Litoral Motor

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Litoral Motor

Entrada Autor: Carles » dv. nov. 18, 2011 7:29 pm

[quote user="JoanCG" post="185016"]Al 2007, es van vendre 1.500.000 cotxes. Aquest any, difícilment s’arribarà a 750.000, i les estructures, personal, i per tant pagaments tant d’hipoteques com nòmines son les mateixes pensades pels ingressos que donen 1.500.000 cotxes.[/quote]

Bones!!!

Potser tampoc era normal vendre 1.500.000 cotxes, oi?? La construcció i servicios associats van fer que més d'un estirés més el braç que la màniga... ara hi ha algunes "gangues" de cotxes de gama alta que deu n'hi dó el que ho hagi de vendre per fer front al deute, potser no acaba de ni de pagar el crèdit!

Fins aviat!
Imatge

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » ds. nov. 19, 2011 7:15 pm

[quote user="pere29" post="185011"]Explicare el cas que a mi em va pasar amb el consecionari oficial, dir d´entrada que vaig fer una queixa y despres em va trucar el cap de taller per demanar disculpes.
dit aixo:
Vaig portar la moto per fer la revisio, ja feia uns cuants cops que i anava, aquella semana jo era fora varem quedar que l´aniria a buscar el divendres tarde, fins aqui tot correcte.

El divendres per problemes de feina resulta que no vaig veure que no arribava i els vaig trucar dient-li que aniria dissabte al mati (que era obert), la meva sorpresa es que em diu que disabte no la puc recollir perque no treballa la administrativa y els comercial no podien cobrar en afectiu, bueno li comento que si el problema es l´efectiu ja pagare amb targe, em responen que tampoc, en cap moment els hi vaig dir per endurme la moto sense pagar.
Al final per poder endurme la moto dissabte va haber d´anar un amic a pagar la factura divendres.
Aixo em va passar sen client desde feia un temps, tot i que em van demanar disculpes, van perdre un clien ara si necessito algun recanvi o tinc que anar per nassos vaig amb un altre concessionari oficial.[/quote]
si es el mateix concessionari que vaig comprar la moto jo , que suposu que si per proximitat i comarca, també han perdut un client, ja que a mi em van fer el mateix, i una mica mes!

tot i que hi ha gent del foro que hi treballa i si fos pre ells hi aniria encantat, però tinc claar qu ela proxima revisio la fare a un altre lloc!

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. nov. 19, 2011 11:08 pm

Potser hauria d'aclarir que la crítica, anava dirigida a la filosofia que està imperant als concessionaris oficials i no sobre cap marca en concret. Segur que tothom té experiències en un sentit o altre, personalment en el meu cas em costarà decidir que fer d'aquí mig any quan s'acabi la garantia ja que tot i tenir el terra molt net, el concessionari de Girona sempre he rebut molt bon tracte i s'han solucionat les coses d'una manera eficient, (sempre parlo del taller eh!) o sigui que ja veurem. No descarto mutar una sucursal a casa, segur que les hores em surten més barates.

La culpa de tot aixo no només es de les concessions... la demanda (la nostra) ha estat enfocada al canvi i al consum, no a la reparació... els tallers de tota la vida que parlem son per reparar i els que hi ha avui en dia son per canviar peces. Però em sigut nosaltres mateixos qui em anar a parar aquí (tinc un amic que va canviar de cotxe perquè el vell tenia les rodes gastades) es un fet real, i encara que exagerat senyala per on van els Tirs.

Salut!

PD: qui diu calendaris Pirelli, diu Wurth o Pinsos Esteve...

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. nov. 19, 2011 11:23 pm

Aquests de Pirelli veig que ja no son el que eren... :roll:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. nov. 20, 2011 7:17 am

[quote user="Gearbox" post="185103"]Aquests de Pirelli veig que ja no son el que eren... :roll:[/quote]

Jo vaig pensar el mateix :roll: :roll:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 20, 2011 7:24 am

Wurth manté una mica el nivell!

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. nov. 20, 2011 10:41 am

[quote user="Gearbox" post="185103"]Aquests de Pirelli veig que ja no son el que eren... :roll:[/quote]

aquest de pirelli, tant moderns, nomes queden be en els concesionaris de nova fornada, els de canvia peces, pels de tota la vida, els tallers, minim, el de la wurth :-))

v'sss

Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Entrada Autor: Avisiset » dg. nov. 20, 2011 11:23 am

Ja em perdonareu d´haber estat tans dies sense sortir al foro, pero aquest tema em toca bastant la fibra.
Resulta que quan compres una moto de segons quina marca, et fan un gran favor de véndrete-la, que ademés
no et poden arreglar ni un céntim el preu i que la moto que tens tu per cambiar val ben poca cosa. ( N´he
tingut dos de bmw. R100RS i RT1200 ) Resulta que si et fas les revisions a casa, perds la garantía. El primer
cambi d´oli s´ha de fer als mil Km. i ja et costa més de 100 €. Etc.. Etc.. No cal dir que si tens una máquina
d´aquestes, ets un super-amic de tota la vida, del venedor, responsable o lo que sigui del concesionari.
Misteriosament al cambiar de marca tot aixó es perd de cop.
En totes las altres marcas de motos aixó no m´ha passat.( Morini,Bultaco,Kawa, Honda i Yamaha) Quina casualitat.
Es que potser els altres no en saben de guanyarse la vida?
No ho se. El cas es que em sento més persona quan vaig en un taller d´aquests últims.
Salut i força.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. nov. 20, 2011 4:58 pm

[quote user="Avisiset" post="185116"]Ja em perdonareu d´haber estat tans dies sense sortir al foro, pero aquest tema em toca bastant la fibra.
Resulta que quan compres una moto de segons quina marca, et fan un gran favor de véndrete-la, que ademés
no et poden arreglar ni un céntim el preu i que la moto que tens tu per cambiar val ben poca cosa. ( N´he
tingut dos de bmw. R100RS i RT1200 ) Resulta que si et fas les revisions a casa, perds la garantía. El primer
cambi d´oli s´ha de fer als mil Km. i ja et costa més de 100 €. Etc.. Etc.. No cal dir que si tens una máquina
d´aquestes, ets un super-amic de tota la vida, del venedor, responsable o lo que sigui del concesionari.
Misteriosament al cambiar de marca tot aixó es perd de cop.
En totes las altres marcas de motos aixó no m´ha passat.( Morini,Bultaco,Kawa, Honda i Yamaha) Quina casualitat.
Es que potser els altres no en saben de guanyarse la vida?
No ho se. El cas es que em sento més persona quan vaig en un taller d´aquests últims.
Salut i força.[/quote]

Es que el Lluis ens tracta molt bè,no? :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. nov. 20, 2011 8:51 pm

Fa uns mesos va tancar el concessionari BMW Muntañà de l'avinguda Tarradellas de BCN. De tant en tant hi passava a xafardejar.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. nov. 20, 2011 9:31 pm

[quote user="Storm" post="185153"]Fa uns mesos va tancar el concessionari BMW Muntañà de l'avinguda Tarradellas de BCN. De tant en tant hi passava a xafardejar.[/quote]
precisament s'el van quedar aquests que han tancat i van traslladar-se,no es que tanquesin ;)

[quote user="Avisiset" post="185116"] Resulta que si et fas les revisions a casa, perds la garantía. El primer
cambi d´oli s´ha de fer als mil Km. i ja et costa més de 100 €. Etc.. Etc.. .[/quote]

segurament si las revisions d'aquesta ''moto'' que tens las fas a casa durant els primers dos anys no perds la garantia,son tan enrollats els d'Honda que tragan amb tot ,tambe ja m'agradaria saber que et cobren de treure't la roda de radere per canviarla i que valen els manteniments d'aquest vehicle,te pinta de ser mes economica de mantenir que una scoopy i per altre banda el que et va vendre la Morini o la Bultaco encara et trucan felicitan-te el nadal !!!!! siguem seriosos i no generalitzem,be, perque aquest fil no degeneri per la meva part no hi entrare mes que sempre acavas llegint tonterias, perque cadascu explica l'obra de teatre segons li va.
per altre banda lo dels calendaris,ja esta pasat de moda, per mi els tallers amb calendaris per ''pajilleros'' fan una mica de pena,avui dia hi han moltes dones que porten las motos i cotxes al taller i no ho trobo gens agradable, i si,es veuen mes en aquests tallers que us agraden a molts de vosaltres amb eines per terra i peçes de moto desmontades pertot arreu (que aixo fa mes autenic) i no vol dir que despres sobrin o faltin peças quedi clar,de altres cose que he llegit prefereixo no contestar que encara m'inflaria mes i de bon rotllo eh,nomes faltaria.
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 20, 2011 10:00 pm

hola

Totes les opinions són respectables, no?

Tant els que es troben a gust en un concessionari BMW, com en el taller del barri.

Jo personalment per una moto vaig a can BMW, malgrat la moto ja està fora de garantia, i per altres vehicles vaig a tallers multimarca del barri i la mar de content. Tots dos són vàlids pel que estan creats.

Salut

......

Segurament:
A un taller BMW hi haurà un calendari de models de BMW
A un taller 'multimarca' sols trobar mecànics amb molts anys d'experiència en motos de diverses marques. Cosa d'agraïr.

Pel que fa als calendaris si trobem a una dona mecànica, alguna hi ha, però molt poques, pregunto: tindria un calendari dels bombers, m'explico?

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 30, 2012 7:34 pm

Bones...

On hi havia LITORAL MOTORS ara hi ha BMW BARCELONA

Imatge

No es cap franquicia, depen directament de BMW IBERICA més info
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. oct. 30, 2012 8:18 pm

Tinc pendent d´anar a treure el nas, a veure que :holacat
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 30, 2012 8:26 pm

[quote user="STELVIO 00" post="217309"]Tinc pendent d´anar a treure el nas, a veure que :holacat[/quote]
Diuen que en Conrad ja no hi és, que està a Keldenich
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. oct. 30, 2012 8:34 pm

[quote user="Steelman" post="217312"][quote user="STELVIO 00" post="217309"]Tinc pendent d´anar a treure el nas, a veure que :holacat[/quote]
Diuen que en Conrad ja no hi és, que està a Keldenich[/quote]

Doncs aixó precisament es el que volia mirar.........................
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “General”