Ruta OffRoad Garraf - Marmellars
Moderador: Airald
- Zent
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dg. nov. 06, 2011 1:17 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ruta OffRoad Garraf - Marmellars
Bona nit!!
ya que soy nuevo por aquí y la gran mayoría ni me conoce, os explico un poco una de mis aficiones, buscar y visitar pueblos abandonados....jejeje
La semana pasada me dio por buscar pueblos abandonados en Catalunya en la red y me apareció como super destacado un pueblo llamado Marmellars, entre Vilafranca y Aiguaviva...vamos para allí!! Ya que tenía fiesta por el tema del puente, salí solo y quise hacerlo todo por Off Road desde el Parc del Garraf...os dejo un video de lo que fue la ruta, la crónica completa la tenéis aquí Crónica Garraf-Marmellars
[youtube]fBdXreNTHUc[/youtube]
Espero que os guste, un saludo!! :-o
ya que soy nuevo por aquí y la gran mayoría ni me conoce, os explico un poco una de mis aficiones, buscar y visitar pueblos abandonados....jejeje
La semana pasada me dio por buscar pueblos abandonados en Catalunya en la red y me apareció como super destacado un pueblo llamado Marmellars, entre Vilafranca y Aiguaviva...vamos para allí!! Ya que tenía fiesta por el tema del puente, salí solo y quise hacerlo todo por Off Road desde el Parc del Garraf...os dejo un video de lo que fue la ruta, la crónica completa la tenéis aquí Crónica Garraf-Marmellars
[youtube]fBdXreNTHUc[/youtube]
Espero que os guste, un saludo!! :-o
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ruta OffRoad Garraf - Marmellars
M'encanta la teva filosofia... em trec el barret unes fotos maquisimes, un blog molt cuidat i una sortida espectacular.
Veient el video uns karoo o uns tkc80 no t'anirien gens malament si trens pensat posar-te molt sovint en aquests "fregaos"
Salut i segueix-nos explicant aventures d'aquestes. :cerv
Veient el video uns karoo o uns tkc80 no t'anirien gens malament si trens pensat posar-te molt sovint en aquests "fregaos"
Salut i segueix-nos explicant aventures d'aquestes. :cerv
- Zent
- Presentats
- Contacta:
Merci 650X!!
Me metí en estos fregaos por hacer rutas como si fuera por asfalto, no tiene nada que ver, no sabes que te vas a encontrar...lo del tema de los TKC80 lo estaba valorando pero realmente no voy a entrar mucho por lo marrón, suelo ir casi siempre con mi pareja y si nos metemos, lo hacemos por caminitos de arena tipo Garraf donde con un mixto no tienes problemas...
Hay gente que dice que con Karoo van por 50% asfalto y 50% offroad y les duran 10000Km...no lo tengo muy claro, me gustaría encontrar un neumático mas offroad que mixto pero no comérmelo en el asfalto...
Consejos??
Un saludo!!
Me metí en estos fregaos por hacer rutas como si fuera por asfalto, no tiene nada que ver, no sabes que te vas a encontrar...lo del tema de los TKC80 lo estaba valorando pero realmente no voy a entrar mucho por lo marrón, suelo ir casi siempre con mi pareja y si nos metemos, lo hacemos por caminitos de arena tipo Garraf donde con un mixto no tienes problemas...
Hay gente que dice que con Karoo van por 50% asfalto y 50% offroad y les duran 10000Km...no lo tengo muy claro, me gustaría encontrar un neumático mas offroad que mixto pero no comérmelo en el asfalto...
Consejos??
Un saludo!!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Diuen que per alternar asfalt i off el millor en tema de duració es el TKC80, tot i què el preu es més alt diuen que surt a compte. Jo a la 1200 ara hi porto els Karoo (T) el que té el taco més asfàltic ample i curt. Duració... tot un misteri, amb la transpirenaica el de darrera va durar 2600km però vem fer molta pedra i la tornada per autopista a sàc. El d'ara amb un ús més normal pistes, carreteres i nacionals. Porto uns 5.000 i encara queda tac, per ús off-road ja està massa gastat però encara fa bona pinta. El de davant porta 2.600+5000kms i esta també està arribant al final dels seus dies.
Amb les pressions correctes i la carretera seca es pot anar mooolt ràpid en moll millor no sortir de casa.
Com a pneumàtic entremig entre els tacs i els mixtes hi ha el Heidenau K60 però no el fan amb 150 a darrera, (encara) i s'ha de posar un 5.10-17 equivalent a (140/80-17). No es un mal pneumàtic aquest si que es un 50%-50%.
Salut!
Amb les pressions correctes i la carretera seca es pot anar mooolt ràpid en moll millor no sortir de casa.
Com a pneumàtic entremig entre els tacs i els mixtes hi ha el Heidenau K60 però no el fan amb 150 a darrera, (encara) i s'ha de posar un 5.10-17 equivalent a (140/80-17). No es un mal pneumàtic aquest si que es un 50%-50%.
Salut!
- Zent
- Presentats
- Contacta:
Merci por los consejos!!
También había pensado en el Michelin Anakee, es mixto igual que mis Bridgestone Battle Wing, pero me da la sensación que el dibujo es mas abierto, como mas taco...además he leido muy buenas críticas, que opinas?
Bridgestone Battle Wing

Michelin Anakee

También había pensado en el Michelin Anakee, es mixto igual que mis Bridgestone Battle Wing, pero me da la sensación que el dibujo es mas abierto, como mas taco...además he leido muy buenas críticas, que opinas?
Bridgestone Battle Wing

Michelin Anakee

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Per mi el millor dels mixtes, (de veritat) que poden fer pistes es el Metzeler Tourance, a més de defensar-se molt dignament per terra, dura lo que no està escrit i aguanta molt. Un de darrera em va durar 17.500km i un de davant 21.000km amb càrrega a tope i fent alguna pista de tant en tant.

Salut!
Salut!
- Zent
- Presentats
- Contacta:
Estos también los tengo en cuenta, veremos finalmente....en un mes llevo 4000Km con la Super Tenere, quizás toca cambio para finales de diciembre ;)
Merci!!
Merci!!
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="650X" post="184187"]
Salut![/quote]
Aquest, en una bmw f800gs, els he portat i, més enllà dels "flanejos" a més de 140kms/s, un meravella en sec, i en pistes. Inclús amb una mica de fang, on tots els altres fan figa per la poca profunditat del dibuix.
I per cert, els portava justament en mida 150/17; K porta llanta 18 darrera, la ST?
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... scout.html
Salut![/quote]
Aquest, en una bmw f800gs, els he portat i, més enllà dels "flanejos" a més de 140kms/s, un meravella en sec, i en pistes. Inclús amb una mica de fang, on tots els altres fan figa per la poca profunditat del dibuix.
I per cert, els portava justament en mida 150/17; K porta llanta 18 darrera, la ST?
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... scout.html
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 10, 2011 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Molt maca la ruta, zent, m´apunto aixó de Marmellars, tindré que anar a treure el nas :mrgreen: :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Jo també vaig anar a parar una vegada al Marmellar , i una vegada a casa per trobar informació per internet, vaig trobar-me amb això:
http://tejiendoelmundo.wordpress.com/2009/03/13/2469/
la veritat es que si que feia una mica de cosa acostar-se allà.
:tremolant
http://tejiendoelmundo.wordpress.com/2009/03/13/2469/
la veritat es que si que feia una mica de cosa acostar-se allà.
:tremolant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Amb la Natalia una vegada també varem arribar fins a Marmellars.
El que pasa es que anavem sense GPS i ens va costar tant trobar-ho que al final no varem fer ni fotos :(
El que pasa es que anavem sense GPS i ens va costar tant trobar-ho que al final no varem fer ni fotos :(
Ex ...moltes coses
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Doncs jo he dut els Anakee II en la GS (no n'he dut d'altres) i perfectes, repetixo. M'han durat uns 20.000 km (el de davant encara el podria allargar una mica mes). He fet de tot, sortides de cap de setmana, alps, carreteres rápides, poca pista s'ha de dir, pero be, cap susto i sense ser "el más rápido de la pradera...", tampoc anem paradets. A mes tinc companys que les GS les fan anar ràpides ràpides amb aquest pneumatics.
No tinc mes referencies propies, pero ja m'agraden. Els aniré a cambiar a Sas Martorell pero 260 € TOT inclós. Per la comarca i a Vic concretament, em demanaven 320 € i a 350 €. Com que treballo a Sabadell, avui a les 3 al plegar m'acosto i sabates noves. Diumenge els estrenarem.
No tinc mes referencies propies, pero ja m'agraden. Els aniré a cambiar a Sas Martorell pero 260 € TOT inclós. Per la comarca i a Vic concretament, em demanaven 320 € i a 350 €. Com que treballo a Sabadell, avui a les 3 al plegar m'acosto i sabates noves. Diumenge els estrenarem.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Pirelli MT 90 Scorpion. Són els que munta la Katé. Per carretera genials i per off-road... de pm.
Però això depèn de la conducció de cadascú. Ja ho vaig dir.
Però això depèn de la conducció de cadascú. Ja ho vaig dir.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
[quote user="Fjodor" post="184218"]Pirelli MT 90 Scorpion. Són els que munta la Katé. Per carretera genials i per off-road... de pm.
Però això depèn de la conducció de cadascú. Ja ho vaig dir.[/quote]
Crec que les MT90 no les fan en 150/70/17. Només les Scorpion trail asfaltiques a seques.
En Heidenau K60 Scout si, superpolivalent tant per pistes com carretera inclús molla, tan en 150/70/17 com 140/80/17. Crec que aquestes últimes també les trobes amb Mitas E07 (la fusilada de Metzeler Sahara 3).
Però això depèn de la conducció de cadascú. Ja ho vaig dir.[/quote]
Crec que les MT90 no les fan en 150/70/17. Només les Scorpion trail asfaltiques a seques.
En Heidenau K60 Scout si, superpolivalent tant per pistes com carretera inclús molla, tan en 150/70/17 com 140/80/17. Crec que aquestes últimes també les trobes amb Mitas E07 (la fusilada de Metzeler Sahara 3).
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 11, 2011 10:06 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
És cert, la meva és 150/70/18... i és la màxima.
Aquests Heidenau al final els hauré de tastar...
Aquests Heidenau al final els hauré de tastar...
- Zent
- Presentats
- Contacta:
Estoy entre las Tourance y las Anakee, llegado el momento veremos que hago...aún faltan 5 o 6000Km para ello, lo que tengo claro es que el SAS de Martorell es la catedral de las gomas jejeje
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Bona ruta !!!
Per cert ... t'agrada molt el HDR , eh ?? :mrgreen:
Salut
Per cert ... t'agrada molt el HDR , eh ?? :mrgreen:
Salut