Algún Ferro De 4 Rodes Baratet?
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Algún Ferro De 4 Rodes Baratet?
No sé si hauria d'anar aquí o a mercat de la moto o ni tant sols existir aquest post, si convé esborrar-lo cap problema.
Com que les desgràcies mai venen soles, ahir tenia el cotxe al mecànic per fer-li la revisió i passar la ITV, doncs resulta que s'està morint.
S'han de canviar rodes, equilibrar, fer els frens del darrera, té el palier de davant que comença a estar xungo i el pitjor de tot, comença a passar oli al circuit de l'aigua, o sigui junta de culata, resultat, ja puc buscar cotxe nou.
Tenint en compte però, que m'he quedat a l'atur faig una crida per si algú de vosaltres sap d'algún "ferro petit de 4 rodes" que estigui en condicions i a preu decent, donc el pressupost és baix i la situació difícil.
En fi, repeteixo, als srs. administradors, si creuen convenient esborrar aquest post ho entenc i demano disculpes. :oops:
Com que les desgràcies mai venen soles, ahir tenia el cotxe al mecànic per fer-li la revisió i passar la ITV, doncs resulta que s'està morint.
S'han de canviar rodes, equilibrar, fer els frens del darrera, té el palier de davant que comença a estar xungo i el pitjor de tot, comença a passar oli al circuit de l'aigua, o sigui junta de culata, resultat, ja puc buscar cotxe nou.
Tenint en compte però, que m'he quedat a l'atur faig una crida per si algú de vosaltres sap d'algún "ferro petit de 4 rodes" que estigui en condicions i a preu decent, donc el pressupost és baix i la situació difícil.
En fi, repeteixo, als srs. administradors, si creuen convenient esborrar aquest post ho entenc i demano disculpes. :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Algún Ferro De 4 Rodes Baratet?
Ja miraré, però segur que dins aquest foro hi ha tanta gent que segur que algú et troba quelcom... sort!!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
t'ho paso al mercat de la moto que és mes adecuat ;)
Ex ...moltes coses
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
M'hi dedico, al tema dels cotxes, i et recomano que:
-S i vols quelcom inferior als 5000€, tot i que amb l'evident risc de que et vulguin enredar amb kms o altres averies ocultes, ves a coches.net, de particular a particular. Et recomano que NO vaguis a compra-vendes xungos, per que amb algunes excepcions, la majoria no son filables, no volen saber res de garantía si et passa quelcom. Es queden els cotxes que las concessions al entrar a canvi no volem per que ens farien quedar malament. Està passant que, molta gent amb averies com la que tens tu, els posen a la venda sense dir res, i una vegada has comprat el cotxe...busca'ls. Una opció bona és anar a un taller de la teva confiança per comprovar que el cotxe estigui Ok. Mai un taller que no coneguis.
Pensa que per algú d'aquí que m'ho ha demanat n'estic buscant un com dius d'econòmic que em faci quedar bé des de fa 4 mesos...i només l'he trucat en una vegada (i pensa que cada mes en entrem uns 10 ó 12). Avui, per tot plegat, la gent apura molt i molt els cotxes...
-Si vols gastar més d'aquest import, et recomano que, al ser final d'any, en cotxe nou i seminou, miris preus, ja que com cada final d'any hi ha bones ofertes, i tot el teu estat professional, pots finançar el cotxe.
És el que hi ha...
-S i vols quelcom inferior als 5000€, tot i que amb l'evident risc de que et vulguin enredar amb kms o altres averies ocultes, ves a coches.net, de particular a particular. Et recomano que NO vaguis a compra-vendes xungos, per que amb algunes excepcions, la majoria no son filables, no volen saber res de garantía si et passa quelcom. Es queden els cotxes que las concessions al entrar a canvi no volem per que ens farien quedar malament. Està passant que, molta gent amb averies com la que tens tu, els posen a la venda sense dir res, i una vegada has comprat el cotxe...busca'ls. Una opció bona és anar a un taller de la teva confiança per comprovar que el cotxe estigui Ok. Mai un taller que no coneguis.
Pensa que per algú d'aquí que m'ho ha demanat n'estic buscant un com dius d'econòmic que em faci quedar bé des de fa 4 mesos...i només l'he trucat en una vegada (i pensa que cada mes en entrem uns 10 ó 12). Avui, per tot plegat, la gent apura molt i molt els cotxes...
-Si vols gastar més d'aquest import, et recomano que, al ser final d'any, en cotxe nou i seminou, miris preus, ja que com cada final d'any hi ha bones ofertes, i tot el teu estat professional, pots finançar el cotxe.
És el que hi ha...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 11, 2011 3:10 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Raky
- Presentats
- Entrades: 165
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
- Ubicació: Tàrrega
Jo al davant don trevallo tinc aquest compra-venta de vehicles i trevalla bastan be no vol dir que et pugui vendre algun coche amb alguna tara pero te vons ferros i de tots els preus jo el meu actual coche es dell i demoment res de res un 10.
http://www.sjcarsmultimarca.com
http://carssj.coches.net/
Es de Tàrrega, es a dir o tens prop de casa.
com veuras en te desde 1200€ fins a 14000€, dirte que el saxo que te per 1700€ esta de vista impecable.
Si el truques segur que te alguna cosa mes.
Percert te una kawasaki zx10r del 2006 per 5200€ preciosa.
http://www.sjcarsmultimarca.com
http://carssj.coches.net/
Es de Tàrrega, es a dir o tens prop de casa.
com veuras en te desde 1200€ fins a 14000€, dirte que el saxo que te per 1700€ esta de vista impecable.
Si el truques segur que te alguna cosa mes.
Percert te una kawasaki zx10r del 2006 per 5200€ preciosa.
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 11, 2011 3:20 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
No ser si es el que estas buscant... Opel Astra 1.6i del 97 5 portes blanc amb puja vidres, tancament centralitzat, direcció assistida, airbag, aire acondicionat, etc etc... 160.000km per 500€. Per soposat te Itv i papers al dia.
- GRUM
- Presentats
Molt agraït per les respostes i aportacions de tots.
JoanCG, gràcies, sempre va bé tenir l'opinió "d'algú de dins" d'aquest mercat. Tindré en compte les teves aportacions.
En fi, de moment seguirem mirant a veure com acaba el tema... :roll:
Un cop més, moltes gràcies a TOTS.
JoanCG, gràcies, sempre va bé tenir l'opinió "d'algú de dins" d'aquest mercat. Tindré en compte les teves aportacions.
En fi, de moment seguirem mirant a veure com acaba el tema... :roll:
Un cop més, moltes gràcies a TOTS.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
primer de tot el que tindries que fer es dir que busques exactament,el que et vols gastar tambe es clar,si m'entero d'alguna cosa ja et dic,pero com et diuen el que surt ara de particular a particular,esta una miqueta trillat,manteniments mal fets,etc,etc,els compra vendes en general responen del que venen,ara buscar en un compra venda ''xollos'' no pot ser per aixo mateix que et diuen.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="PERARNAU" post="184259"]No ser si es el que estas buscant... Opel Astra 1.6i del 97 5 portes blanc amb puja vidres, tancament centralitzat, direcció assistida, airbag, aire acondicionat, etc etc... 160.000km per 500€. Per soposat te Itv i papers al dia.[/quote]
si no l'has venut et dire algu d'aquest cotxe,tinc un conegut que busca una coseta aixi ;) .
si no l'has venut et dire algu d'aquest cotxe,tinc un conegut que busca una coseta aixi ;) .
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
[quote user="Kpeps" post="184640"][quote user="PERARNAU" post="184259"]No ser si es el que estas buscant... Opel Astra 1.6i del 97 5 portes blanc amb puja vidres, tancament centralitzat, direcció assistida, airbag, aire acondicionat, etc etc... 160.000km per 500€. Per soposat te Itv i papers al dia.[/quote]
si no l'has venut et dire algu d'aquest cotxe,tinc un conegut que busca una coseta aixi ;) .[/quote]
No, el tinc d'anunciar´encara, ja que ve el mes de gener i em tornarà a caure un altre impost.
si no l'has venut et dire algu d'aquest cotxe,tinc un conegut que busca una coseta aixi ;) .[/quote]
No, el tinc d'anunciar´encara, ja que ve el mes de gener i em tornarà a caure un altre impost.
- GRUM
- Presentats
Primer de tot donar les gràcies a TOTS els que heu participat i/o colaborat en aquest post, GRÀCIES.
De moment, tinc el tema solucionat.
No sé com modificar el títol o anul.lar el post? Si algú em pot ajudar? :oops: :oops:
De moment, tinc el tema solucionat.
No sé com modificar el títol o anul.lar el post? Si algú em pot ajudar? :oops: :oops:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="GRUM" post="184876"]No sé com modificar el títol o anul.lar el post? Si algú em pot ajudar? :oops: :oops:[/quote]
Bones!!!
No pateixis... ja caurà per si sol!
Fins aviat!
Bones!!!
No pateixis... ja caurà per si sol!
Fins aviat!