Habemus PAN !
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Habemus PAN !
Ja tinc la Pan arreglada !
Ja sabeu que des d'abans de l'estiu la Pan tot plegat s'em parava, embragant i desembragant s'engegava de nou, és com si hagués tret/donat el contacte, una cosa elèctrica vaja.
Era un problema aleatori, en una sortida de 100 kms potser es parava un parell de cops i en canvi en una altra de 300 funcionava a la perfecció.
Parlant amb gent d'aquest fòrum em deien que altres companys havien tingut un problema semblant i que semblava degut a la bomba de la benzina, o a una connexió defectuosa.
Vaig portar la moto al mecànic (Motos Ausió de Vic) i al final investigant i parlant amb Honda semblava que hi havia una «recall» (campanya) i feia tota la pinta que no l'havia passat però segons la base de dades d'Honda si que s'havia fet :eyes (és evident que algú en algún lloc havia fet malament la feina).
El problema era que hi havia una connexió que podia fer un mal contacte i perjudicar tot el feix de cablejat, de fet en el meu cal hi havia molts trossos de cable cremats :eyes
Al final els d'Honda Vic (Rovira) van aconseguir que Honda acceptés canviar tota la instal·lació elèctrica de la moto i de passada em van fer un parell de recalls pendents que hi havia: canviar uns cargols del soport del motor i nosequè del fre del darrera.
Des d'aquí vull agrair a Honda (Rovira) i a Yamaha (motos Ausió) de Vic la preocupació que han tingut per arreglar el problema i el tracte que he rebut.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES ! :cerv
Ja sabeu que des d'abans de l'estiu la Pan tot plegat s'em parava, embragant i desembragant s'engegava de nou, és com si hagués tret/donat el contacte, una cosa elèctrica vaja.
Era un problema aleatori, en una sortida de 100 kms potser es parava un parell de cops i en canvi en una altra de 300 funcionava a la perfecció.
Parlant amb gent d'aquest fòrum em deien que altres companys havien tingut un problema semblant i que semblava degut a la bomba de la benzina, o a una connexió defectuosa.
Vaig portar la moto al mecànic (Motos Ausió de Vic) i al final investigant i parlant amb Honda semblava que hi havia una «recall» (campanya) i feia tota la pinta que no l'havia passat però segons la base de dades d'Honda si que s'havia fet :eyes (és evident que algú en algún lloc havia fet malament la feina).
El problema era que hi havia una connexió que podia fer un mal contacte i perjudicar tot el feix de cablejat, de fet en el meu cal hi havia molts trossos de cable cremats :eyes
Al final els d'Honda Vic (Rovira) van aconseguir que Honda acceptés canviar tota la instal·lació elèctrica de la moto i de passada em van fer un parell de recalls pendents que hi havia: canviar uns cargols del soport del motor i nosequè del fre del darrera.
Des d'aquí vull agrair a Honda (Rovira) i a Yamaha (motos Ausió) de Vic la preocupació que han tingut per arreglar el problema i el tracte que he rebut.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES ! :cerv
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Habemus PAN !
Doncs me n'alegro de que ja estigui solucionat el problema i que la moto ja estigui "actualitzada". Recordo que a l'Albert ja fa temps també se li va cremar un connector i la pan li feia la guitza molt sovint. Apostaria de que es tracta del mateix connector!!
Adéu
Jordi "Prony" :ban :ban
Adéu
Jordi "Prony" :ban :ban
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Prony" post="183212"]Doncs me n'alegro de que ja estigui solucionat el problema i que la moto ja estigui "actualitzada". Recordo que a l'Albert ja fa temps també se li va cremar un connector i la pan li feia la guitza molt sovint. Apostaria de que es tracta del mateix connector!!
Adéu
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Exactament, vaig parlar amb l'Albert i em va explicar lo del connector que calia comprovar i canviar però ja tenia encarrilat el tema substitució de cablejat.
Adéu
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Exactament, vaig parlar amb l'Albert i em va explicar lo del connector que calia comprovar i canviar però ja tenia encarrilat el tema substitució de cablejat.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ramon, enhorabona !
Està molt bé fer constar els mecànics o concessionaris que solucionen problemes. Viscut lo viscut, vist lo vist i llegit lo llegit, he arribat a la conclussió que moltes avarias, problemes, garanties, ... s'acaben solucionant pel bon fer dels concessionaris i per la poca mandra que hi posin en traslladar (administrativament els suposa una feinada) el problema allà on correspongui.
Salut !
Està molt bé fer constar els mecànics o concessionaris que solucionen problemes. Viscut lo viscut, vist lo vist i llegit lo llegit, he arribat a la conclussió que moltes avarias, problemes, garanties, ... s'acaben solucionant pel bon fer dels concessionaris i per la poca mandra que hi posin en traslladar (administrativament els suposa una feinada) el problema allà on correspongui.
Salut !
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
M'en alegro molt que ja tinguis la PAN arreglada, Ramon !
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Bona feina per part de tots, els mecànics per trobar l'avaria i arreglar-ho i la teva, per fer pagar a qui tenia la responsabilitat.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Que bé que aquesta Pan ja estigui de nou en circulació i sense problemes.
Les avaries aleatòries son les de més difícil solució.
Apa... ara a fer-li quilòmetres !!! :razz:
Les avaries aleatòries son les de més difícil solució.
Apa... ara a fer-li quilòmetres !!! :razz:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 30, 2011 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:roll: De vegades les coses si es fan bé surten millor però segons que mans les toquen és mijor no parlar, el millor és això que comentes de que segons Honda havia passat per és i pla de seguiment i que ho havia passat i havien reparat, només el segell del servei oficial.Con això no vull dir que tots els concecionris siguin iguals. Doncs m'alegro que tot s'hagi solucionat i que el taller on l'has portat mereix un senyor APLAUDIMENT
:ban Ole ole i ole m'alegro Ramon que tot s'hagi solucionat :ban
:ban Ole ole i ole m'alegro Ramon que tot s'hagi solucionat :ban
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
els problemes electrics son el pitjor de solucionar,encara que avui en dia,l'ordenador del mecanic diu exactament e punt on hi ha el problema,si tan canviat tot el cablejat i estan fora de garantia,conta que s'han portat molt i molt be,ara a disfrutarla ;)
- Ra-mon
- Presentats
Aquest post l'he obert més que tot per donar les gràcies públicament i donar a conèixer un parell de bons concessionaris que m'han ajudat molt i que n'estic molt content.
Espero que Honda Espanya comprovi si realment hi ha hagut una estafa i si és així castigui al concessionari «dolent».
He demanat al noi al que li vaig comprar la moto a veure què sap.
Ja us ho explicaré ;)
Espero que Honda Espanya comprovi si realment hi ha hagut una estafa i si és així castigui al concessionari «dolent».
He demanat al noi al que li vaig comprar la moto a veure què sap.
Ja us ho explicaré ;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Me n'alegro de que finalment t'hagin resolt el problema ... ja que aquests problemes elèctrics a vegades són de molt mal solucinar.
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Ramon!!!
Ara que tornes a tenir llum, ja pots tornar a fer la nocturna de la lluna plena.....
.... per que la sortida la vares fer sense saber per on carai conduïes :mrgreen:
Salut ;)
Ara que tornes a tenir llum, ja pots tornar a fer la nocturna de la lluna plena.....
.... per que la sortida la vares fer sense saber per on carai conduïes :mrgreen:
Salut ;)
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
[mode Guti del Crackovia]pin PAN, pin PAN, pin PAN...unos vienen otros van...ESTO SE HA DE CELEBRAR COLEGA....WEAHHH!!![fin mode Guti del Crackovia] esta molt bé que els mecànics i el concesionari s'hagin implicat per aplicar la garantia de marca, es de agrair i s'ha de reconèixer
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no sabia res de la teva Pan i estic content de que s'hagi sol·lucionat el "problemilla". Aquests problemes elèctrics o electrònics costen de trobar.
Jo també vaig passar un calvari d'aquesta mena fa poc temps amb la Millor moto del mon mundial i al no tenir una moto "d'aquella" marca no hi estic acostumat. :mrgreen:
Salut.
Jo també vaig passar un calvari d'aquesta mena fa poc temps amb la Millor moto del mon mundial i al no tenir una moto "d'aquella" marca no hi estic acostumat. :mrgreen:
Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 01, 2011 1:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
M’alegra saber que tot s’ha solucionat de forma positiva. Com ja saps jo hi vaig tenir un problema semblant que també em van solucionar, encara que de forma molt mes barroera.
Si fos possible, m’agradaria conèixer algun detall d’aquest recall que no havia passat la teva moto
Ara a tornar-la a disfrutar.
:razz: :razz:
M’alegra saber que tot s’ha solucionat de forma positiva. Com ja saps jo hi vaig tenir un problema semblant que també em van solucionar, encara que de forma molt mes barroera.
Si fos possible, m’agradaria conèixer algun detall d’aquest recall que no havia passat la teva moto
Ara a tornar-la a disfrutar.
:razz: :razz:
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="MikelRT" post="183296"]Ramon!!!
Salut ;)[/quote]
Ha ha ha... molt bona aquesta !!! :b9
Salut ;)[/quote]
Ha ha ha... molt bona aquesta !!! :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Doncs jo crec que ho va fer molt bé tenint en compte que a la mà esquerra hi portava una espelma. Per cert, com ho feies perquè no s'apagués ?
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="183733"][quote user="MikelRT" post="183296"]Ramon!!!
Salut ;)[/quote]
Ha ha ha... molt bona aquesta !!! :b9[/quote]
Teniu raó, jo no veia res ... sort en tenia del track que em marcava el camí ;)
Salut ;)[/quote]
Ha ha ha... molt bona aquesta !!! :b9[/quote]
Teniu raó, jo no veia res ... sort en tenia del track que em marcava el camí ;)