Motocassolada A Juneda
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Motocassolada A Juneda
Holaaa,
Ep nois!!
Os he vist passar tot just abans d'entrar al poble de Vilanova de Prades!!
Si arribeu a passar 5 minuts mes tard la Carme (Edelweis) i jo us hauríem fet unes fotos, que encara no havíem ni baixat del cotxe!!
I si passeu 15 minuts mes tard hauríeu coincidit amb tota la filera de la KDD de Mototurisme, llàstima!!
:D :D ;)
Ep nois!!
Si arribeu a passar 5 minuts mes tard la Carme (Edelweis) i jo us hauríem fet unes fotos, que encara no havíem ni baixat del cotxe!!
I si passeu 15 minuts mes tard hauríeu coincidit amb tota la filera de la KDD de Mototurisme, llàstima!!
:D :D ;)
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ieps... avui hem fet una sortida matinal, i ens hem arribat fins a Juneda.
Allí hem trobat altres membres de Mototurisme que havíen fet la mateixa pensada, i hem dinat plegats !! :razz:
Geroni, deliciós el "toro" amb suc !!!
Felicitats per l'organització (i pel sorteig :mrgreen: ). Jo sempre dic que perquè uns puguin gaudir d'un esdeveniment, altres s'ho han hagut de currar, i no els ho podrem agraïr mai prou.
Merci i fins l'any que vé.
Allí hem trobat altres membres de Mototurisme que havíen fet la mateixa pensada, i hem dinat plegats !! :razz:
Felicitats per l'organització (i pel sorteig :mrgreen: ). Jo sempre dic que perquè uns puguin gaudir d'un esdeveniment, altres s'ho han hagut de currar, i no els ho podrem agraïr mai prou.
Merci i fins l'any que vé.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Gearbox" post="182171"]Ieps... avui hem fet una sortida matinal, i ens hem arribat fins a Juneda.
Merci i fins l'any que vé.[/quote]
Toro?,si m' han dit que era ñú. :b9 :b9 .La veritat es que encara estaba bastant mengivol. :D
En serio,moltes gracies per haber vingut a acompanyar.nos
A veure si el proper any,podem compaginar les dates i es pot vindre a menjar xulla un grup mes important de Mototurisme.
Per cert,a esmorçar,eram unes 590 motos. :eyes :eyes
Merci i fins l'any que vé.[/quote]
Toro?,si m' han dit que era ñú. :b9 :b9 .La veritat es que encara estaba bastant mengivol. :D
En serio,moltes gracies per haber vingut a acompanyar.nos
A veure si el proper any,podem compaginar les dates i es pot vindre a menjar xulla un grup mes important de Mototurisme.
Per cert,a esmorçar,eram unes 590 motos. :eyes :eyes
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Albert" post="182167"]Holaaa,
Ep nois!!
:D :D ;)[/quote]
Tens tota la raó,ja m' ho a dit el Joan,jo nomès he vist al baixar de la moto,una perduda teva.
Les fotos,ja saps que les fem pagar per surtir :b9 :b9 .
Un altra vegada será.Ara a veure si m`ho puc combinar per anar a la proxima sortida de Mototurisme que em fá molta ilusió.M' han dit que la organitza un tal alucinamari...no sé qué. :twisted: :twisted:
Ep nois!!
:D :D ;)[/quote]
Tens tota la raó,ja m' ho a dit el Joan,jo nomès he vist al baixar de la moto,una perduda teva.
Les fotos,ja saps que les fem pagar per surtir :b9 :b9 .
Un altra vegada será.Ara a veure si m`ho puc combinar per anar a la proxima sortida de Mototurisme que em fá molta ilusió.M' han dit que la organitza un tal alucinamari...no sé qué. :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jesús, felicita a tota l'organització de part nostre, espectacular...
Tot i que he vingut sense moto, m'ha agradat molt anar a visitar el museu de l'oli, la fira d'anitguitats i la companyia i el caliu que he tingut. Gràcies Joan per ser com ets home :)
Per cert.... UNA GOLDWING FEN TANDES AL CIRCUIT D'ALCARRAS TOT UN DIA? UFFFFFFFF, ja tornaré venir el proper any Jesús.
Tot i que he vingut sense moto, m'ha agradat molt anar a visitar el museu de l'oli, la fira d'anitguitats i la companyia i el caliu que he tingut. Gràcies Joan per ser com ets home :)
Per cert.... UNA GOLDWING FEN TANDES AL CIRCUIT D'ALCARRAS TOT UN DIA? UFFFFFFFF, ja tornaré venir el proper any Jesús.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jesus, he pogut gaudir poc de la jornada pero tot ha estat fantastic, premis a dojo , fins i tot per els que no estan empadronats a Juneda ;)
El proper any la faré complerta :D :D
Respecte al dinar , que estava molt bó, jo diria que era RENO :mrgreen: :mrgreen:

Aqui algun dels asistents a la Motocassolada de Juneda, les malas llenguas deian que mai havian vist tan ben acompanyat a en Gearbox :mrgreen: :mrgreen: ................................... excepte quan va amb la Dolors ;)
El proper any la faré complerta :D :D
Respecte al dinar , que estava molt bó, jo diria que era RENO :mrgreen: :mrgreen:

Aqui algun dels asistents a la Motocassolada de Juneda, les malas llenguas deian que mai havian vist tan ben acompanyat a en Gearbox :mrgreen: :mrgreen: ................................... excepte quan va amb la Dolors ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 16, 2011 9:30 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Nosaltres tambe felicitem als organitzadors de la motocasolada, si no hi ha res de nou l'any que ve ens teniu aqui tambè , els que ens hem trobat aqui, de mototurisme, gracies per la vostra companyia, un plaer compartir aquet fantastic dia que hem pasat amb vosaltres , gracies
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 16, 2011 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Holaaa!!! un que ja a arribat a casa :mrgreen: , jo no sé que li posen al entrepà però cada vegada està més bo, he gaudit molt de les primeres corbes de debò que he fet però veig que encara em falta una mica de confiança. En sortir de la Granadella jo he agafat la direcció on anaven els de la Motocassolada i a l'alçada de Torrebesses a hagut un accident de dos companys, espero que estiguin bé els dos, jo la veritat és que ja he anat bastant malament cap a casa :tremolant .. . total, que m'ho he passat molt bé, i de la companyia, tambe.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="182201"] ... les malas llenguas deian que mai havian vist tan ben acompanyat a en Gearbox :mrgreen: :mrgreen: ................................... excepte quan va amb la Dolors ;)[/quote]
Ha ha ha... certament, avui he dinat amb una excel.lent companyía !!! :razz: i la conversa ha estat d'allò més entretinguda, amb anécdotes del viatge a NK que només es poden explicar en "petit comité" :b9 :b9
Ha ha ha... certament, avui he dinat amb una excel.lent companyía !!! :razz: i la conversa ha estat d'allò més entretinguda, amb anécdotes del viatge a NK que només es poden explicar en "petit comité" :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="182235"][quote user="STELVIO 00" post="182201"] ... les malas llenguas deian que mai havian vist tan ben acompanyat a en Gearbox :mrgreen: :mrgreen: ................................... excepte quan va amb la Dolors ;)[/quote]
Ha ha ha... certament, avui he dinat amb una excel.lent companyía !!! :razz: i la conversa ha estat d'allò més entretinguda, amb anécdotes del viatge a NK que només es poden explicar en "petit comité" :b9 :b9[/quote]
Es clar si no surt a cap foto l'acompanyant de la Dolors no es pot valorar, a més jo diria que al Gerabox li falta una tallada de cabells ;)
Ha ha ha... certament, avui he dinat amb una excel.lent companyía !!! :razz: i la conversa ha estat d'allò més entretinguda, amb anécdotes del viatge a NK que només es poden explicar en "petit comité" :b9 :b9[/quote]
Es clar si no surt a cap foto l'acompanyant de la Dolors no es pot valorar, a més jo diria que al Gerabox li falta una tallada de cabells ;)

- Sagal
- Presentats
Que és l'emorzar de la motocassolada? doncs això:

El moment de sortir

Ja posaré un petit video quan tingui un ratet Jesús

El moment de sortir

Ja posaré un petit video quan tingui un ratet Jesús

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quina bona pinta que fa la trobada
I es veu que s´ho vareu passar be.
A veure si l´any vinent no coincideixen i podem estar a tot arreu
Gràcies per les fotos
I es veu que s´ho vareu passar be.
A veure si l´any vinent no coincideixen i podem estar a tot arreu
Gràcies per les fotos
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Carai nois !!! doncs si que fa bona pinta, si !!! A l'any que ve, intentarem ser-hi.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Me'n alegro que us ho hagueu passat bè, aquí a Juneda ho fan molt bé, i sapigueu que us hem trobat a faltar a tots.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Dons donc fè de que tot estave boniiiisim, fins i tot les cassoles varen quedar totes buides , pero el millor de tot la vostre companyia, avera si l'any que ve podem ser mes colla de mototurisme, fins l'any que ve companys
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 17, 2011 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aquesta trobada va ser la primera vegada que vaig quedar amb mototuristes,l'entrepa es bonissim,encara el recordo ;) ;)
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
- Ubicació: Noguera
[quote user="Joan XT" post="182231"]Holaaa!!! un que ja a arribat a casa :mrgreen: , jo no sé que li posen al entrepà però cada vegada està més bo, he gaudit molt de les primeres corbes de debò que he fet però veig que encara em falta una mica de confiança. En sortir de la Granadella jo he agafat la direcció on anaven els de la Motocassolada i a l'alçada de Torrebesses a hagut un accident de dos companys, espero que estiguin bé els dos, jo la veritat és que ja he anat bastant malament cap a casa :tremolant .. . total, que m'ho he passat molt bé, i de la companyia, tambe.[/quote]
Hola joan....
Te informó sobre el accident que tots els que van pasar per alli vau veure...un dels accidentats portabe una LT 1200 y es el company que venía amb nosaltres, prácticament no el coneixiam fa pocs dies que surtia amb nosaltres y es de vallfogona de balaguer...
Varem marchar de la concentració per anar a balaguer a prender algo tots junts y Varem marchar abans...ell anava dabant y Varem dir de aturarnos a la primera gasolinera que trobesim pel cami...al agafar la carretera general de maials- flix direcció lleida...anavem avanzan y Varem adelantar a dues motos pel cami...y l' última que Varem adelantar va ser una kawasaki versys...a un 300 metres venía el desvío per poder atravesar la carretera a l' altre costat per anar a la gasolinera de alfes....
Encara avui no asimilo Lo que vaig veure...el company de la Lt arriba al STOP y no s' en va arriba a aturar y va creuar...a. mi en va donar temps a pensar....ostia, el de la kawa pasa ara!! Y no va donar temps a res mes....el cop va ser brutal...el de la kawa volant pels aires..el de la LT tambe y les motos sobre tot el de la kawa..volant....la veritat es que no sem va del cap....el de la Lt el mateix dia ya va tornar a casa..amb molts cops pero senser...el altre está al arnau...amb una costella trencada..y air ens van dir que sí le había encharcado el pulmón....esperem que pugui superar les complicacións..
Aixo va pasar...esperem notices durant Lo dia de avui del home de la kawa....
Saludos a todos y tengamos los ojos muy abiertos asta con nosotros mismos....
Hola joan....
Te informó sobre el accident que tots els que van pasar per alli vau veure...un dels accidentats portabe una LT 1200 y es el company que venía amb nosaltres, prácticament no el coneixiam fa pocs dies que surtia amb nosaltres y es de vallfogona de balaguer...
Varem marchar de la concentració per anar a balaguer a prender algo tots junts y Varem marchar abans...ell anava dabant y Varem dir de aturarnos a la primera gasolinera que trobesim pel cami...al agafar la carretera general de maials- flix direcció lleida...anavem avanzan y Varem adelantar a dues motos pel cami...y l' última que Varem adelantar va ser una kawasaki versys...a un 300 metres venía el desvío per poder atravesar la carretera a l' altre costat per anar a la gasolinera de alfes....
Encara avui no asimilo Lo que vaig veure...el company de la Lt arriba al STOP y no s' en va arriba a aturar y va creuar...a. mi en va donar temps a pensar....ostia, el de la kawa pasa ara!! Y no va donar temps a res mes....el cop va ser brutal...el de la kawa volant pels aires..el de la LT tambe y les motos sobre tot el de la kawa..volant....la veritat es que no sem va del cap....el de la Lt el mateix dia ya va tornar a casa..amb molts cops pero senser...el altre está al arnau...amb una costella trencada..y air ens van dir que sí le había encharcado el pulmón....esperem que pugui superar les complicacións..
Aixo va pasar...esperem notices durant Lo dia de avui del home de la kawa....
Saludos a todos y tengamos los ojos muy abiertos asta con nosotros mismos....
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Gràcies per la informació i que es recuperi el més ràpid possible.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hi ha que anar amb 50.000 ulls !!!
Esperem que el company es recuperi el mes aviat possible
Esperem que el company es recuperi el mes aviat possible