GT Per Dema Dimecres
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
GT Per Dema Dimecres
dons be,si algu s'anima a anar a fer un voltet ,s'admeten propostes,tinc el dia lliure i es te que aprofitar.....
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: GT Per Dema Dimecres
Nen, aprofita-ho bé i disfruta molt, per mí i tot perquè malhauradament no et puc acompanyar.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
:enfaduu :enfaduu :enfaduu Lliure un dimecres. Quins gelos!
- Kpeps
- Presentats
dons fare via despres de sortir de terres Bagenques per terres Osonenques,ja posare las fotos que faci ;) ;) pasare per Sant Sadurni D'osormort,Sant Hilari,Osor,Angles,una miqueta de la Garrotxa cap a Olot,el coll de Capsacosta i fins Camprodon o sigui que si algu s'anima ja ho abeu que mes Mototurisme no podra ser,tot plegat si no hem perdo i apareixo a Castello de la Plana,jajajajajjajajaaa.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Si al final et perds per.... Estartit.... vine´m a veure i farem un café :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Mareta" post="181109"]Si al final et perds per.... Estartit.... vine´m a veure i farem un café :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
hola Eva,ho tindre en conta per si a cas pero si hem perdo per Portbou :mrgreen: :mrgreen: ;) ;)
hola Eva,ho tindre en conta per si a cas pero si hem perdo per Portbou :mrgreen: :mrgreen: ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 04, 2011 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="181098"]dons fare via despres de sortir de terres Bagenques per terres Osonenques,ja posare las fotos que faci ;) ;) pasare per Sant Sadurni D'osormort,Sant Hilari,Osor,Angles,una miqueta de la Garrotxa cap a Olot,el coll de Capsacosta i fins Camprodon o sigui que si algu s'anima ja ho abeu que mes Mototurisme no podra ser,tot plegat si no hem perdo i apareixo a Castello de la Plana,jajajajajjajajaaa.[/quote]
Ui, ui, ui, passes per la vora de casa ... m'estic mirant l'agenda i no puc, llàstima :crys
Fes fotos !
Ui, ui, ui, passes per la vora de casa ... m'estic mirant l'agenda i no puc, llàstima :crys
Fes fotos !
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ramon" post="181117"][quote user="Kpeps" post="181098"]dons fare via despres de sortir de terres Bagenques per terres Osonenques,ja posare las fotos que faci ;) ;) pasare per Sant Sadurni D'osormort,Sant Hilari,Osor,Angles,una miqueta de la Garrotxa cap a Olot,el coll de Capsacosta i fins Camprodon o sigui que si algu s'anima ja ho abeu que mes Mototurisme no podra ser,tot plegat si no hem perdo i apareixo a Castello de la Plana,jajajajajjajajaaa.[/quote]
Fes fotos ![/quote]
uuuiiiiii,quasi be un que s'anima !!!!!!! un altre cop sera,ja fare alguna foto,ja ;) ;)
Fes fotos ![/quote]
uuuiiiiii,quasi be un que s'anima !!!!!!! un altre cop sera,ja fare alguna foto,ja ;) ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
CO..NS!!! Vaig tard (això de no tenir internet a casa...), si ho hagués vist, m'hi hauria apuntat, ja que jo ara disposo de moooolt de temps, massa
En fi, en una altra ocasió serà.
Jo potser demà m'animo a tornar a fer una sortida en solitari, com fa molt temps que no faig, sense ruta exacta, només pel pur plaer de rodar en moto, ja veurem que surt.
Esperaré les teves fotos.
Jo potser demà m'animo a tornar a fer una sortida en solitari, com fa molt temps que no faig, sense ruta exacta, només pel pur plaer de rodar en moto, ja veurem que surt.
Esperaré les teves fotos.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="GRUM" post="181189"]CO..NS!!! Vaig tard (això de no tenir internet a casa...), si ho hagués vist, m'hi hauria apuntat, ja que jo ara disposo de moooolt de temps, massa
Esperaré les teves fotos.[/quote]
renoi,quin greu :| :| ja he arrivat a casa fa estona i la veritat es que m'ho he pasat d'allo mes be,uns 350 km entre anar i tornar i quins paratges :eyes :eyes realment espectaculars la carretera dallo mes be ,curves i mes curves,mirare de fer una mica d'explicacio,ja que realment he GAUDDDIIITTTTT ;) ;) ;)
Esperaré les teves fotos.[/quote]
renoi,quin greu :| :| ja he arrivat a casa fa estona i la veritat es que m'ho he pasat d'allo mes be,uns 350 km entre anar i tornar i quins paratges :eyes :eyes realment espectaculars la carretera dallo mes be ,curves i mes curves,mirare de fer una mica d'explicacio,ja que realment he GAUDDDIIITTTTT ;) ;) ;)