Darrera Adquisició
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Darrera Adquisició
[quote user="Ieie" post="182678"]Jo també tinc aquesta tenda i em va anar de puta mare per les vacances a Portugal, ja fa 4 anys.[/quote]
Amb moto ?
Amb moto ?
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Amb dues motos, la de la parenta i la meva. Tamburets i tauleta inclòses.
Per anar a la Provença vàrem fer el mateix.
Per anar a la Provença vàrem fer el mateix.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="STELVIO 00" post="182664"][quote user="Ramon" post="182662"]Va, va, jo paro de criticar per veure si en alguna sortida que coincidim m'estalvio de portar la meva de tenda :mrgreen:[/quote]
Estas "ex-comulgat" de per vida :sado :sado :sado
Ah! i de contrapes porto un altre petate igual, pensa que vaig dur dos coixins de casa de llit normal :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que si busques el costat positiu, amb una tenda així, sempre va bé tenir algú que t'ajudi a montar-la :b9 :b9
Estas "ex-comulgat" de per vida :sado :sado :sado
Ah! i de contrapes porto un altre petate igual, pensa que vaig dur dos coixins de casa de llit normal :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla que si busques el costat positiu, amb una tenda així, sempre va bé tenir algú que t'ajudi a montar-la :b9 :b9
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Pitu, tú pots venir sempre que vulguis, pero sense armonica :mrgreen: :mrgreen:
Ja he alleugerit 2 kg a la tenda, vaig a treure 1 kg més............................ haig de pensar com :shock:
Ja he alleugerit 2 kg a la tenda, vaig a treure 1 kg més............................ haig de pensar com :shock:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 22, 2011 1:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Steelman" post="182632"]Bona compra.
Jo tambe fa temps que penso en una "casa" aixi per les vacances.
pq la tenda "normal" al final es incomoda per canviar-se i fer la "vida de diari"
La llastima es que 10kg i plegada pesa bastant ...
Falta la foto , amb la tenda plegada i cargada a la moto per veure que tal[/quote]
La tenda és xula! I mirant al Decathlon veig que està molt bé de preu (110€)...
Per menys pes tens la T4, menys de 4kg, i 180€, però mesura 115cm d'alçada. (T4: 4 persones apretades, és a dir 3 persones normal, i 2 persones si tens trastos de moto i no vols fer masses malabarismes per posar-te/treure't la roba).
També crec que pel preu, la T4.2 val molt la pena, i després tunejar-la per treure-li pes (com comenta l'Stelvio, treure l'estructura de l'avanç, canviar les piquetes, acabes amb 7-8kg per una tenda on hi caps dins de peu - buenu, tu Steelman no ho sé perquè són 185cm, però els que som més retalladets si).
Com diu la meva dona: "O teta o sopa, les dos coses no poden ser" (i no m'ho diu a mi, hi diu al nen :razz: )
La T4:

I la 4.2:

Jo tambe fa temps que penso en una "casa" aixi per les vacances.
pq la tenda "normal" al final es incomoda per canviar-se i fer la "vida de diari"
La llastima es que 10kg i plegada pesa bastant ...
Falta la foto , amb la tenda plegada i cargada a la moto per veure que tal[/quote]
La tenda és xula! I mirant al Decathlon veig que està molt bé de preu (110€)...
Per menys pes tens la T4, menys de 4kg, i 180€, però mesura 115cm d'alçada. (T4: 4 persones apretades, és a dir 3 persones normal, i 2 persones si tens trastos de moto i no vols fer masses malabarismes per posar-te/treure't la roba).
També crec que pel preu, la T4.2 val molt la pena, i després tunejar-la per treure-li pes (com comenta l'Stelvio, treure l'estructura de l'avanç, canviar les piquetes, acabes amb 7-8kg per una tenda on hi caps dins de peu - buenu, tu Steelman no ho sé perquè són 185cm, però els que som més retalladets si).
Com diu la meva dona: "O teta o sopa, les dos coses no poden ser" (i no m'ho diu a mi, hi diu al nen :razz: )
La T4:

I la 4.2:

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="STELVIO 00" post="182691"]Pitu, tú pots venir sempre que vulguis, pero sense armonica :mrgreen: :mrgreen:
Ja he alleugerit 2 kg a la tenda, vaig a treure 1 kg més............................ haig de pensar com :shock:[/quote]
Si, si, i el cremat el farem a fora... no fos cas :castell
Sobretot no treguis el teulat que després s'hi plou :twisted:
Ja he alleugerit 2 kg a la tenda, vaig a treure 1 kg més............................ haig de pensar com :shock:[/quote]
Si, si, i el cremat el farem a fora... no fos cas :castell
Sobretot no treguis el teulat que després s'hi plou :twisted:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Festa ???!!!!!
Jo vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="182699"]Festa ???!!!!!
Jo vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Eva !!!!! No conexia aquesta faceta teva :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja he tret 400 grms més a la tenda !!!! :ban :ban :ban :ban
Jo vinc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Eva !!!!! No conexia aquesta faceta teva :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja he tret 400 grms més a la tenda !!!! :ban :ban :ban :ban
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Molt ben pensat lo de reduïr pes!
més pes eliminat de la tenda és més pes en menjar i veure! ;)
més pes eliminat de la tenda és més pes en menjar i veure! ;)
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Jo sempre buscant petites i ràpides de muntar i desmuntar i ara veig que aneu amb suites de campanya, al final m'he de portar la piscina i tot :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Renoi Stelvio, kina fragoneta.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Lujoisla" post="182731"]es igual que la mia que este verano hice servir en portugal y zamora,que me fue de maravilla

[/quote]
Luis, tot això portaves a la moto?????
:eyes :eyes :eyes
[quote user="Lujoisla" post="182731"]es igual que la mia que este verano hice servir en portugal y zamora,que me fue de maravilla

Luis, tot això portaves a la moto?????
:eyes :eyes :eyes
Sort,
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
[quote user="STELVIO 00" post="182629"]Ja feia temps que anava darrera de una tenda de camping de la "meva mida" i finalment he trobat aquesta que s´ajusta perfectament a les mevas necesitats.
Dormitori per 4/5 personas (per si cal fer una party :mrgreen: :mrgreen: )
Espai menjador/vestidor que hi pots ser hi dret, i que en cas de necesitat pot ser garage
Segons el fabricant el seu pes es de 10,7 Kg, i ara estic fent una dieta especial per alleugerirla.
Ah!! i seguint el consell del amic Ramon, la vaig comprar de segona má amb només 5 dias d´ús.
[/quote]
Compte! No sigui aquella que s'explicava en un acudit de fa uns anys (en castellà):
Cambio tienda de campaña, usada una sola vez, por cochecito niño :mrgreen:
Dormitori per 4/5 personas (per si cal fer una party :mrgreen: :mrgreen: )
Espai menjador/vestidor que hi pots ser hi dret, i que en cas de necesitat pot ser garage
Segons el fabricant el seu pes es de 10,7 Kg, i ara estic fent una dieta especial per alleugerirla.
Ah!! i seguint el consell del amic Ramon, la vaig comprar de segona má amb només 5 dias d´ús.
[/quote]
Compte! No sigui aquella que s'explicava en un acudit de fa uns anys (en castellà):
Cambio tienda de campaña, usada una sola vez, por cochecito niño :mrgreen:
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo la vaig fer servir per anar a l'Stella i va molt be. Suficientment grossa per 4 adults i "trastos" (bosses, ...). Ara be, plegada a la bossa original fa una mica de bulto i els pals "telescòpics" tenen trams una mica llargs. Tot i aixi em va capiguer a la top case original de la GS i els pals a banda. Si la porto en la bossa original, la lligo a la base de la top case i llestos (a la GS no problem, per una moto mes petita, potser la tenda es grossa).

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Amb aquesta "nova adquisíció" que et cap la moto dins la tenda....
ja et veig aixi...

ja et veig aixi...

Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ja, ja, ja es just aixis !!!........................................ pero la "parella" també dorm dins :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="183447"]Ja, ja, ja es just aixis !!!........................................ pero la "parella" també dorm dins :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
...i tu dorms fora ? :roll:
Aquests cap de setmana llarg en lloc de dormir en una casa hi havieu d'haver anat en tenda ... però en conec uns dels que van venir que potser no els hagués agradat, crec :mrgreen:
Aquests cap de setmana llarg en lloc de dormir en una casa hi havieu d'haver anat en tenda ... però en conec uns dels que van venir que potser no els hagués agradat, crec :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="183479"][quote user="STELVIO 00" post="183447"]Ja, ja, ja es just aixis !!!........................................ pero la "parella" també dorm dins :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aquests cap de setmana llarg en lloc de dormir en una casa hi havieu d'haver anat en tenda ... però en conec uns dels que van venir que potser no els hagués agradat, crec :mrgreen:[/quote]
Ja tens raó Ramon, pero era massa risc a finals d´Octubre i a 1.250 mts d´alçada, dormir en tenda
Aquests cap de setmana llarg en lloc de dormir en una casa hi havieu d'haver anat en tenda ... però en conec uns dels que van venir que potser no els hagués agradat, crec :mrgreen:[/quote]
Ja tens raó Ramon, pero era massa risc a finals d´Octubre i a 1.250 mts d´alçada, dormir en tenda
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Està molt bé.
Canvia molt quan pots posar-te dret dins la tenda. Jo tinc una Salewa Castilia IV, que plegada medeix si fa no fa el mateix que la teva (56x21 cm) i pesa 6400 g.

Això sí, és massa freda per l'hivern.
Canvia molt quan pots posar-te dret dins la tenda. Jo tinc una Salewa Castilia IV, que plegada medeix si fa no fa el mateix que la teva (56x21 cm) i pesa 6400 g.

Això sí, és massa freda per l'hivern.