Entrada
Autor: JoanCG » dt. nov. 08, 2011 6:34 pm
És preciosa, increïble, un gust per a la vista i brutal en circuit, segur.
Però en els temps que correm, incòmode i de tot menys pràctica. I us ho diu un que com molts de vosaltres, després d'anar amb varies RRs, ara va amb una moto amb manillar alt, que no el cambiaria per res, donat pel control i alhora comoditat que aquest dona.
Justament fa un parell de setmanes que surto amb companys que van amb R1s y R6s. Ells gaudeixen per autovies ràpides, a velocitats impensables, on jo m’avorreixo; i ells s’avorreixen i es cansen molt en corbes tipus "collada de tosses", on jo xalo.
Quan junt amb en Feisser varem fer aquest any la “Volta Catalunya”, justament varen venir amb nosaltres dues R1, també, i...al haver-hi ben poques rectes, en aquella ocasioó, varen quedar destrossats físicament, i a més, tot i ser bons pilots, per darrera nostre (En Feisser sempre davant, val a dir).
Suposo que estic fent allò de "quan no les pots, dius que son verdes", jeje...
Aquest tipus de moto, son una obra d’art, i per molt que sé que difícilment en tindré mai més una (a no ser que sigui només per circuit), sempre me les miraré bavejant...però em segueixo quedant amb manillar alt.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 6:40 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.