BANC DE POTENCIA
Moderador: Airald
- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
BANC DE POTENCIA
Hola, heu vist el telenoties els mossos ja disposen de un banc de potencia per atrapar els que no van limitats, la guardia civil tambe va tant adelantada amb material?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: BANC DE POTENCIA
I el van "estrenar" el cap de setmana de Cheste :enfadat :enfadat
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
:eyes :eyes que cabro........ns :enfaduu :enfaduu
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
A mi que en controlin de tan en tan, me es indiferent dons vaig legal. Cert que l¡ITV no la paso a temps per despiste. Pero tan control i aquesta mania de "tolerancia cero" m'exaspera. Si m'aturen per aquest motiu, jo no pujo ni baixo la moto del banc, Que ho facin ells,
He vist en el poble on traballo tres controls a l'hora. I en una ocasio en un trajecta de 20 kilometres Sabadell - Barcelona en van aturar la P.L. Sabadell, Mossos a l'entrada de l'Atopista, vaig parar a repostar a la benzinera de Montcada i en van aturar altre vagada els Mossos i la G.U. de Barcelona a les Rondes varen mirar el camionet de dalt a baix, pero cap denuncia.
El que en molesta molt es la perdua de temps i no els controls en si. Ja me han acostumat a viure en un estat policial.
He vist en el poble on traballo tres controls a l'hora. I en una ocasio en un trajecta de 20 kilometres Sabadell - Barcelona en van aturar la P.L. Sabadell, Mossos a l'entrada de l'Atopista, vaig parar a repostar a la benzinera de Montcada i en van aturar altre vagada els Mossos i la G.U. de Barcelona a les Rondes varen mirar el camionet de dalt a baix, pero cap denuncia.
El que en molesta molt es la perdua de temps i no els controls en si. Ja me han acostumat a viure en un estat policial.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
[quote user="Steelman" post="184346"]Ja hi ha un post al respecte.
viewtopic.php?f=1&t=12147[/quote]
Perdo no la habia vist. un altre vegada ja amb rapasare tots el post avans d´escriure algo o demana algo.
viewtopic.php?f=1&t=12147[/quote]
Perdo no la habia vist. un altre vegada ja amb rapasare tots el post avans d´escriure algo o demana algo.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
No ho deixa per aixó Truenus, disculpa si t´ho ha semblat.
Ho deia per que com que s´havia parlat recentment en un altre post , segurament no ho sabies, i podries veure opinio de la gent al respecte i a la vegada per no duplicar el "debat" en dos llocs diferents
V's ;)
No ho deixa per aixó Truenus, disculpa si t´ho ha semblat.
Ho deia per que com que s´havia parlat recentment en un altre post , segurament no ho sabies, i podries veure opinio de la gent al respecte i a la vegada per no duplicar el "debat" en dos llocs diferents
V's ;)
Ex ...moltes coses