Una Volta Sencera Al Circuit TT Man
Moderador: Airald
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Una Volta Sencera Al Circuit TT Man
Enllaç aquí podeu veure una volta al TT isla de Man 'on board' i comentada pel propi pilot Antonio Maeso :eyes
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Una Volta Sencera Al Circuit TT Man
Holaaa,
Potser millor me la miro quan torni a tenir alguna moto, podria ser que tingues mes enveja del compte!!
:enfadat :enfadat
Potser millor me la miro quan torni a tenir alguna moto, podria ser que tingues mes enveja del compte!!
:enfadat :enfadat
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Albert" post="181861"]Potser millor me la miro quan torni a tenir alguna moto, podria ser que tingues mes enveja del compte!![/quote]
Albert, no, no, no és una volta de les que solem fer per aquí, tranquil, és una volta de la cursa comentada pel Maeso amb descrcipcions de les curves, velocitats, etc.
No crec que tinguis ganes de fer el que fan (o potser si, ves a saber :D ), jo ja ho he fet virtualment mirant el video i amb això ja en tinc prou, de moment :shock:
Albert, no, no, no és una volta de les que solem fer per aquí, tranquil, és una volta de la cursa comentada pel Maeso amb descrcipcions de les curves, velocitats, etc.
No crec que tinguis ganes de fer el que fan (o potser si, ves a saber :D ), jo ja ho he fet virtualment mirant el video i amb això ja en tinc prou, de moment :shock:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Fantàstic vídeo, gràcies. L'acabo de mirar i segur que hi tornaré. :shock: