Excursió A La France 05 De Nov.
Moderador: Airald
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Re: Excursió A La France 05 De Nov.
[quote user="Ramon" post="183609"]Jo em sembla que no podré pas venir, avui m'he llevat mig engripat i no crec que dissabte estigui en condicions.
Que disftuteu ![/quote]
:( :( :( :( cuidat Ramon
Que disftuteu ![/quote]
:( :( :( :( cuidat Ramon
- Feisser
- Presentats
Jo quan plegui de la feina ja vaig tirant cap al Principat, si algú en vol comunicar-me quelcom que em truqui per telèfon, el tinc amb el meu perfil del fòrum, apa fins demà, recordeu 10:30 Pas de la Casa tenda Daytona2000.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
T'esperem a Ponts
Ja anem fent cami. Vull dir anem navegant cap alla
A estribor!!!!!
Ja anem fent cami. Vull dir anem navegant cap alla
A estribor!!!!!
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Fins demà al Pas de la Casa !
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Apa, intrépits valents.
Jo no he pogut cambiar pneumatic amb tanta pluja.. fa una mandra..
Aixi que no us hi podrè pas acompanyar.., s'hi haurà de repetir aquesta algun dia..
Jo no he pogut cambiar pneumatic amb tanta pluja.. fa una mandra..
Aixi que no us hi podrè pas acompanyar.., s'hi haurà de repetir aquesta algun dia..
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Sento tenir-me que despenjar de la convocatòria a última hora, però motius de força major m'impedeixen poder venir :enfadat , i ja sabeu que ni la neu m'atura :mrgreen: però.... aquesta vegada no m'ho puc arreglar.
Espero no fallar a la propera.
Espero no fallar a la propera.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Al final nosaltres tampoc venim. :crys A l'Andrés se li ha complicat la setmana entre el temps i el G20.(sempre busquen excuses per restringir el transit als camions).
Passeu molt bé.
Passeu molt bé.
- Xavier
- Presentats
Doncs per no venir heu estat molt presents, Mininos.
Jo ja he arribat, és el que té tenir-ho més aprop.
Una diada fantàstica, uns paissatges de tardor impressionants, ja ho veureu quan els reporters i reporteres penjin les fotos. Una passada, el temps ens ha respectat tota la ruta mototurística, en hem mullat una mica de tornada.
Feisser, ets un Déu i un 10 també. Gràcies per aquesta proposta. Agrair-vos a tú i al Minino les explicacions que han enriquit moltíssim la visita al monument als "guerilleros espagnols" de Prayols.
La cova de Le Mas d'Azil, apostoflant !
A tota la colla, Vidi, Cristinatgn, NuriaVs, Steelman i Natalia, Minino i Minina, Feisser, espero que poguem coincidir ben aviat una altra vegada, m'ho he passat de fàbula.
Una diada fantàstica, uns paissatges de tardor impressionants, ja ho veureu quan els reporters i reporteres penjin les fotos. Una passada, el temps ens ha respectat tota la ruta mototurística, en hem mullat una mica de tornada.
Feisser, ets un Déu i un 10 també. Gràcies per aquesta proposta. Agrair-vos a tú i al Minino les explicacions que han enriquit moltíssim la visita al monument als "guerilleros espagnols" de Prayols.
A tota la colla, Vidi, Cristinatgn, NuriaVs, Steelman i Natalia, Minino i Minina, Feisser, espero que poguem coincidir ben aviat una altra vegada, m'ho he passat de fàbula.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 05, 2011 8:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
[quote user="Xavier" post="183769"]Doncs per no venir heu estat molt presents, Mininos.
A tota la colla, Vidi, Cristinatgn, NuriaVs, Steelman i Natalia, Minino i Minina, Feisser, espero que poguem coincidir ben aviat una altra vegada, m'ho he passat de fàbula.[/quote]
Ja veus el Minino s'ha revifat i no hi ha qui el pari.
Doncs si al final hem anat i ja hem tornat.
I com sempre ho has explicat tot tan bé que ficaré un + 1 :D i si de cas cambia Minina per Xavier :mrgreen:
La prova gràfica

La resta de les fotos ja les posaré la setmana vinent que ara tinc molts quefers :enfaduu
A tota la colla, Vidi, Cristinatgn, NuriaVs, Steelman i Natalia, Minino i Minina, Feisser, espero que poguem coincidir ben aviat una altra vegada, m'ho he passat de fàbula.[/quote]
Ja veus el Minino s'ha revifat i no hi ha qui el pari.
Doncs si al final hem anat i ja hem tornat.
I com sempre ho has explicat tot tan bé que ficaré un + 1 :D i si de cas cambia Minina per Xavier :mrgreen:
La prova gràfica
La resta de les fotos ja les posaré la setmana vinent que ara tinc molts quefers :enfaduu
- Vidi
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:17 pm
- Ubicació: Girona
Jo també soc a casa , i tal com diu en Xavier fantàstica la ruta i la companyia immillorable.
Gracies a tots.
Gracies a tots.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Quina sortida més fantàstica, hem tingut una mica de tot :roll:
La ruta ha estat genial, els colors de la tardor li donen un plus que en qualsevol altra epoca de l'any no se'n pot gaudir. Quan veieu les fotos ja sabreu que vull dir ;)
Moltes gràcies Feisser per portar-nos-hi.
Mininos, la vostra arribada inesperada m'ha fet molta il·lusió, segur que el reportatge hagués estat incomplert sense les teves fotos Nuri. Cristina, Vidi, Xavier i com no Jordi i Natàlia... m'ho he passat de conya, gràcies a tots per venir.
Ja ho deia jo divendres que estabem una mica malament del cap, però sense una mica de bojeria el que ens haguéssim perdut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La propera per quant? Es que la moto és la meva droga :oops:
La ruta ha estat genial, els colors de la tardor li donen un plus que en qualsevol altra epoca de l'any no se'n pot gaudir. Quan veieu les fotos ja sabreu que vull dir ;)
Mininos, la vostra arribada inesperada m'ha fet molta il·lusió, segur que el reportatge hagués estat incomplert sense les teves fotos Nuri. Cristina, Vidi, Xavier i com no Jordi i Natàlia... m'ho he passat de conya, gràcies a tots per venir.
Ja ho deia jo divendres que estabem una mica malament del cap, però sense una mica de bojeria el que ens haguéssim perdut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La propera per quant? Es que la moto és la meva droga :oops:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Nuria Vs" post="183778"]Quina sortida més fantàstica, hem tingut una mica de tot :roll:
La propera per quant? Es que la moto és la meva droga :oops:[/quote]
Nuria, que t´has fet al cabell ??? :eyes :eyes
La propera per quant? Es que la moto és la meva droga :oops:[/quote]
Nuria, que t´has fet al cabell ??? :eyes :eyes
- Feisser
- Presentats
Sortida memorable, la recordaré durant molt temps...divendres pensave que s'aniria tot a norris per culpa de la pluja, però aquest matí s'ha llevat el dia ''tapadot-tapadot'' i ens ha fet el regal del paisatge de tardor més esplendit, ho he passat de conya, gràcies per venir Cris, Núria, Natàlia, Jordi, Xavier, Vidi i Minino's i pels que no han pogut venir que sabeu que es repetirá a la primavera... :razz:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Feisser" post="183786"]Sortida memorable, la recordaré durant molt temps...divendres pensave que s'aniria tot a norris per culpa de la pluja, però aquest matí s'ha llevat el dia ''tapadot-tapadot'' i ens ha fet el regal del paisatge de tardor més esplendit, ho he passat de conya, gràcies per venir Cris, Núria, Natàlia, Jordi, Xavier, Vidi i Minino's i pels que no han pogut venir que sabeu que es repetirá a la primavera... :razz:[/quote]
Me n'alegro de que hagi anat tot bé ... ;)
Me n'alegro de que hagi anat tot bé ... ;)
Gas a la burra!!!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Eeiii! Que jo també ha arribat fa una estona... podia haver arribat abans però m'han entretingut pel camí... "Vas sola?" ;) ;)
Colla d'agosarats... on aneu amb moto amb aquest temps? :mrgreen: :mrgreen: Quin temps? :eyes :eyes Ha estat una sortida amb molt de "color"...
Gràcies a tots, i en especial al Feisser :kiss
Fins la propera :lol:
Eeiii! Que jo també ha arribat fa una estona... podia haver arribat abans però m'han entretingut pel camí... "Vas sola?" ;) ;)
Colla d'agosarats... on aneu amb moto amb aquest temps? :mrgreen: :mrgreen: Quin temps? :eyes :eyes Ha estat una sortida amb molt de "color"...
Gràcies a tots, i en especial al Feisser :kiss
Fins la propera :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="183790"][quote user="Feisser" post="183786"]Sortida memorable, la recordaré durant molt temps...divendres pensave que s'aniria tot a norris per culpa de la pluja, però aquest matí s'ha llevat el dia ''tapadot-tapadot'' i ens ha fet el regal del paisatge de tardor més esplendit, ho he passat de conya, gràcies per venir Cris, Núria, Natàlia, Jordi, Xavier, Vidi i Minino's i pels que no han pogut venir que sabeu que es repetirá a la primavera... :razz:[/quote]
Me n'alegro de que hagi anat tot bé ... ;)[/quote]
.. i a la tardor, a llocs com els que dieu cal anar-hi a cada època diferent de l'any.
Ja posareu més fotos ;)
Me n'alegro de que hagi anat tot bé ... ;)[/quote]
.. i a la tardor, a llocs com els que dieu cal anar-hi a cada època diferent de l'any.
Ja posareu més fotos ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="183800"].
podia haver arribat abans però m'han entretingut pel camí... "Vas sola?" ;) ;)
[/quote]
PLIKA , PLIKA
podia haver arribat abans però m'han entretingut pel camí... "Vas sola?" ;) ;)
[/quote]
PLIKA , PLIKA
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 05, 2011 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!!
Missatge de part de l'Steelman i la Natalia: estan a Andorra desprès d'haver sobreviscut a una intensa nevada al Pas de la Casa quant anaven cap Andorra... :tremolant :tremolant . Tot bé!!
Ells a Foix han tirat en aquesta direcció i la resta hem anat fins a Puigcerdà.
Bones!!
Missatge de part de l'Steelman i la Natalia: estan a Andorra desprès d'haver sobreviscut a una intensa nevada al Pas de la Casa quant anaven cap Andorra... :tremolant :tremolant . Tot bé!!
Ells a Foix han tirat en aquesta direcció i la resta hem anat fins a Puigcerdà.
- Xavier
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="183812"].
Bones!!
Ells a Foix han tirat en aquesta direcció i la resta hem anat fins a Puigcerdà.[/quote]
Gràcies per les notícies Cristina, ja trobava a faltar el seu comentari.
Bones!!
Ells a Foix han tirat en aquesta direcció i la resta hem anat fins a Puigcerdà.[/quote]
Gràcies per les notícies Cristina, ja trobava a faltar el seu comentari.