Hi ha algú que estigui organitzant sortida pel 26/05?
Moderador: Airald
- pesqui
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 12:40 am
- Ubicació: Tiana (BCN)
Hi ha algú que estigui organitzant sortida pel 26/05?
Hola a tots, volia fer una pregunteta als de Barna i rodalies
Que fareu sortida el dissabte 26 de maig?
si us plau aviseu-me que tinc ganes de fer una sortida amb vosaltres.
Que fareu sortida el dissabte 26 de maig?
si us plau aviseu-me que tinc ganes de fer una sortida amb vosaltres.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No hi ha res planejat. Per què no en muntes una a veure si ens animem? ;) :D
PD: Tinc un company que segur que voldrà sortir a fer una volta. Però quan dinc una volta, és una volta. Ell és partidari d'un parell d'horetes i cap a casa, doncs diu que la seva moto no és massa còmode per fer molts quilòmetres...
PD: Tinc un company que segur que voldrà sortir a fer una volta. Però quan dinc una volta, és una volta. Ell és partidari d'un parell d'horetes i cap a casa, doncs diu que la seva moto no és massa còmode per fer molts quilòmetres...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
-
- Presentats
- Entrades: 214
- Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
- Ubicació: Esparreguera
Jo no podre anar pero si us faig saber que si organitzeu una sortideta podeu passar per Masquefa que fan la festa de la moto, si paseu us agafo tickets amb regal i esmorçar, bueno si no sou molts clar jejeje
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
- pesqui
- Presentats
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Home, tant com no haver-hi sortida, jo no diria.
Hi ha la sortida a Anzanigo.
foros/viewtopic.php?t=404
a la que hi anem un munt de gent. Hem quedat a les 10.00h a Pons, al restaurant Pedra Negra.
Jo per exemplar sortiré sobre les 8.00 de Parets.
Si us animeu, podeu fer un tram de ruta plegats, i veniu fins a Tremp o Pont de Suert, i doneu mitja volta...... la sortida val la pena encara que sigui per coneixe'ns i fer plegats uns quilometres.
Hi ha la sortida a Anzanigo.
foros/viewtopic.php?t=404
a la que hi anem un munt de gent. Hem quedat a les 10.00h a Pons, al restaurant Pedra Negra.
Si us animeu, podeu fer un tram de ruta plegats, i veniu fins a Tremp o Pont de Suert, i doneu mitja volta...... la sortida val la pena encara que sigui per coneixe'ns i fer plegats uns quilometres.
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Home, no em donis idees Miquel !!!. Com que vull fer una prospecció pels Monegros igual m'animo i us acompanyo fins a Osca i després baixó per Sariñena cap a Bujaroloz.burruktala ha escrit:Si us animeu, podeu fer un tram de ruta plegats, i veniu fins a Tremp o Pont de Suert, i doneu mitja volta...... la sortida val la pena encara que sigui per coneixe'ns i fer plegats uns quilometres.
Ja us ho diré.... i si algun de vosaltres s'anima, ja ho sap. Ara ... no son precisament DOS hores de moto :lol: :lol: :lol:
V'ssssssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!QSC ha escrit:Home, no em donis idees Miquel !!!. Com que vull fer una prospecció pels Monegros igual m'animo i us acompanyo fins a Osca i després baixó per Sariñena cap a Bujaroloz.burruktala ha escrit:Si us animeu, podeu fer un tram de ruta plegats, i veniu fins a Tremp o Pont de Suert, i doneu mitja volta...... la sortida val la pena encara que sigui per coneixe'ns i fer plegats uns quilometres.
Ja us ho diré.... i si algun de vosaltres s'anima, ja ho sap. Ara ... no son precisament DOS hores de moto :lol: :lol: :lol:
V'ssssssss
Un altre que tampoc s'està quiet... ben fet Jordi. Això si, prepara el cul que seran uns quants kms els que faras!!!
Fins aviat!

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Ei Pesqui, per aquí ja t'ho han dit.pesqui ha escrit:Doncs la veritat, no he proposat cap ruta per que no tinc ni idea d'on anar, la veritat quan surto sol sempre agafo cap a Andorra i per la mateixa carretera.
El cap de setmana del 26-27 de Maig, farem un parell de rutes pel Pirineu Aragonés. Dormirem al càmping "motero" d'Anzànigo, relativament a prop de Jaca.
Si vols, i tens una mica de temps, ens pots acompanyar una estona o dues...
Per altra part, això que comentes que no tens ni idea d'on anar, té fàcil solució.
Et pilles un mapa de Catalunya, i et fixes una destinació...Tan se val quina sigui...Nord o Sud, mar o montanya, Est o Oest...és igual.
Llavors per triar la ruta per arribar-hi, agafa només les carreteres comarcals. Si t'és molt necessari, agafa en algun moment nacionals i autovies, però només en cas de necessitat, i sobretot fuig de les autopistes.
I per últim, dedicat a disfrutar al màxim de la conducció, dels paisatges, de les olors i els colors...sense perdre mai la concentració en el que estàs fent.
Ja veuràs com de mica en mica, les rutes aniran sortin soles.
I el pròxim cop que vagis fins a Andorra, prova a fer-ho passant per Cardona desde Manresa fins arribar a Solsona. D'aquí puja fins a Sant Llorençs de Morunys tot passant pel pantà de la Llosa del Cavall, per continuar cap a Tuixent passant per la Coma i la Pedra.
Un cop a Tuixent, continues pujant direcció a la seu d'Urgell passant per el Ges. I un cop a la Seu, doncs ja saps el camí fins Andorra.
Aquest trajecte és bastant més lent que l'habitual, però mil vegades més bonic.
Crec que t'egradarà!!!
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Xavitiger
- Presentats
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Angel
- Presentats
OK!!. Tinc ganes de veure’t amb una moto nova, ja tens triada la candidata?.Randy-650 ha escrit:Quan tingui moto nou, per fer el rodatge penso fer-la. :DAngel ha escrit:Dons ja m’agradaria fer-la alguna vegada aquesta ruta però resulta que no trobo mai el dia. :roll:
Salutacions.
Ja parlarem més endavant, ¿val? :lol:
El dia que facis la ruta ja m’ho faràs saber.
Fins demà.
Salutacions moteres.
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si. :mrgreen:Angel ha escrit: Tinc ganes de veure’t amb una moto nova, ja tens triada la candidata?.
Ja en tinc ganes, ja. :evil:jordi ha escrit: A veure si et començen a donar bones noticies i et veiem altra vegada gaudint d'anar en moto
Fins demà.

- Angel
- Presentats
- Xavitiger
- Presentats
- pesqui
- Presentats
Sortida pel 26 de maig
Hola, que aquesta proposta que fas Burruktala, em sembla perfecte i em ve millor encara, jo tinc la mala sort d'haver de treballar diumenge 27.burruktala ha escrit: a la que hi anem un munt de gent. Hem quedat a les 10.00h a Pons, al restaurant Pedra Negra.
La qüestió es que no sé exactament on queda el restaurant "Pedra Negra" així havia pensat que si tu surts a les 08.00 de parets, podriem quedar al restaurant "Can Rajolet" de Parets (esta al mateix carrer que dona accés per la porta principal a l'Escola de Policia i el centre de menors) i sortir des d'alla tots dos. Et proposo aquest lloc, perque és una o millor dit l'unica zona que conec de Parets.
Ja diras alguna cosa.