Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Hola a tots. Avia’m, si els més endureros em doneu un cop de mà.
Estic buscant, per un màxim de 2500€, una enduro de 4t de segona mà. La vullde 4t donat que no m’agrada revolucionar motors, m'agrada tirar de baixos. No faré enduro extrem, però sí lleuger.
La utilitzaré de tant en tant, pel que no em vull gastar més diners; em faria mal al cor tenir una bona màquina al garatge sense utilitzar-la. Vaig començar pensant en una XR600, però ja em conec; llavors voldria més trialeres i per tant menys pes per fer-les, i me la tornaria a canviar.
En el 2000 vaig tenir una WR400, que vaig acabar convertint en supermotard, pel que voldria provar un altre model. Els models que he vist per aquest preus son els següents, totes del 2002 al 2005:
Husqvarna TE449 (Vaig tenir en el seu moment la SM610, ii era basstant pesada)
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Gràcies d’avançat per l’ajuda.
Estic buscant, per un màxim de 2500€, una enduro de 4t de segona mà. La vullde 4t donat que no m’agrada revolucionar motors, m'agrada tirar de baixos. No faré enduro extrem, però sí lleuger.
La utilitzaré de tant en tant, pel que no em vull gastar més diners; em faria mal al cor tenir una bona màquina al garatge sense utilitzar-la. Vaig començar pensant en una XR600, però ja em conec; llavors voldria més trialeres i per tant menys pes per fer-les, i me la tornaria a canviar.
En el 2000 vaig tenir una WR400, que vaig acabar convertint en supermotard, pel que voldria provar un altre model. Els models que he vist per aquest preus son els següents, totes del 2002 al 2005:
Husqvarna TE449 (Vaig tenir en el seu moment la SM610, ii era basstant pesada)
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Gràcies d’avançat per l’ajuda.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 23, 2011 12:11 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Has mirat una GG FSE?


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
[quote user="JoanCG" post="185310"]Hola a tots. Avia’m, si els més endureros em doneu un cop de mà.
Estic buscant, per un màxim de 2500€, una enduro de 4t de segona mà. La vullde 4t donat que no m’agrada revolucionar motors, m'agrada tirar de baixos. No faré enduro extrem, però sí lleuger.
La utilitzaré de tant en tant, pel que no em vull gastar més diners; em faria mal al cor tenir una bona màquina al garatge. Vaig començar pensant en una XR600, però ja em conec; llavors voldria més trialeres i per tant menys pes per fer-les, i me la tornaria a canviar.
En el 2000 vaig tenir una WR400, que vaig acabar convertint en supermotard, pel que voldria provar un altre model. Els models que he vist per aquest preus son els següents, totes del 2002 al 2005:
Husqvarna TE449 (Vaig tenir en el seu moment la SM610, ii era basstant pesada)
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Gràcies d’avançat per l’ajuda.[/quote]
Si has tingut un WR400, una DRZ-400S et semblarà massa light i voldras canviar. Ho dic pel que comentes. Jo he tingut la DRZ-400S i una WR450.
En 'Pasqual' té una DRZ-400-E que comentava de vendre-la, crec que parlava més o menys del preu que comentes. Aquesta té una mica més d'enduro que la S. Potser s'ajusta més al qua dius! Hauràs d'esperar però que torni de l'Àfrica. No crec que li falti molts de dies!
Salut
Estic buscant, per un màxim de 2500€, una enduro de 4t de segona mà. La vullde 4t donat que no m’agrada revolucionar motors, m'agrada tirar de baixos. No faré enduro extrem, però sí lleuger.
La utilitzaré de tant en tant, pel que no em vull gastar més diners; em faria mal al cor tenir una bona màquina al garatge. Vaig començar pensant en una XR600, però ja em conec; llavors voldria més trialeres i per tant menys pes per fer-les, i me la tornaria a canviar.
En el 2000 vaig tenir una WR400, que vaig acabar convertint en supermotard, pel que voldria provar un altre model. Els models que he vist per aquest preus son els següents, totes del 2002 al 2005:
Husqvarna TE449 (Vaig tenir en el seu moment la SM610, ii era basstant pesada)
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Gràcies d’avançat per l’ajuda.[/quote]
Si has tingut un WR400, una DRZ-400S et semblarà massa light i voldras canviar. Ho dic pel que comentes. Jo he tingut la DRZ-400S i una WR450.
En 'Pasqual' té una DRZ-400-E que comentava de vendre-la, crec que parlava més o menys del preu que comentes. Aquesta té una mica més d'enduro que la S. Potser s'ajusta més al qua dius! Hauràs d'esperar però que torni de l'Àfrica. No crec que li falti molts de dies!
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Husqvarna TE449 (Vaig tenir en el seu moment la SM610, ii era basstant pesada)
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Per fiabilitat i manteniment, les Suzukis, però no tindras tantes prestacions com amb altres, però t'ho passaras igual de bé.
La HVA i la Husaberg, molt bones, però... més manteniment. Emocions fortes.
Les KTMs... fiabilitat? TOTA. Però més manteniment, també. Emocions fortes.
Jo personalment prefereixo les KTMs a les HVA i Husaberg. L'experiència em demostra que amb les HVAs i les HBG s'hi ha d'estar més a sobre.
Suzuki DR Z 400 E (Vaig tenir aquest motor en un quad i anava de conya)
Susuki DR Z 400 S (és la meva preferida, però tinc por pel pès de més)
Husaberg FE 400 (no la conec gaire...)
KTM EXC 450 (em fa por la fiabilitat)
KTM EXC 525 (Potser té massa castanya...)
Valoro sobretot fiabilitat i poc manteniment.
Per fiabilitat i manteniment, les Suzukis, però no tindras tantes prestacions com amb altres, però t'ho passaras igual de bé.
La HVA i la Husaberg, molt bones, però... més manteniment. Emocions fortes.
Les KTMs... fiabilitat? TOTA. Però més manteniment, també. Emocions fortes.
Jo personalment prefereixo les KTMs a les HVA i Husaberg. L'experiència em demostra que amb les HVAs i les HBG s'hi ha d'estar més a sobre.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Gràcies a tots per les respostes.
El tema de la Gas Gas , Randy, en els fòrums especialitzats en off-road, les 4t, a diferència de les 2t, no les deixen gens bé, al contrari, hi ha molta gent emprenyada, al menys les anteriors al 2006, llavors ja en parlen bé; però aquestes més noves costen massa pel que em volia gastar...
Pel que fa a la potència justa de la Suzy 400, CMB, en penso el següent: Se’m va fer curta la potència de la WR400, pel fet de passar-la a supermotard, i per competir en asfalt amb slicks, allà si que davant d’altres quedava curta, per això vaig passar-me a la Husky SM 610 i la vaig preparar a fons. Però en off-road...crec que és MOLT difícil acabar-se la potència d’una moto, ja que sempre que hi hagi uns mínims (que qualsevol 400 crec que ja té), més potència potser vol dir traccionar menys.
De totes formes gràcies per recordar-me el en Pasqual, efectivament ara recordo que em va dir que en tenia una, fins i tot va penjar una foto no sé on de quan va anar al Canigó amb ella, em sembla. Quan arribi del viatge li preguntaré que tal va, més enllà de que la tingui o no en venda.
Fjodor, una pregunta: Entenc que, el manteniment, com en el cas d’un cotxe, es només en base a l’utilització, no? Es a dir, a certs kilòmetres u hores d’ús, oi? Si així és, aquesta despesa em preocupa poc, donat que no sortiré cada diumenge...
I quan dius que “s’ha d’estar més a sobre”, a quins elements et refereixes? Escoltar reglatge de vàlvules, consum d’oli, o a què? Per cert, mira que n'ets, d'enamorat de KTM, eh? ;)
El tema de la Gas Gas , Randy, en els fòrums especialitzats en off-road, les 4t, a diferència de les 2t, no les deixen gens bé, al contrari, hi ha molta gent emprenyada, al menys les anteriors al 2006, llavors ja en parlen bé; però aquestes més noves costen massa pel que em volia gastar...
Pel que fa a la potència justa de la Suzy 400, CMB, en penso el següent: Se’m va fer curta la potència de la WR400, pel fet de passar-la a supermotard, i per competir en asfalt amb slicks, allà si que davant d’altres quedava curta, per això vaig passar-me a la Husky SM 610 i la vaig preparar a fons. Però en off-road...crec que és MOLT difícil acabar-se la potència d’una moto, ja que sempre que hi hagi uns mínims (que qualsevol 400 crec que ja té), més potència potser vol dir traccionar menys.
De totes formes gràcies per recordar-me el en Pasqual, efectivament ara recordo que em va dir que en tenia una, fins i tot va penjar una foto no sé on de quan va anar al Canigó amb ella, em sembla. Quan arribi del viatge li preguntaré que tal va, més enllà de que la tingui o no en venda.
Fjodor, una pregunta: Entenc que, el manteniment, com en el cas d’un cotxe, es només en base a l’utilització, no? Es a dir, a certs kilòmetres u hores d’ús, oi? Si així és, aquesta despesa em preocupa poc, donat que no sortiré cada diumenge...
I quan dius que “s’ha d’estar més a sobre”, a quins elements et refereixes? Escoltar reglatge de vàlvules, consum d’oli, o a què? Per cert, mira que n'ets, d'enamorat de KTM, eh? ;)
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 23, 2011 9:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Si. La veritat és que m'agrada molt com treballa aquesta gent. I saps per què? perque son capaços de fer motos al seu estil propi (com Ducati)...
Tenen molt clara la seva filosofia i això ho tradueixen a les motos que fan.. com les dissenyen, com les construeixen...
Ja sé que en el món d'avui dia, tecnòcrata, econòmic i hipòcrita tard o d'hora s'hauran de posar al carro de tota la fila... però jo crec que la manera de concebre les mecàniques és d'exemple. Mira't les noves 125, per exemple, o la mateixa Adventure, la RC8... són motos molt particulars, amb un públic minoritari, ens pesi o no.
Han sigut capaços d'omplir els circuits i les curses d'off-road de tot el món amb motos taronges, passant la mà per la cara als japonesos en prestacions i acompanyat d'una publicitat molt encertada i ben feta. M'agraden. A més, vaig tenir la oportunitat de conéixer en persona al gran Heinz Kinigadner, i em va semblar l'esperit de la marca, de la seva filosofia, i la humilitat que aflora en ell és increible. El que puc dir es que creuen en el que fan. Això és el que penso.
I ara, al tema...
Quan dic ester-hi a sobre és que és probable que amb les europees tinguis més punyetes que amb les japoneses. Un retén aqui, una junta allà... he dit probable, no segur.. amb tants anys, conec gent de tot... també amb les japos (sobretot les de cross 4T.. s'ha d'estar a sobre-sobre)... però en fi, l'experiència m'ha dit que amb les japoneses et pots tirar una mica a l'esquena el manteniment general... però clar, d'altra banda, ni les suspensions ni les prestacions són les de les nostres amigues europees (a no ser que les toquis i remenis)...
Jo vaig tenir una Yam WR 250 Z (2 temps).. i la tia ho aguantava tot... arrribaves al garatge, la deixaves i fins la propera... indestructible.
El que és clar és que quan millor són les prestacions i els components d'una moto, més s'ha de mimar (sembla inversemblant, però és així).
I per acabar... també depèn, en un gran tant per cent... de com la tracti l'amo... hi ha destralers i hi ha fins... independent que siguin bons o no... em refereixo a cuidar la moto...
Salut
Tenen molt clara la seva filosofia i això ho tradueixen a les motos que fan.. com les dissenyen, com les construeixen...
Ja sé que en el món d'avui dia, tecnòcrata, econòmic i hipòcrita tard o d'hora s'hauran de posar al carro de tota la fila... però jo crec que la manera de concebre les mecàniques és d'exemple. Mira't les noves 125, per exemple, o la mateixa Adventure, la RC8... són motos molt particulars, amb un públic minoritari, ens pesi o no.
Han sigut capaços d'omplir els circuits i les curses d'off-road de tot el món amb motos taronges, passant la mà per la cara als japonesos en prestacions i acompanyat d'una publicitat molt encertada i ben feta. M'agraden. A més, vaig tenir la oportunitat de conéixer en persona al gran Heinz Kinigadner, i em va semblar l'esperit de la marca, de la seva filosofia, i la humilitat que aflora en ell és increible. El que puc dir es que creuen en el que fan. Això és el que penso.
I ara, al tema...
Quan dic ester-hi a sobre és que és probable que amb les europees tinguis més punyetes que amb les japoneses. Un retén aqui, una junta allà... he dit probable, no segur.. amb tants anys, conec gent de tot... també amb les japos (sobretot les de cross 4T.. s'ha d'estar a sobre-sobre)... però en fi, l'experiència m'ha dit que amb les japoneses et pots tirar una mica a l'esquena el manteniment general... però clar, d'altra banda, ni les suspensions ni les prestacions són les de les nostres amigues europees (a no ser que les toquis i remenis)...
Jo vaig tenir una Yam WR 250 Z (2 temps).. i la tia ho aguantava tot... arrribaves al garatge, la deixaves i fins la propera... indestructible.
El que és clar és que quan millor són les prestacions i els components d'una moto, més s'ha de mimar (sembla inversemblant, però és així).
I per acabar... també depèn, en un gran tant per cent... de com la tracti l'amo... hi ha destralers i hi ha fins... independent que siguin bons o no... em refereixo a cuidar la moto...
Salut
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
[quote user="JoanCG" post="185349"]Gràcies a tots per les respostes.
El tema de la Gas Gas , Randy, en els fòrums especialitzats en off-road, les 4t, a diferència de les 2t, no les deixen gens bé, al contrari, hi ha molta gent emprenyada, al menys les anteriors al 2006, llavors ja en parlen bé; però aquestes més noves costen massa pel que em volia gastar...
Pel que fa a la potència justa de la Suzy 400, CMB, en penso el següent: Se’m va fer curta la potència de la WR400, pel fet de passar-la a supermotard, i per competir en asfalt amb slicks, allà si que davant d’altres quedava curta, per això vaig passar-me a la Husky SM 610 i la vaig preparar a fons. Però en off-road...crec que és MOLT difícil acabar-se la potència d’una moto, ja que sempre que hi hagi uns mínims (que qualsevol 400 crec que ja té), més potència potser vol dir traccionar menys.
De totes formes gràcies per recordar-me el en Pasqual, efectivament ara recordo que em va dir que en tenia una, fins i tot va penjar una foto no sé on de quan va anar al Canigó amb ella, em sembla. Quan arribi del viatge li preguntaré que tal va, més enllà de que la tingui o no en venda.
Fjodor, una pregunta: Entenc que, el manteniment, com en el cas d’un cotxe, es només en base a l’utilització, no? Es a dir, a certs kilòmetres u hores d’ús, oi? Si així és, aquesta despesa em preocupa poc, donat que no sortiré cada diumenge...
I quan dius que “s’ha d’estar més a sobre”, a quins elements et refereixes? Escoltar reglatge de vàlvules, consum d’oli, o a què? Per cert, mira que n'ets, d'enamorat de KTM, eh? ;)[/quote]
Si, amb en Pasqual hem fet tres sortides trail junts, i a totes anava molt més bé per pistes ell amb la DRZ400E que no pas els que anàvem amb F800GS. Una altra cosa era quan agafem asfalt!
Salut
El tema de la Gas Gas , Randy, en els fòrums especialitzats en off-road, les 4t, a diferència de les 2t, no les deixen gens bé, al contrari, hi ha molta gent emprenyada, al menys les anteriors al 2006, llavors ja en parlen bé; però aquestes més noves costen massa pel que em volia gastar...
Pel que fa a la potència justa de la Suzy 400, CMB, en penso el següent: Se’m va fer curta la potència de la WR400, pel fet de passar-la a supermotard, i per competir en asfalt amb slicks, allà si que davant d’altres quedava curta, per això vaig passar-me a la Husky SM 610 i la vaig preparar a fons. Però en off-road...crec que és MOLT difícil acabar-se la potència d’una moto, ja que sempre que hi hagi uns mínims (que qualsevol 400 crec que ja té), més potència potser vol dir traccionar menys.
De totes formes gràcies per recordar-me el en Pasqual, efectivament ara recordo que em va dir que en tenia una, fins i tot va penjar una foto no sé on de quan va anar al Canigó amb ella, em sembla. Quan arribi del viatge li preguntaré que tal va, més enllà de que la tingui o no en venda.
Fjodor, una pregunta: Entenc que, el manteniment, com en el cas d’un cotxe, es només en base a l’utilització, no? Es a dir, a certs kilòmetres u hores d’ús, oi? Si així és, aquesta despesa em preocupa poc, donat que no sortiré cada diumenge...
I quan dius que “s’ha d’estar més a sobre”, a quins elements et refereixes? Escoltar reglatge de vàlvules, consum d’oli, o a què? Per cert, mira que n'ets, d'enamorat de KTM, eh? ;)[/quote]
Si, amb en Pasqual hem fet tres sortides trail junts, i a totes anava molt més bé per pistes ell amb la DRZ400E que no pas els que anàvem amb F800GS. Una altra cosa era quan agafem asfalt!
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Tens raó: ¿gas gas de 4 temps? NO, NO i NO!!!!!
No sé d'on ets exactament del vallès oriental però, a La Batllòria -a prop de San Celoni- un amic es vèn una DR 400 Z en molt bon estat. Si t'niteressa us posso en contacte.
No sé d'on ets exactament del vallès oriental però, a La Batllòria -a prop de San Celoni- un amic es vèn una DR 400 Z en molt bon estat. Si t'niteressa us posso en contacte.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
[quote user="Ieie" post="185361"]Tens raó: ¿gas gas de 4 temps? NO, NO i NO!!!!!
No sé d'on ets exactament del vallès oriental però, a La Batllòria -a prop de San Celoni- un amic es vèn una DR 400 Z en molt bon estat. Si t'niteressa us posso en contacte.
[/quote]
Soc de Lliçà D'Amunt. Si li pots dir al teu amic que em faci un truc, genial. 654 10 15 seixanta-cinc.
Gràcies... (encara tindré enduro, tu !!) :ban
No sé d'on ets exactament del vallès oriental però, a La Batllòria -a prop de San Celoni- un amic es vèn una DR 400 Z en molt bon estat. Si t'niteressa us posso en contacte.
Soc de Lliçà D'Amunt. Si li pots dir al teu amic que em faci un truc, genial. 654 10 15 seixanta-cinc.
Gràcies... (encara tindré enduro, tu !!) :ban
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
L'hi acabo d'enviar un correo. A veure si hi ha entesa.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
[quote user="Ieie" post="185386"]L'hi acabo d'enviar un correo. A veure si hi ha entesa.[/quote]
Ja he parlat amb el David. Llástima que sigui la versió S, que és més trail,amb més pès i demés, i a part és bastant nova i per tant en demana més del que tenia pensat gastar-me...
Però repeteixo, mercès per la gestió,
Ja he parlat amb el David. Llástima que sigui la versió S, que és més trail,amb més pès i demés, i a part és bastant nova i per tant en demana més del que tenia pensat gastar-me...
Però repeteixo, mercès per la gestió,
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 23, 2011 8:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Llàstima, em pensava que ja tenía un sopar pagat. ;)
Molta sort.
Molta sort.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
Ostres, un altre que es passa a l'enduro :roll:
Quan us trobi al mig d'un camí mentre jo estic caminant ja us faré la trebanqueta, jeje ;)
Quan us trobi al mig d'un camí mentre jo estic caminant ja us faré la trebanqueta, jeje ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ajuda. Enduro De Segona Mà 4t Per 2500€?
[quote user="Ramon" post="185416"]Ostres, un altre que es passa a l'enduro :roll:
Quan us trobi al mig d'un camí mentre jo estic caminant ja us faré la trebanqueta, jeje ;)[/quote]
M'agradaria més que ens saludessis!
O millor encara que també anéssim junts.

Quan us trobi al mig d'un camí mentre jo estic caminant ja us faré la trebanqueta, jeje ;)[/quote]
M'agradaria més que ens saludessis!
O millor encara que també anéssim junts.