Jo hi era!!!! i la veritat és que va ser espectacular totes les motos rodant juntes... però quan va guanyar en Pirro, veure lo emocionat que estava junt amb en Fausto Gresini si que era de pell de gallina. A més, això d'estar a les tribunes de boxes per la patilla (cal tenir amics fins a l'infern) em va permetre viure com tothom, des de les grades i al bacó que dóna la Paddock donava ànims a l'equip...
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
[quote user="JordiTrident" post="183920"]Jo hi era!!!! i la veritat és que va ser espectacular totes les motos rodant juntes... però quan va guanyar en Pirro, veure lo emocionat que estava junt amb en Fausto Gresini si que era de pell de gallina. A més, això d'estar a les tribunes de boxes per la patilla (cal tenir amics fins a l'infern) em va permetre viure com tothom, des de les grades i al bacó que dóna la Paddock donava ànims a l'equip...
salut i kms[/quote]
Quina sort que tenen alguns!!!!
Aquests dies tothom parla de SIC. Els que el coneixien diuen que era un gran xicot, una bona persona, molt simpàtic en l'entorn dels Paddocks, agradable amb els seus fans i respectuós amb els seus detractors, un amic que es feia estimar.
Se que SIC era un excel·lent pilot, un fora de sèrie.
Estic segur que, gràcies a la progressió mostrada, estava a punt d'agafar el relleu a VALE. Es per això que mai posaré en dubte les seves qualitats sobre la moto i també em crec el que diuen sobre la seva grandiositat com a persona. Ara be, quan observo els homenatges que se li fan, les hores que li dedica la premsa i els milers de exposicions al respecte que volten per la xarxa.............penso en els demès:
* maig de 1993 El japonés Nobouki Wakai.
* abril del 2003 El japonés Daijiro Kato.
* juny del 2005 El japonés Teisuke Sato.
* setembre del 2010 El japonés Shoya Tomizawa.
I tants d'altres, com l'Iván Palazzese, Alain Beraud o Patrick Pons.
Ara sembla que SIC era un cau de virtuts però ningú recordi que a la pista li faltava noblesa. El seu estil tan irrespectuós vers els contrincants era font de polèmica. Havia esdevingut un autèntic malson pels que es jugaven la posició a les corbes, no va tenir contemplacions alhora d'apartar als altres pilots, enviant-los en alguna ocasió a la Clínica Mòbil del Dr. Claudio Costa o directament a l'hospital. Potser es per això que a Montmeló va haver de dur protecció policial per evitar les ires dels afeccionats, alguns dels quals ara ploren la seva absència i l'eleven als altars.
SIC, Descansa en Pau però, si Us plau, no santifiquem a un pilot el qual per la seva conducta antiesportiva, mai es va guanyar l'honorabilitat a la pista, cosa que si van fer molts altres pilots que abans d'ell, s'hi van deixat la vida.
No pretenc generar cap polèmica però personalment penso que el circ sonor i mediàtic que es va muntar a València no havia de ser un homenatge a SIC, sinó a tots els pilots que han mort a les curses o als entrenaments.
[quote user="Prony" post="184090"]
No pretenc generar cap polèmica però personalment penso que el circ sonor i mediàtic que es va muntar a València.... [/quote]
veient las imatges,t'aseguro que jo tambe vaig pensar : com s'estan pasan......pero be,va ser la continuacio del parlar i parlar durant dies del mateix,a TVE cada dia,va ser una manera de tenir la gent enganxada a la tele,perque el mundial estava dat i beneit sense cap alicient en Marquez no corria,Moto gp acavat i pur tramit (nomes s'ha de veure l'esma que i van posra alguns pilots) i las audiencias manan,tot plegat una mica vergonyos,per molt emotiu que ho vulguesin montar.
Bé, és evident que tenia una conducció agresiva, però el mateix Rossi o Lorenzo han fet avançaments al límit i com que no va passar res (per exemple Rossi a Laguna Seca avançant per la terra) doncs és un crack mentre que si s'emporta algú seria un boig temerari...jo no sóc molt d'anar a Grans Premis ni em facis dir de memòria els equips de cadascú però em va semblar tot bastant sincer i emocionant, tot i que és cert que no s'ha tractat igual a tots els morts en circuit.
Ja posats a mirar el passat podriem pensar també en el nostre Santiago Herrero, que havia de ser el primer campió espanyol en cilindrades "grans" i es va matar al TT de Man...i fins ara no ha tingut un miserable record en nom a una corba d'un de tants circuits espanyols, on diuen que hi ha la "mejor afición del mundo" (a fer el borinot, serà).
En fi, aquí us deixo unes fotos que vaig fer, on podeu llegir en la pancarta que es podia signar records també pel Tomizawa així que crec que d'alguna manera també hi era present en el pensament de la gent.
I no us creieu que tot va ser trist. La friki de la Paris Hilton va posar el moment "frívol" remenant el cul per la línia de boxes (literalment parlant :shock: :eyes :shock: :eyes :shock: :eyes :shock: :eyes ).
Aquest poden dir que han conduit la moto del Rossi?
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100