XT 600, Entregada
Moderador: Airald
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
Re: XT 600, Guardada.
[quote user="Steelman" post="182568"]No us molesteu q ja te amo ;)
Jijiii[/quote]
Doncs ara cuan vulguis fer un estreno tranki-trail digam alguna cosa i concordem dates y fem una sortideta ok.
Jijiii[/quote]
Doncs ara cuan vulguis fer un estreno tranki-trail digam alguna cosa i concordem dates y fem una sortideta ok.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="182566"]Ai el Endy....aiaiai...... :eyes
Comprar aquesta moto significa comprar escapament nou per la ITV.[/img][/quote]
que noooooo,que tinc un certificat d'aquest escape per pasar la ITV i si no la pasa per l'escape vaig a la ITV i li calo foc a la porta i m'en vaig corrent (a la porta de la itv no a la moto que jo de correr a peu poc,jajajajajajaja) a part que no fa casi soroll,diria que meny que un de serie,en fi ja ho veurem.
[quote user="Raky" post="182516"]Joer maxo si fa 2 dies que la tens i ja te la treus, doncs si que anirem a fer una rutilla pels camins
enfi sort en la venta que pel que veig en aquest preu te moltes novietes i esque aixor de poder tenir una trail per anar a fer una mica el cabra i en aquest preu no es veu cada dia.[/quote]
es un tema de mal d'esquena :halfcry no que no vulgui fer-la servir,cada mitgdia la utilitzo per anar a casa i com tinc altres vehicles per fer-ho, qui se la queda ja la fara servir amb mes de gust que jo que no me l'hagues ni tingut que quedar en el seu moment quan va caure a las meves mans,de totes formes una cerveseta quan vulguis ja ho saps que la podem fer encara que no sigui fent trail ;) .
Comprar aquesta moto significa comprar escapament nou per la ITV.[/img][/quote]
que noooooo,que tinc un certificat d'aquest escape per pasar la ITV i si no la pasa per l'escape vaig a la ITV i li calo foc a la porta i m'en vaig corrent (a la porta de la itv no a la moto que jo de correr a peu poc,jajajajajajaja) a part que no fa casi soroll,diria que meny que un de serie,en fi ja ho veurem.
[quote user="Raky" post="182516"]Joer maxo si fa 2 dies que la tens i ja te la treus, doncs si que anirem a fer una rutilla pels camins
es un tema de mal d'esquena :halfcry no que no vulgui fer-la servir,cada mitgdia la utilitzo per anar a casa i com tinc altres vehicles per fer-ho, qui se la queda ja la fara servir amb mes de gust que jo que no me l'hagues ni tingut que quedar en el seu moment quan va caure a las meves mans,de totes formes una cerveseta quan vulguis ja ho saps que la podem fer encara que no sigui fent trail ;) .
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Steelman" post="182568"]No us molesteu q ja te amo ;)
Jijiii[/quote]
Ei bandarra... al final ha sortit una bona oportunitat!!! Quin preu tu... no es troben tant fàcilment aquestes "gangues"!!!!
A gaudir-la! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Jijiii[/quote]
Ei bandarra... al final ha sortit una bona oportunitat!!! Quin preu tu... no es troben tant fàcilment aquestes "gangues"!!!!
A gaudir-la! ;) ;) ;) ;) ;) ;)

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Raky" post="182567"][quote user="Randy-650" post="182566"]Ai el Endy....aiaiai...... :eyes
Comprar aquesta moto significa comprar escapament nou per la ITV.
Algú ho havia de dir. :oops:
Perdò Kpeps si et foto la venda enlaire.
[/quote]
Un escape nou???? perque? si porta el dbkiller perque no pot pasar la ITV? mentre no superi els db permesos.......[/quote]
Jo hi vaig posar un Ixil. Molt bé de preu i de funcionament.
Comprar aquesta moto significa comprar escapament nou per la ITV.
Algú ho havia de dir. :oops:
Perdò Kpeps si et foto la venda enlaire.

Un escape nou???? perque? si porta el dbkiller perque no pot pasar la ITV? mentre no superi els db permesos.......[/quote]
Jo hi vaig posar un Ixil. Molt bé de preu i de funcionament.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Osti aquesta moto sembla el cul d'en Jaumet, al final qui se l'ha quedat ? :roll:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="182639"]Osti aquesta moto sembla el cul d'en Jaumet, al final qui se l'ha quedat ? :roll:[/quote]
De fet "se l´ha quedat" en Kpeps de moment :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
De fet "se l´ha quedat" en Kpeps de moment :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
La podriem comprar entre tots, per quan algú tingui la seva avariada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Alucinamaripili" post="182669"]La podriem comprar entre tots, per quan algú tingui la seva avariada.[/quote]
Ostres, bona idea, jo m'hi apuntu ! :jump
... i per anar a fer alguna pisteta, i per baixar cap al «sud», etc.
Amb la penya que som, hi posem 20 € per la compra i tenim el manteniment pagat durant almenys un any :mrgreen:
Fem un calendari d'us i llestos :lol:
(així m'estalviaria de dir-li a la meva K que no passa res per anar per països amb un idioma que no coneix i que les frases es comencen a escriure per la dreta):
Ostres, bona idea, jo m'hi apuntu ! :jump
... i per anar a fer alguna pisteta, i per baixar cap al «sud», etc.
Amb la penya que som, hi posem 20 € per la compra i tenim el manteniment pagat durant almenys un any :mrgreen:
Fem un calendari d'us i llestos :lol:
(així m'estalviaria de dir-li a la meva K que no passa res per anar per països amb un idioma que no coneix i que les frases es comencen a escriure per la dreta):
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ramon" post="182671"]
[/quote]
que en tens de bones idees Ramon,ara miran a Mototurisme hi ha mes de 900 inscrits o sigui que com a minim 18000 eurets....... ,la veritat es que et començo a apreciar de debo,jajajajajjajaja,ara que dir-me per privat que anem a mitges perque la ideia es teva no es molt maco,no..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
que en tens de bones idees Ramon,ara miran a Mototurisme hi ha mes de 900 inscrits o sigui que com a minim 18000 eurets....... ,la veritat es que et començo a apreciar de debo,jajajajajjajaja,ara que dir-me per privat que anem a mitges perque la ideia es teva no es molt maco,no..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 21, 2011 10:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
Doncs compartim la idea i 6.000 per cadascú. ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: XT 600, Entregada
Bé...tot i aquests plans que feieu....
Ja la tinc ;)

PD: son fotos fetes amb el mobil dins al parking i poca llum :(
Ja la tinc ;)

PD: son fotos fetes amb el mobil dins al parking i poca llum :(
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Steelman" post="185047"]PD: son fotos fetes amb el mobil dins al parking i poca llum :([/quote]
Bones!!!
La propera vegada puja al Coll de Lilla a fer-les... ;) ;) ;) ;)
Enhorabona per la compra, et diria allò de -ja sortirem algun dia-, però prefereixo guardar-m'ho, perquè últimament...
Fins aviat!
Bones!!!
La propera vegada puja al Coll de Lilla a fer-les... ;) ;) ;) ;)
Enhorabona per la compra, et diria allò de -ja sortirem algun dia-, però prefereixo guardar-m'ho, perquè últimament...
Fins aviat!

- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
bona maquina company,jo vaig tenir una exactament igual,va ser la meva primera moto gran,en sembla que era l´any 90,de matricula acavaba amb LM,que la disfrutis.
- Alucinamaripili
- Presentats
Quina carona de bon neeeeeen............però a qui vols enganyar?