Aixó Randy es un rasclet per anar a jugar a la arena. :b9 :b9
Que no veus que es una moto per pasejarse per la platja?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
i la Honda Big Ruckus (en buscava una altra de més petita i mig plegable, però no l'he trobat):
Suposo que deu anar bé en platges i a la neu, i per fer-se el xulo en ciutat És particular, i no m'importaria tenir-ne una, si tingués un xalet a Baqueira Beret...
Hahahaaa.. Randy, tens cops amagats.. és per pujar xino-xano al Puig de la Creu, o al Catafau...
Però és monoplaça... i la graella del darrera... per portar la caixa de fusta amb les pastanagues de l'hort.
Allò deu ser la manxa per inflar les rodes si punxes... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 11, 2011 9:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Doncs a mi per anar a fer el meu peculiar tortugo turisme però tenint la opció de fer pistes ja m'estaria prou bé, de fet, estèticament m'agrada (raret que és un) :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida. Coleccionista de vivències.