Airbag Cervical "català"
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Airbag Cervical "català"
Ho trobo una molt bona idea. I m'imagino que la compatibilitat que diuen que té amb la majoria de marques farà que a la llarga sigui un accesòri bastant extès.
Esperem que sigui així, ja que la seguretat anant amb moto mai és poca.
Esperem que sigui així, ja que la seguretat anant amb moto mai és poca.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
M'agrada la idea, m'agrada que sigui catalana i m'agrada que no haguem de dependre s'una marca concreta per poder acoblar-ho. Per suposat que el poso a la meva llista de coses interessants.
Tan sols hi ha un però....... que a les cinc de la matinada, desprès d'un sopar entretingut, no et confonguis i t'ho posis en lloc dels calçotets. :martell :martell
Es per desenvolupar coses d'aquestes que s'haurien de demanar ajudes a l'Administració. :bow :bow
Heu vist el comentari d'un tal "Rainey" a la plana de la Vanguardia.com???
"Demasiado complicado y vulnerable a interferencias, es más práctica la chepa que llevan los monos"
Jo em pensava que la "chepa" era per motius aerodinàmics. I fer-se anomenar "Rainey", precisament en aquest cas. :enfaduu :enfaduu .........sembla una burla.
Jordi "Prony"
Tan sols hi ha un però....... que a les cinc de la matinada, desprès d'un sopar entretingut, no et confonguis i t'ho posis en lloc dels calçotets. :martell :martell
Es per desenvolupar coses d'aquestes que s'haurien de demanar ajudes a l'Administració. :bow :bow
Heu vist el comentari d'un tal "Rainey" a la plana de la Vanguardia.com???
"Demasiado complicado y vulnerable a interferencias, es más práctica la chepa que llevan los monos"
Jo em pensava que la "chepa" era per motius aerodinàmics. I fer-se anomenar "Rainey", precisament en aquest cas. :enfaduu :enfaduu .........sembla una burla.
Jordi "Prony"
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
A veure si té èxit ja que pinta molt bé, al final suposo que dependrà del preu i de la instal·lació que caldrà fer al casc i a la moto :roll:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Molt bona aquesta !!! a veure si tenen sort...