FINALMENT... LA CROSSTOURER
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: FINALMENT... LA CROSSTOURER
bona noticia......Tremoleu Grans Trails i espavileu BMW !!!!! :roll:
[youtube]_tCkFV79dCc[/youtube]
si no es passen en el pès ( i no porta el canvi automàtic ) i té certes aptituds OFF...... LA COMPRO !!!!!!! :ban
( diuen que sortirà al mercat el Febrer 2012 )
[youtube]_tCkFV79dCc[/youtube]
si no es passen en el pès ( i no porta el canvi automàtic ) i té certes aptituds OFF...... LA COMPRO !!!!!!! :ban
( diuen que sortirà al mercat el Febrer 2012 )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 20, 2011 4:42 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
D'entrada no es que m'enamori,però esperarem a veure-la en directe per poder jutjar-la be.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Doncs, a mi si que m'agrada. A veure...
Doncs, a mi si que m'agrada. A veure...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Llagasta" post="182550"]
( diuen que sortirà al mercat el Febrer 2012 )[/quote]

( diuen que sortirà al mercat el Febrer 2012 )[/quote]
Et marejaries, recorda-ho.....

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Té molt bona pinta , però no tindrà cap aptitud off ( tampoc ho pretén ) i serà un "mort" en quant a les. Segurament molt proper als 300 kg. en ordre de marxa.
O sigui, una gran turisme amb estètica trail
O sigui, una gran turisme amb estètica trail
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Doncs a mi no em diu res ... últimament Honda no em toca la fibra amb els nous models ... serà que estic enamorat i no més tinc ulls pel meu estimat tractoret babarés !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
m'agrada i molt,si es com la que es veu al video d'en Llagasta,''atenta la compañia'',falta veure-la en directe pero promet i força.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Kpeps" post="182579"]m'agrada i molt,si es com la que es veu al video d'en Llagasta,''atenta la compañia'',falta veure-la en directe pero promet i força.[/quote]
Com et llegeixi el teu cap ... :roll: ... :sado ... ;)
Com et llegeixi el teu cap ... :roll: ... :sado ... ;)
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
aquestes imatges ja tenen un any d´antiguitat i... quant vaig anar a fer el curset de Seguretat Honda, en Pou sempre ens va repetir.....
BUSQUEU INFORMACIÓ NOVA.... SEMPRE BUSQUEU INFORMACIÓ NOVA....
Aquesta informació ... :???: :???: :???: no ens serveix... nosaltres, a Mototurisme, ja fa un any que hem vist aquestes imatges :???: :???: :???:
Ja s´hauria de saber data que surt al mercat, preus....
Jo crec que la propera setmana ja ens poden començar a explicar més coses i a partir del Eicma 2011 , ja tindrem TOTA la informació :mrgreen: :mrgreen:
Aquesta informació ... :???: :???: :???: no ens serveix... nosaltres, a Mototurisme, ja fa un any que hem vist aquestes imatges :???: :???: :???:
Jo crec que la propera setmana ja ens poden començar a explicar més coses i a partir del Eicma 2011 , ja tindrem TOTA la informació :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jesus GS" post="182580"][quote user="Kpeps" post="182579"]m'agrada i molt,si es com la que es veu al video d'en Llagasta,''atenta la compañia'',falta veure-la en directe pero promet i força.[/quote]
Com et llegeixi el teu cap ... :roll: ... :sado ... ;)[/quote]
ja veus Jesus,jo no me la puc comprar,aquest estil no em desagrada gens i cada cop em tira mes,ja m'entens,el que pasa es que has d'anar amb l'esquena masa recta i a mi....pero las motos m'agraden i aquesta te que anar be,una cosa no treu l'altre,ara com no afilin el llapis........no te pinta que la regalin,tampoc :evil: que ultimament veus uns preus :tremolant :tremolant pero no ens desviem del tema,espero que aquesta maquina no pasi com amb altres i facin comparacions,el public sempre es mes inteligent i escull el que vol no el que diuen els periodistas i la varietat dona color ;) ;) a part que la competencia fa que tot millori i evolucioni
Com et llegeixi el teu cap ... :roll: ... :sado ... ;)[/quote]
ja veus Jesus,jo no me la puc comprar,aquest estil no em desagrada gens i cada cop em tira mes,ja m'entens,el que pasa es que has d'anar amb l'esquena masa recta i a mi....pero las motos m'agraden i aquesta te que anar be,una cosa no treu l'altre,ara com no afilin el llapis........no te pinta que la regalin,tampoc :evil: que ultimament veus uns preus :tremolant :tremolant pero no ens desviem del tema,espero que aquesta maquina no pasi com amb altres i facin comparacions,el public sempre es mes inteligent i escull el que vol no el que diuen els periodistas i la varietat dona color ;) ;) a part que la competencia fa que tot millori i evolucioni
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="182581"]aquestes imatges ja tenen un any d´antiguitat i... quant vaig anar a fer el curset de Seguretat Honda, en Pou sempre ens va repetir.....
Jo crec que la propera setmana ja ens poden començar a explicar més coses i a partir del Eicma 2011 , ja tindrem TOTA la informació :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Dona la sensació de que segueixes el tema Crosstourer amb molt d´interès :roll: :roll: :roll: :roll:
Jo crec que la propera setmana ja ens poden començar a explicar més coses i a partir del Eicma 2011 , ja tindrem TOTA la informació :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Dona la sensació de que segueixes el tema Crosstourer amb molt d´interès :roll: :roll: :roll: :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aquesta moto fa molt bona pinta.
A veure quant la treuen , al preu que treuen i veure-la en directe i provar-la.
Es una trail amb poques pretencions OFF pero molts busquem una traiil per fer carreteres en mal estat, viatges,capacitat de carga... vaja una Tourer Polivalent que és el que pot oferir aquesta moto.
A veure quant la treuen ;)
A veure quant la treuen , al preu que treuen i veure-la en directe i provar-la.
Es una trail amb poques pretencions OFF pero molts busquem una traiil per fer carreteres en mal estat, viatges,capacitat de carga... vaja una Tourer Polivalent que és el que pot oferir aquesta moto.
A veure quant la treuen ;)
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
M'agrada, pero no porta Telelever.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Pot ser una moto molt i molt interessant, que com sempre, no será mai a gust de tothom. Cada moto te el seu mercat potencial, i el d'aquesta pot ser mol gran si no es passen amb el preu.
:razz: :razz:
Pot ser una moto molt i molt interessant, que com sempre, no será mai a gust de tothom. Cada moto te el seu mercat potencial, i el d'aquesta pot ser mol gran si no es passen amb el preu.
:razz: :razz:
Sort,
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
La del video no porta palanca de canvi, he, he.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="PEREBI" post="182945"]La del video no porta palanca de canvi, he, he.[/quote]
Llavors deu ser la versió DCT, i creieu-me, funciona molt bé, molt millor que d'altres amb la palanca de canvi.
;) ;)
[quote user="PEREBI" post="182945"]La del video no porta palanca de canvi, he, he.[/quote]
Llavors deu ser la versió DCT, i creieu-me, funciona molt bé, molt millor que d'altres amb la palanca de canvi.
;) ;)
Sort,