MaxiTrails o TURINGTRAILS al 2012. QUe ha passat???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

MaxiTrails o TURINGTRAILS al 2012. QUe ha passat???

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 12, 2011 8:34 am

Aquest 2012 per el que es veu hi haura un bon grapat de motos en aquest sector en "auge"
Fa un temps podiem comptar amb els dits de la mà els models .

- BMW R1200GS
- Honda XL1000V (varadero)
- Moto Guzzi Stelvio
- KTM 990

A tot aixó , ara li hem de sumar els models aparescuts al 2011 i els presentats ara al Saló de Milà
- Yamaha XT1200Z
- Ducati MS1200
- Honda Crosstourer 1200
- Kawasaki Versys 1000c
- Triumph Tiguer 1200

Aixó ens deix amb un ventall d´opcions per gairebé tots els gustos. No dic per totes les butxaques per que totes aquestes són carissimes.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Que opineu del canvi que estem tenint??
Ex ...moltes coses

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: MaxiTrails O TURINGTRAILS Al 2012. QUe Ha Passat???

Entrada Autor: Jsk » ds. nov. 12, 2011 9:50 am

Dons com molt bé dius Stelman, hi ha moltes novetats amb grans cilindrades, peró amb les de mitja cilindrada practicament res de res. Sembla que en el temps de crisis que estem tenin, els fabricants s'encaparrin en treure models que ronden preus prohibitius per moltes butxaques.
Les maxitrails especialment son motos espectaculars, però allá on vas amb una 1200 vas amb una 600, a més el factor pes/potencia es primordial. Salut a tothom :cerv
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. nov. 12, 2011 9:53 am

Hola

Des del meu punt de vista que les marques volen treure mercat a les vendes de la R1200GS i part de les F 800 GS.

Estèticament n'hi ha de molt maques i algunes són o seràn molt cares (>14000€). Porten molta tecnologia i es bó per utilitzar-la, però tens major risc d'avaries electròniques...

Si la protecció del vent és bona en marxa ràpida (>120km/h) són bones opcions com a moto rutera que et permetrà passar per una pista en algun moment del teu viatge (o aventura). Com a moto trail, no serveixen per la gran majoria d'usuaris de moto, ja que el seu pes les penalitza molt, o bé porten rodes no adequades, i no pots anar 'lleuger' per pistes.

Tinc ganes de provar el canvi automàtic de la nova Honda!

Salut

Carles

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. nov. 12, 2011 10:07 am

[quote user="Jsk" post="184281"]Dons com molt bé dius Stelman, hi ha moltes novetats amb grans cilindrades, peró amb les de mitja cilindrada practicament res de res. Sembla que en el temps de crisis que estem tenin, els fabricants s'encaparrin en treure models que ronden preus prohibitius per moltes butxaques.
Les maxitrails especialment son motos espectaculars, però allá on vas amb una 1200 vas amb una 600, a més el factor pes/potencia es primordial. Salut a tothom :cerv[/quote]

Hola

Home,

hi ha algunes novetats, no?

. Suzuki Vstorm 650. Fa pocs mesos!
. BMW 650 GS Sertao
. Honda NC 700X
. Husqvarna Nuda 900 /900 R (Amb llanta 17")

Potser cap emociona molt, per un motiu o altre!

Et dono la raó amb la frase que dius "...però allá on vas amb una 1200 vas amb una 600, a més el factor pes/potencia es primordial..."

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 12, 2011 10:15 am

el segment es TOURING TRAIL,el 80 % dels conductors de maxitrail,no entren en una pista ni de conya,es el mateix que amb els denominats SUV del automovil,crec que son motos comodes,''facils'' de conduir i maniobrables,amb una bona capacitat de carrega en general i com es un segment en ple auge,esta molt be que las marcas s'impliquin ja que hi ha el negoci en aquests moments, adequant i donant forma als models a lo que el public demana.
Imatge

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. nov. 12, 2011 1:05 pm

La globalització està arribant a les trails i cada cop hi ha més oferta en aquest tipus de motos "de tot ús" groses, maques, potents i cares. Esteticament trail, dinàmicament pseudo-esportives.

En canvi estan deixant de banda les grans trails que realment s'acostarien al concepte del 50% ON-50% OFF on el pés i la fiabilitat son primordials i no tant en estetica i potència. Aquí es on trobo a faltar models.

Amb quina d'aquestes us atrevirieu a atravessar Àfrica? sempre que surt la pregunta, s'acaben recordant motos amb més de 15 anys com a possibles candidates i s'acaba descartant les actuals per el pès i l'electronica. L'aigua que baixa ens portarà motos plenes de plàstics i amb més de 130cv que a l'hora de la veritat estaràn fent badalls.

Aquesta encara que no sigui oficial... cuando el rio suena ;)

Imatge

salut!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » ds. nov. 12, 2011 8:38 pm

Pa miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... :twisted:

Per mi les trail no han canviat. Només ha canviat la demanda cap a l'asfaltització. De fet, de trails n'hi han molt poques... La majoria són motos de carretera o mixtes, diguem-ne 70-30 o 80-20, per que és el que més es ven.
Però totes són maques, i tot té el seu públic.
Ja sabeu que jo sempre he pensat que una trail o una moto mixta és el millor que hi ha. Et permet agafar qualsevol tipus de camí, carretera o pista.

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. nov. 12, 2011 10:04 pm

Per a cada un de nosaltres, el concepte trail suposo que és diferent.

Per a mi son motos de màxim 150Kgs, per tal de que siguin realment àgils en camp, i que vagin de forma raonablement bé per carretera, no gaire apretades de motor, per tal de que poder fer tirades llargues, no com la KTM 450 Adventure que acaben de treure, que entenc que difícilment farà mail 50.000Kms en la seva vida útil..

N’hi ha alguna d’aquestes, ara? No se’m acut cap.

La Ténéré 660 actual, pesa...200Kgs en ordre de marxa!!! El mateix que una Yamaha R1, No ho entenc

Només si a la KTM 690 Enduro se li posés un bon dipòsit, i una mica de pantalla pel vent... :eyes
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2011 10:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. nov. 13, 2011 7:43 pm

Titu... quants kms fas amb una R1 i quants amb una trail?
El pes? si està dins de lo "normal"... és el millor.

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dg. nov. 13, 2011 10:01 pm

Vaig compra una Trail pel seu estil de traçada i aconsellat per amics.
Ara que estic començant a valorar un canvi de moto tinc el cor dividid.
Ahir vaig probar una BMW R 1200 R vaig quedar molt sorpres.
No hi fet mai "marron" pero la opcio del "tot us". Hi penses molt

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. nov. 13, 2011 10:05 pm

Per la meva curta experiencia, son motos molt polivalents, tant l´hi fa anar per carreteres trencades, com carreteres perfectes, a ritmes " normals " pots fer el que vulguis amb elles, en el meu cas anar expresament a fer pistes no, per això ja tinc la Gas-Gas, però si fent ruta et trobes una pista, amb compte la pots fer perfectament.
En resum son motos que s´adapten molt bé a quasi tots els conductors o a l´inreves.
Imatge Imatge

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dl. nov. 14, 2011 12:58 am

Gracies PEPI600 pels teus comentaris seguirem decidin les dues opcions

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. des. 06, 2011 1:41 am

Jo seguiré estalviant....però suposo que encara m'en falta i totes aquestes ja estaran contrastades, amb temps al mercat i hauran baixat de preu...

Al menys sortiré guanyant amb alguna cosa, amb aixó de no comprar-la ara :D :D

Respon

Torna a “General”