Doncs bé, ahir a mig matí i de forma unamica improvisada, vaig decidir anar-hi a treure el cap. Tenia una ruta prevista d'aproximació al GPS, però vaig decidir deixar-me portar per la carretera, així que una mica abans d'arribar a Cardona, vaig agafar un trencall a ma dreta que fa molt de temps que em crida l'atenció. No tenia massa clar on anava a parar la carretera, però vaig anar fent, disfrutant del paissatge i d'un asfalt més que correcte i un trànsit gairebé nul, l'únic "però", era l'amplada de la calçada, però al meu ritme de tortugo-turisme, cap problema.

La carretera va resultar ser genial! Vaig descobrir un parell més de llocs per anar a investigar (en una altra ocasió). Vaig anar a parar a Serrateix, lloc que conec bé i que em va permetre improvisar un enllaç cap al punt que m'interessava. l'enllaç també va ser per carreteres similars, que potser no surten a molts mapes.

Feia bastants dies que no agafava moto i la veritat és que m'ho vaig passar genial, estava disfrutant molt, tot i que no parava de repetir-me un i mil cops, que NECESSITO una trail! Sempre acabo enmarronant a la pobre Bandit :???:
Tot i això, ritme tranquil, visera amunt (tot i el fred) i disfrutant a més no poguer del paissatge.
Arribat al trencall de Capolat, enfilo la carretera que desseguida es converteix en una pista encimentada, unes rampes impressionants i unes paelles de primera o segona, però val la pena.

Finalment arribem al "mític" gronxador