Perquè Son Mes Cares A Catalunya??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Perquè Son Mes Cares A Catalunya??

Entrada Autor: Prony » dt. oct. 18, 2011 12:29 am

Hola a tots,

Sense cap intenció de comprar una moto he estat fullejant la plana oficial d'Honda, cap model en especial, hi ha una pestanya en la qual es pot veure els preus oficials i veig que a Catalunya tenen un cost superior, algú em sabria dir quin es el motiu??
Jo entenc que els ports haurien de ser mes econòmics per la proximitat al magatzem.

Es tracta d'alguna taxa de l'Administració Autonòmica?? Potser es que ofereixen l'assegurança inclosa com a promoció o, qui sap, algun accessori??

Jo vull anar a viure a Sevilla amb la Carmen, cobrar el PER i estar tot el dia al bar. :sheep :cerv

Jordi "Prony" :ban :ban

Si us plau, no sigueu susceptibles, he publicat aquest model d'Honda perquè es el primer que m'ha aparegut.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 18, 2011 12:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Perquè Son Mes Cares A Catalunya??

Entrada Autor: Xepe71 » dt. oct. 18, 2011 5:30 am

IEDMT: Impuesto Especial Determinado. Medios de Transporte. Aquest impost va per comunitats.

Hem de pagar aquest impost, i pagar el que deixen de pagar a la resta de l'estat (com amb tot). :cry:

(Nota: si fos una cantitat a retornar per les administracions, com ara un "Descuento por poco desgaste de la carretera" o una "Ayuda estatal para gastos superfluos" no et preocupis que llavors aquí ens tornarien menys!) :enfaduu
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 18, 2011 9:01 am

[quote user="Xepe71" post="182358"]IEDMT: Impuesto Especial Determinado. Medios de Transporte. Aquest impost va per comunitats.

Hem de pagar aquest impost, i pagar el que deixen de pagar a la resta de l'estat (com amb tot). :cry:

(Nota: si fos una cantitat a retornar per les administracions, com ara un "Descuento por poco desgaste de la carretera" o una "Ayuda estatal para gastos superfluos" no et preocupis que llavors aquí ens tornarien menys!) :enfaduu[/quote]

las comunitats que es paga mes depenent dels cv i CO2 son les següents: Catalunya,Madrid,Andalucia,el P.F.F i el transport es el mateix en factura per tothom.
Imatge

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. oct. 18, 2011 9:40 pm

Moltes gràcies, no tenia ni idea de que existís aquesta taxa. Però si es rifa una taxa, segur que tenim el 100% de les butlletes. Al final hauríem de fer un tancament de caixes!!!! El 15M no serveix "pe ré"!!!
Ara poden posar-nos una taxa (nomes a Catalunya) per si el volcà de l'illa de El Hierro es posa en marxa!!!
Cagumcoi!!!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. oct. 19, 2011 2:00 pm

I no oblidem l'"impost sanitari" que només nosaltres paguem per la benzina. :enfaduu
(M'agrada la teva propera moto, Jordi :lol: :lol: :lol: )

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dc. oct. 19, 2011 10:50 pm

[quote user="Storm" post="182462"]I no oblidem l'"impost sanitari" que només nosaltres paguem per la benzina. :enfaduu
(M'agrada la teva propera moto, Jordi :lol: :lol: :lol: )[/quote]
No t'ho pensis pas, en cap moment se'm ha passat pel cap comprar aquesta moto. No disposo de la capacitació requerida per pilotar aquestes màquines. Jo em quedo amb coses mes d'anar per casa, com el "tumilet"
Imatge
Imatge propietat d'en Francesc Puigcarbó i extreta del seu Blog
Em sembla que la meva V-strom ens jubilarà a tots.

Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 19, 2011 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”