a la meva esquerra comprant la samarreta.Deduiexo que tu ets el de la samarreta negre de BMW amb el dit aixecat?
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jordivili" post="181070"]
Bones,
A les fotos surt la meva XT i Dr big d'en Tiramilles, i a la seguent foto jo(jaqueta Dainese negra) i en Tiramilles a la meva esquerra comprant la samarreta.Deduiexo que tu ets el de la samarreta negre de BMW amb el dit aixecat?[/quote]
si soc jo,us vaig veure arrivar i vaig pensar,mira una DR big com aquella que corre pel foro,tambe la moto d'en Leclerck era al costat de la meva i no li vaig dir res,tambe vaig trobar a en Xavi,sens dubte que aixo ho hem de solucionar lo de coneixer-nos.vaja una bona representacio de Mototuristas.
Bones,
A les fotos surt la meva XT i Dr big d'en Tiramilles, i a la seguent foto jo(jaqueta Dainese negra) i en Tiramilles a la meva esquerra comprant la samarreta.Deduiexo que tu ets el de la samarreta negre de BMW amb el dit aixecat?[/quote]
si soc jo,us vaig veure arrivar i vaig pensar,mira una DR big com aquella que corre pel foro,tambe la moto d'en Leclerck era al costat de la meva i no li vaig dir res,tambe vaig trobar a en Xavi,sens dubte que aixo ho hem de solucionar lo de coneixer-nos.vaja una bona representacio de Mototuristas.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Ara que en tenim un de campió va i els prohibeixen!!! :lol:
OEE,OE,OE,OE.......!!!!! :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Felicitats al campió, que encara que sigui per l'interné ens ha fet disfrutar de valent!
OEE,OE,OE,OE.......!!!!! :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Felicitats al campió, que encara que sigui per l'interné ens ha fet disfrutar de valent!