Nova Honda NC700X

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Nova Honda NC700X

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 07, 2011 7:51 pm

Honda treura una "petita" CrossRuner amb el nou bicilindric de 700cc que ha presentat amb el nou Scooter.
Imatge
La variante trailX de la NC700 comparte todas las soluciones técnicas de la NC700 S, aportando nueva ergonomía con posición de conducción más erguida según su concepto trail, y especificaciones para este segmento como suspensiones de superior recorrido, asiento más elevado y mayor distancia entre ejes. A destacar la pantalla regulable en altura de forma manual.

En cuanto a su motor, añade a la versión de 35 kW(48 CV) una de 38 kW (51,8 CV) y un par máximo de 62 Nm a 4.750 rpm para los que no quieran supeditarse a la restricción del A2.

Esta versión sólo se comercializará en España con cambio convencional, aunque sí se podrá optar por el equipamiento de ABS
Ex ...moltes coses

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Nova Honda NC700X

Entrada Autor: XaviTwin » dl. nov. 07, 2011 8:22 pm

Doncs de moment ja tenim la nova 1200

http://www.honda-montesa.es/

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

algú li sobra alguns $$$$$$$$

...V...
cor V-Twin

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dl. nov. 07, 2011 8:30 pm

encara que com diu el Jordi, crec que amb la 700 tindrem de sobre per les nostres carreteres

Honda dona canya aquest any amb tantes novetats o el reste de marques esperen el cap de setmana

Imatge

Imatge

Imatge

i també la naked com ja deien

...V...
cor V-Twin

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 07, 2011 10:32 pm

Hola

Sembla que ja s'han posat les piles en treure models nous els d'honda!

Però no entenc per que cada model nou que treuen és més pesat que l'anterior i amb menys potència!

Aquest nou motor bi de 670cc podria donar algún cavall més de potència, oi?

Salut

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dl. nov. 07, 2011 10:41 pm

...Honda no treu novetats, el que fa es contratacar les de la competencia amb molt de retard !
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 08, 2011 9:18 am

[quote user="Josep" post="183967"]...Honda no treu novetats, el que fa es contratacar les de la competencia amb molt de retard ![/quote]

a mi em sembla que tot aixo els va gros,o millor dit com si fesin motos per sortir del pas.....el mercat asiatic els tiva molt,Europa no tant i aquestes motos ''raras'' que fan sembla demostraro,l'scooter amb cadena al aire es patetica i l'aprofitament del motor d'aquesta per molt be que funcioni en un maxi trail es una aposta una mica arriscada,pel meu entendre es clar.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 08, 2011 9:48 am

Home, mireu, a mi aquesta Crosstourer m'agrada més del que em pensava... vista així, feta de debó... evidentment no arribara mai a una Katé, però m'agrada més que una GS... Li falten detalls "R", és clar, però parlem d'una versió base. Tot i que també m'agrada molt la Triumph Special Edition que l'Steelman ens va penjar a un post... això va millorant. Ep! parlo de la Crosstourer... la 700 aquesta híbrida està molt lluny de la meva filosofia, a més no m'agrada gens.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 08, 2011 11:03 am

si molt maca la Crosstourer ( i crec que serà un èxit de vendes: molt més que la VFR1200 ) encara que sigui pels que ja estàn cansats de tanta Gs Adventure....tot al seu favor : Xassis i motor v4 high-tech...... però una mica entrada en Kilos.....275 Kgs ( de catàleg !!!) que segurament seràn uns 280 reals !!!! que amb tota la ferralla i maletes i demès ...se n´anirà a mes de 320 Kgs... massa Quilos !!!! i 130 CV que son cavalls....si però no.

una moto ideal pels que vulguin una moto de carretera diferent , però lluny de la filosofia Trail , una mica a l`estil dels cotxes XC ....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 11:06 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 08, 2011 11:05 am

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

280 kilos??????????????????????????????????????????????????????

Lamarequehohaparit... ja els hi regalo, doncs...

Coll... cada dia sé més per què tinc la moto que tinc...

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 08, 2011 11:08 am

[quote user="Fjodor" post="183991"]:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

280 kilos??????????????????????????????????????????????????????

Lamarequehohaparit... ja els hi regalo, doncs...

Coll... cada dia sé més per què tinc la moto que tinc...[/quote]

si, si aviat sortira la KTM 1200 Adventure..... esperem que amb cos i ànima de Model Play-Boy..... :twisted:
Imatge

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dt. nov. 08, 2011 11:08 am

285 amb dtc

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 08, 2011 11:11 am

si, si aviat sortira la KTM 1200 Adventure..... esperem que amb cos i ànima de Model Play-Boy.....

Segur que si. Ja veuràs...

Gaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 08, 2011 11:30 am

[quote user="Fjodor" post="183996"]si, si aviat sortira la KTM 1200 Adventure..... esperem que amb cos i ànima de Model Play-Boy.....

Gaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssss[/quote]

si, si, esperem que els que remenen les cireres a can KTM ( els indis de Bajaj ) injectin un bon grapat de €€€€€€, si no encara acabaran en mans de la " Bavaresa " tal com han fet amb les Husqvarnes.....per cert ..... l´altre dia vaig veure una Husqvarna 630 TE i vaig quedar maravellat (als que en agraden les motos de muntanya ) .... quina moto mes maca i el motor sonava finet finet.......quina maravella !!!!

Imatge
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 08, 2011 11:36 am

Pos si... bona màquina....

Jo crec que de la 1200 de KTM ja hi ha molt de planejat... a veure què fan...

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. nov. 08, 2011 11:43 am

[quote user="Kpeps" post="183982"][quote user="Josep" post="183967"]...Honda no treu novetats, el que fa es contratacar les de la competencia amb molt de retard ![/quote]

a mi em sembla que tot aixo els va gros,o millor dit com si fesin motos per sortir del pas.....el mercat asiatic els tiva molt,Europa no tant i aquestes motos ''raras'' que fan sembla demostraro,l'scooter amb cadena al aire es patetica i l'aprofitament del motor d'aquesta per molt be que funcioni en un maxi trail es una aposta una mica arriscada,pel meu entendre es clar.[/quote]

Home,em sembla que es parla amb molta "alegria" del PRIMER fabricant del mon de motos de que els hi vá gros :eyes .
Una cosa es que a tu,no t' agradin u agradi algun u tots el models perque siguis de BMW u per un altre motiu,pero de aqui a dir que x model es patetic....,crec que el mes correcte es dir:a mi,no m' agrada.
Si es un exit o bè un fracas,el temps ho dirá.
Que l' aprofitament del motor de la VFR es arriscat, :roll: ja es veurá quan portin un any en venda del model,ara,es discutir sobre el sexe dels angels.
També es el meu entendre. :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 08, 2011 12:00 pm

Home, amb tots els respectes..... Honda es sense dubte el nª 1 en fabricació de motos.i en qualitat... però models...... no es que n´hi hagin hagut masses novetats fins ara i tampoc hi han massa models per triar i alguns ja amb molts anys al damunt.... vist el que fan els de BMW o fins i tot Triumph o la mateixa HONDA de fa vint anys, que treien models ( verdaders Best-Sellers ) cada 2x3 :roll:

Sembla que Honda ara, es dediqui amb cos i ànima als cotxes i hagui deixat les motos una mica " arraconades " i segons com , si que sembla que només es dediqui a contra-atacar lleugerament .... i anar tirant.... :roll:
i us ho diu un que ha tingut 6 Hondas de + de 600 i que encara quan passa una VFR 800 Fi del 1998....se l´hi và la vista...... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 12:11 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 08, 2011 12:30 pm

[quote user="Llagasta" post="183998"][quote user="Fjodor" post="183996"]si, si aviat sortira la KTM 1200 Adventure..... esperem que amb cos i ànima de Model Play-Boy.....

Gaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssss[/quote]

si, si, esperem que els que remenen les cireres a can KTM ( els indis de Bajaj ) injectin un bon grapat de €€€€€€, si no encara acabaran en mans de la " Bavaresa " tal com han fet amb les Husqvarnes.....per cert ..... l´altre dia vaig veure una Husqvarna 630 TE i vaig quedar maravellat (als que en agraden les motos de muntanya ) .... quina moto mes maca i el motor sonava finet finet.......quina maravella !!!!

Imatge[/quote]

Ah si!!!!!

A Girona, MiC, no en saben res d'aquesta moto! Ho he preguntat dues vegades!

Certament fa bona pinta!

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 08, 2011 4:21 pm

Les Husqvarna ( ara pertany a BMW ) es venen a alguns concessionaris BMW, el de Girona ( Martin & Conesa ) será un punt de vendai ara està de " oferta de llançament " amb un descompte de 1500 € :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 4:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 08, 2011 8:46 pm

[quote user="Llagasta" post="184012"]Les Husqvarna ( ara pertany a BMW ) es venen a alguns concessionaris BMW, el de Girona ( Martin & Conesa ) será un punt de vendai ara està de " oferta de llançament " amb un descompte de 1500 € :roll:[/quote]

Si, és el que ja deia MiC = Martin & Conesa ;)

Les dues vegades que ho he preguntat m'han enviat a Barcelona... :(

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 08, 2011 8:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 09, 2011 11:31 am

[quote user="Geroni" post="184000"][quote user="Kpeps" post="183982"]Home,em sembla que es parla amb molta "alegria" del PRIMER fabricant del mon de motos de que els hi vá gros :eyes .
Una cosa es que a tu,no t' agradin u agradi algun u tots el models perque siguis de BMW u per un altre motiu,pero de aqui a dir que x model es patetic....,crec que el mes correcte es dir:a mi,no m' agrada.
[/quote]

Geroni , estas molt equivocat en aquest sentit,a mi Honda es una marca que m'agrada i molt,se perfectament que es la primera marca mundial en fabricacio,per aixo mateix s'els pot exigir una mica de cura en els disenys (que no en qualitat,ja que d'aixo van sobrats) i als preus que fan pagar per alguns models que no son mes que aprofitaments de peçes no es de justicia,nomes has de veure aquest scooter amb motor 700 l'Innova,sembla que haigin arrancat el fronta d'una VFR I li hagin clavat el cul d'una Hornet ademes creus que es normal deixar en un scooter una cadena a l'aire,si sembla una Derbi scooter que es feia dels anys 80 que no recordo com es deia,en fi.
Imatge

Respon

Torna a “General”