Hola! Em Dic Susi I Ja Soc Aquí...

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Hola! Em Dic Susi I Ja Soc Aquí...

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 17, 2011 11:11 pm

[quote user="650X" post="182305"]CMB i ANNARCIS.... no us baralleu. Es una -S- l'únic que el seu antic propietari per guanyar en lleugeressa va tallar arran els reposapeus del passatger i els suports del protector de cadena. A part del comptaquilometres la S porta clausor i la E no. La S porta un sub-xassís més llarg per poder portar passatger i la E s'acaba poc després del seient. I la S porta una relació d'origen 15-44 en canvi la E un 14-47 si no vaig errat.

Gràcies a tots per la rebuda. Ara toca posar-la al gust del consumidor (que soc jo) i gaaaaaas.

-SIDRU: quan vulguis... ;)

Salut![/quote]

D'això no en tinc cap dubte !!! :mrgreen: No sap la que se li ha vingut a sobre a la pobre Susi !!! :twisted:
Gas a la burra!!!

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. oct. 18, 2011 6:27 am

:mrgreen: [quote user="Jesus GS" post="182347"][quote user="650X" post="182305"]CMB i ANNARCIS.... no us baralleu. Es una -S- l'únic que el seu antic propietari per guanyar en lleugeressa va tallar arran els reposapeus del passatger i els suports del protector de cadena. A part del comptaquilometres la S porta clausor i la E no. La S porta un sub-xassís més llarg per poder portar passatger i la E s'acaba poc després del seient. I la S porta una relació d'origen 15-44 en canvi la E un 14-47 si no vaig errat.

Gràcies a tots per la rebuda. Ara toca posar-la al gust del consumidor (que soc jo) i gaaaaaas.

Salut![/quote]

D'això no en tinc cap dubte !!! :mrgreen: No sap la que se li ha vingut a sobre a la pobre Susi !!! :twisted:[/quote]Jajajaja...tampoc exagerem que n'hi ha de molt mes perillossos que jo.
Ja era hora que et compressis un casc home!! que mira que fer la sortida de Goust amb un jet... :mrgreen:

salut!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 18, 2011 12:13 pm

[quote user="650X" post="182360"]:mrgreen: [quote user="Jesus GS" post="182347"][quote user="650X" post="182305"]CMB i ANNARCIS.... no us baralleu. Es una -S- l'únic que el seu antic propietari per guanyar en lleugeressa va tallar arran els reposapeus del passatger i els suports del protector de cadena. A part del comptaquilometres la S porta clausor i la E no. La S porta un sub-xassís més llarg per poder portar passatger i la E s'acaba poc després del seient. I la S porta una relació d'origen 15-44 en canvi la E un 14-47 si no vaig errat.

Salut![/quote]

D'això no en tinc cap dubte !!! :mrgreen: No sap la que se li ha vingut a sobre a la pobre Susi !!! :twisted:[/quote]Jajajaja...tampoc exagerem que n'hi ha de molt mes perillossos que jo.
Ja era hora que et compressis un casc home!! que mira que fer la sortida de Goust amb un jet... :mrgreen:

salut![/quote]

Doncs a la sortida de Goust vaig anar de meravella amb el J1 ... i sort que de la teva VISA per fer benzina ... que la meva MASTERCARD no anava a la France !!! ;)

Doncs això, que la gaudeixis molts kms xato !!!
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. oct. 18, 2011 1:49 pm

[quote user="Jesus GS" post="182386"][quote user="650X" post="182360"]:mrgreen: [quote user="Jesus GS" post="182347"][quote user="650X" post="182305"]CMB i ANNARCIS.... no us baralleu. Es una -S- l'únic que el seu antic propietari per guanyar en lleugeressa va tallar arran els reposapeus del passatger i els suports del protector de cadena. A part del comptaquilometres la S porta clausor i la E no. La S porta un sub-xassís més llarg per poder portar passatger i la E s'acaba poc després del seient. I la S porta una relació d'origen 15-44 en canvi la E un 14-47 si no vaig errat.

Salut![/quote]

salut![/quote]

Doncs a la sortida de Goust vaig anar de meravella amb el J1 ... i sort que de la teva VISA per fer benzina ... que la meva MASTERCARD no anava a la France !!! ;)

Doncs això, que la gaudeixis molts kms xato !!![/quote]

Hola

El casc J1 deu estar homologat, no? En termes de seguretat segur que té més visibilitat que no pas el C3! Per tant més visibilitat=més seguretat. ;)

Per pagar a les betzineres automàtiques de La France cal disposar d'una targeta bancària amb xip i que aquest estigui activat.

Salut i km, sigui pero on sigui...
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 18, 2011 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. oct. 19, 2011 9:44 am

Carles, si un casc com el J1 que val un ull de la cara no estigués homologat hi hauria per llogar cadires :shock: ... està clar que té més visibilitat, però de cara a seguretat ( tot i que porta la protecció ) m'estimo més un d'integral o modular ... però ja que a l'estiu m'agrada anar amb jet vaig preferir aquest que al menys porta aquesta ortodòncia. :mrgreen:

Pel que fa a la targeta, tens raó, tot i tenir el xip, el que faltava era activar-ho ... sort de l'Enric ;)

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 19, 2011 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 19, 2011 10:13 am

[quote user="Jesus GS" post="182434"]Carles, si un casc com el J1 que val un ull de la cara no estigués homologat hi hauria per llogar cadires :shock: ... està clar que té més visibilitat, però de cara a seguretat ( tot i que porta la protecció ) m'estimo més un d'integral o modular ... però ja que a l'estiu m'agrada anar amb jet vaig preferir aquest que al menys porta aquesta ortodòncia. :mrgreen:

Pel que fa a la targeta, tens raó, tot i tenir el xip, el que faltava era activar-ho ... sort de l'Enric ;)

V'sss :cool:
GeSus[/quote]

Si, és el que jo deia, que ja està homolgat per poder-lo portar amb seguretat!!! Et donava la raó!

Òbviament un integral o modular serà més segur! Però a l'estiu si vas més fresc, vas millor.

Salut

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 19, 2011 10:18 am

Susi,

Encara no t'han portat a passejar?

Si que és aburrit el teu nou propietari! ;)

D'aqui a un temps el veurem així:

DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, ...

Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. oct. 20, 2011 8:28 pm

[quote user="CMB" post="182442"]Susi,

Encara no t'han portat a passejar?

Si que és aburrit el teu nou propietari! ;)

D'aqui a un temps el veurem així:

DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, DRZ o GS1200, ...

Imatge[/quote]

La susi està en procès de transformació... i passant una revisió. Sols ha fet 160km... i encara em queda mig dipòsit :mrgreen:

Ja vaig instal·lar les àlces de manillar 30mm, i els punys nous (abans n'hi havia un de cada color), ara esta a can suzuki per que em facin un diagnostic de com està la moto... a part d'un canvi d'oli, filtre, reglatge de vàlvules. Així a part de saber que tinc entre mans, puc començar a marcar un punt "0" per el manteniment que aniré fent jo. Quan arribi, també em posaràn un pinyó de 15d i més endavant el portacoses de darrera...

El tub d'escapament es un càs apart... la anella soldada tapava uns forats fets amb la broca al voltant del silenciós :enfadat o sigui que ara sona molt malament (no es que favi molt soroll...però es insuportablement petanera) o sigui que despres de consultar preus, CRD, LeoVince... he decidit que la setmana que ve intentaré fer un arreglo jo mateix, Compraré fibra nova i obrirem per operar :tremolant ... pitjor no quedarà i si no... sant Ebay

Salut!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 14, 2011 11:33 pm

Diria que la Susi ja s'ha transformat tot el que calia.

A part d'una revisió completa als 12.000km, (canvi d'oli, filtres, revisió de radis, suspensions, reglatge de vàlvules...) hi he posat uns punys nous, uns elevadors de manillar, el transportí per anar de ruta, un tub d'escapament d'alumini Sil, un portamatricules petit i uns intermitents a joc, també petits.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ara fins 6.000 kms no vull fer-hi cap gasto més... a veure si ho aconsegueixo :evil:

salut!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 14, 2011 11:37 pm

Enric,

t'està quedant molt bé!

A veure quin dia la veiem corre!

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 14, 2011 11:48 pm

Corre, corre... no corre gaire :cry: però avui tot i ploure he estat el matí i part de la tarda perdut per els voltants de Rocacorba, quin fart de fang que m'he fet... això si he disfrutat com un nen.

Quan hem d'anar-hi?

salut!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 15, 2011 12:17 am

[quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: [/quote]

Explica-ho una mica millor el perquè no corre. :shock: VOls dir que no pots
seguir el grup? Que potser no la portes Alt de voltes, tal i com ho demana el motor? :roll:
M'interessa les opinions dels usuaris que el dia que pugui aquesta moto serà una
de les futuribles.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 15, 2011 12:48 am

[quote user="Randy-650" post="184614"][quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: [/quote]

seguir el grup? Que potser no la portes Alt de voltes, tal i com ho demana el motor? :roll:
M'interessa les opinions dels usuaris que el dia que pugui aquesta moto serà una
de les futuribles.[/quote]

No es que no corri, segurament tinc uns vicis amb la conducció que fan que faci treballar el motor baix de voltes. I la DRZ potser fa una mica faltada de parell a la zona baixa. Suposo que es normal, tot i que al ser la moto amb menys c.c. que he comprat mai no tinc amb què comparar.

Als Monegros per exemple vaig trobar a faltar cv, ja que a 135, la moto es plantava. Però segur que no trobaré unes rectes tan llargues i bones com aquelles enlloc. En camins i pistes més com les que tenim aquí la segona i la tercera son les que faig servir més, tot i que la tercera ja perd molt nervi. Segurament es podria fer el mateix amb primera i segona, però no m'acostumo a portar el motor tant alt de voltes.

Em falta molt rodatge amb aquesta moto per poder explicar-me bé. El millor serà que la provis un dia! i deixis de fer trail amb la Bandit. :mrgreen:

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. nov. 15, 2011 9:11 am

Bona pinta té, nano!
Ja la provarem... :mrgreen:

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dt. nov. 15, 2011 9:51 am

[quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: però avui tot i ploure he estat el matí i part de la tarda perdut per els voltants de Rocacorba, quin fart de fang que m'he fet... això si he disfrutat com un nen.

Quan hem d'anar-hi?

salut![/quote]

Així doncs deus haver fet el Camí del Fang... Et felicito!!! :bow

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 15, 2011 10:09 am

[quote user="ardnaS" post="184619"][quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: però avui tot i ploure he estat el matí i part de la tarda perdut per els voltants de Rocacorba, quin fart de fang que m'he fet... això si he disfrutat com un nen.

Quan hem d'anar-hi?

salut![/quote]

Així doncs deus haver fet el Camí del Fang... Et felicito!!! :bow[/quote]

És el que va de Canet d'Adri, Pla de Biert i Pujarnal i connecta amb la pista asfaltada de Rocacorba?

Salut

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dt. nov. 15, 2011 10:52 am

[quote user="CMB" post="184621"][quote user="ardnaS" post="184619"][quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: però avui tot i ploure he estat el matí i part de la tarda perdut per els voltants de Rocacorba, quin fart de fang que m'he fet... això si he disfrutat com un nen.

Quan hem d'anar-hi?

salut![/quote]

És el que va de Canet d'Adri, Pla de Biert i Pujarnal i connecta amb la pista asfaltada de Rocacorba?

Salut[/quote]

Siiii, veig que et coneixes la zona :mrgreen:

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 15, 2011 1:01 pm

[quote user="CMB" post="184621"][quote user="ardnaS" post="184619"][quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: però avui tot i ploure he estat el matí i part de la tarda perdut per els voltants de Rocacorba, quin fart de fang que m'he fet... això si he disfrutat com un nen.

Quan hem d'anar-hi?

salut![/quote]

Salut[/quote]

Suposo que si, vaig sortir de Cervià, Medinyà per el lateral del Ter, despés cap a Sant Mer, Santa Llogaia, Sords, pujar en direcció Pujarnal (sense arribar-hi), Biert, Adri, Sarrià de ter. He de reconeixer que vaig tenir bastants problemes amb el fang :mrgreen: Aquesta es la ruta a wikiloc --> RUTA

[youtube]TngmFk8RK-8[/youtube]

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. nov. 15, 2011 8:32 pm

Això està bé Enric !

A la Susi no li fa falta cavallet.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 24, 2012 10:17 pm

[quote user="Randy-650" post="184614"][quote user="650X" post="184613"]Corre, corre... no corre gaire :cry: [/quote]

de les futuribles.[/quote]

Randy, has deixat perdre l'oportunitat de tenir-la!

Ja té nou propietari

Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”