Dissabte 12 maig sortideta a Carcassone

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dl. maig 14, 2007 7:00 pm

Bonneeeeeessssssss.....

Molt bona ruta, si señor.
Cap a pendents.

Gracies per compartir la experiencia i les fotos.

Fins aviat.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. maig 14, 2007 7:43 pm

RUTILO ha escrit:Bonneeeeeessssssss.....

Molt bona ruta, si señor.
Cap a pendents.

Gracies per compartir la experiencia i les fotos.

Fins aviat.
Bè, és la primera vegada que exposem fotos de sortida nostra sols, però és tot un plaer, alhora que ens agrada veure els de la resta.

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dl. maig 14, 2007 8:56 pm

Aquest ruta es preciona, les costes de Cadaques... i Carcasona... molt guapo
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. maig 14, 2007 10:36 pm

Bones!!!

Deundió, quin cap de setmana més ben aprofitat... i molt xula la zona aquesta, una altra que està pendent... :roll: :roll: :roll:

I sort dels 29lts de la Pan, veritat?? :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. maig 14, 2007 11:05 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Deundió, quin cap de setmana més ben aprofitat... i molt xula la zona aquesta, una altra que està pendent... :roll: :roll: :roll:

I sort dels 29lts de la Pan, veritat?? :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Si i tant !! un diposit aixi va de pebrots, ara que si fos mès petit no haguès apurat tant, a frança està a 1,30-1,40 la betzina.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 14, 2007 11:06 pm

A l´autopista una mica mes :(
Ex ...moltes coses

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. maig 16, 2007 7:27 pm

Ostres...casi se'm passa per alt el vostre viatge de cap de setmana!!! :oops: :oops: :oops:
La veritat és que us ho heu currat d'allò més bé, i coincideixo amb vosaltres i amb la resta de companys pel que fa als comentaris de les benzineres a França en dies festius...
Està clar que els francesos són...molt francesos!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dv. maig 25, 2007 2:03 pm

Caram, canalla!!

La sortida és fabulosa i el reportatge magnífic. Això puja força el nivell. Moltes "mercis" per ser tan artístics en tot el que feu. En tot menys en triar habitació: aquell quadre de la "femme sans oiseau" m'hauria fet perdre el son, a mi.

Això de la benzina a França és ...la repanotxa!!
Crec que aquest tema s'hauria de dur al parlament d'Estrasburg per a fer-lo discutir en profunditat.
Que se'n vagin a dormir com les gallines, els francesos (sobre aquells coixins tan tous i abonyegats que sempre gasten) és -primera- un brutal atemptat a les bones costums i -segona- un delicte perpetrat impunement any rere any sobre els motarres noctàmbuls. I es mereix una condemna, com a mínim, exemplar del més alt dels tribunals que defensi els drets humans.

Fa molt i molts anys (fa tant de temps que els animals encara parlaven), vaig anar a fer la Bretanya en solitari. Podeu creure que la burra que em portava era una vera bellesa de cànon grec; però una mica -bastant- mamona, d'altra banda, malgrat que anava com un rellotge (i encara hi va, però ara en mans d'un amic nostre). Com que m'interessava travessar l'hexàgon el més aviat possible vaig fer la tirada grossa gairebé tota de nit. Però com que m'emprenya pagar per córrer vaig optar per carretera i no autopista. Voleu creure que entre Bordeus i Nantes no hi ha ni una benzinera de 24h?
Sabeu que feia? ...vaig anar de poble en poble sacssejant tots els assortidors; els quals, després d'alguna estrebada -amb més manya que força- sempre et dónen un filet de rajolí. Suficient per a fer una etapa.

I així va ser que vaig arribar a l'albada i vaig a fer una becaina a l'ombra del sol bretó.

Aquesta és una experiència que a hores d'ara -sabent de quin gruix les gasta la "Gendarmerie" (...si m'haguéssin enxampat en un d'aquests vint o trenta heterodoxos repostatges) potser no repetiria. Però ja us contaré un altre dia el que em va passar amb la "flick".
Que, també: Déu n'hi dóret!!
Suc al ferro.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 25, 2007 5:31 pm

lemansotarres ha escrit: Voleu creure que entre Bordeus i Nantes no hi ha ni una benzinera de 24h?
Sabeu que feia? ...vaig anar de poble en poble sacssejant tots els assortidors; els quals, després d'alguna estrebada -amb més manya que força- sempre et dónen un filet de rajolí. Suficient per a fer una etapa.

I així va ser que vaig arribar a l'albada i vaig a fer una becaina a l'ombra del sol bretó.
Per veure-ho, tú!!!! :lol:

Però es clar, en aquest cas, o t'espabiles o ja saps què toca.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 25, 2007 7:56 pm

Molt bona ruta, si senyor.
En aquest foro sembla que la majoria son del tipus "cul d'en Jaumet...que enlloc s'està quiet" :wink:

Jo si un altre cop passeu per Quillan, recomanaría fer una passejada per els antics carrers comercials...possen la pell de gallina, totes les botigues tancades i abandonades, les cases buides, sembla que hagi patit una epidémia.
No se el que va passar, crec que una gran empresa deuría tancar. En un temps de creixament descontrolat de totes les poblacions, veuren una que ha patit el fenomen a la inversa a part de sorprendra crea dubtes existencials. Salutacions.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”