Capacitat Diposit Adventure

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Capacitat Diposit Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 26, 2011 11:08 am

Ahir vaig arribar "sec" a la meva benzinera habitual a repostar. Vaig omplir diposit i , oh ! sorpresa! 35,09 lts., aixis que hi ha algú que m´enganya o bé BMW quan em diu que la capacitat de la Adventure son 33 lts, o la benzinera que fá l´agost amb els clients.
En Pasqual ja en va parlar en un altre post quan l´hi va passar una cosa semblant,pero............................. Qui es que enganya??? !!!! :shock: :shock:

Dubto que des de BMW no aprofitin el valor comercial de dir que la capacitat son 35 lts

I no m´agradaria dubtar de la meva benzinera habitual, pero esta clar que alguna cosa no encaixa
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 26, 2011 11:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Capacitat Diposit Adventure

Entrada Autor: Geroni » ds. nov. 26, 2011 11:40 am

La solució no es tan complicada.Ja aps el que pots fer,comprar.ni 1 litre exacte i medir.ho amb un medidor de liquits. :cool:
A lo millor t' en portes una... sorpresa?. :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. nov. 26, 2011 11:41 am

No t´estranyi gens, per mi ja es habitual posar per sobre de 30 litres, sense que encara s´engegui la reserva, crec que el diposit té més capacitat de la que diuen, doncs no tinc per costum anar a cap benzinera en concret, si no que allà on em trobi.

El meu màxim van ser 34,3 litres, aquell dia si que anava en reserva.
Imatge Imatge

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » ds. nov. 26, 2011 12:20 pm

holaaa

vaig llegir al foro que, si demanes posar 20 litres, que es la quantitat que fan servir per fer les mesures oficials, entra mes benzina que si demanes l'equivalent en euros...

v'sss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 26, 2011 6:59 pm

A) LEs benzineres no sempre son "legals"
B) He llegit molts cops que a la GSA li caben 36l i no 33 com diu BMW
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 26, 2011 7:05 pm

[quote user="Steelman" post="185654"]A) LEs benzineres no sempre son "legals"
B) He llegit molts cops que a la GSA li caben 36l i no 33 com diu BMW[/quote]

Doncs aixis ja no decsonfio de la meva benzinera, bé , no desconfio tant, perque em sembla estrany que des de BMW parlin de 33 lts quan hi caben 36 lts , es una eina de marketing prou important.
De fet quan donan el pes de la moto, tots sabem que fan, per tant amb la capacitat es llogic pensar que faran el mateix

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 26, 2011 7:08 pm

Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 26, 2011 7:13 pm

[quote user="Steelman" post="185663"]mira..
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 1287818979[/quote]

Si, si esta clar, de fet es el cop que vaig apurar més i consecuentment he ficat els 35,09 lts, pero si jo fos de BMW diria "capacidad de hasta 36 lts", es un argument de venda important , o no?

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » ds. nov. 26, 2011 7:37 pm

[quote user="STELVIO 00" post="185667"][quote user="Steelman" post="185663"]mira..

Si, si esta clar, de fet es el cop que vaig apurar més i consecuentment he ficat els 35,09 lts, pero si jo fos de BMW diria "capacidad de hasta 36 lts", es un argument de venda important , o no?[/quote]

Depén, perquè si has fet els mateixos quilòmetres amb més benzina vol dir que el consum és més elevat del que diu l'ordinador o la publicitat, i això ja no és tant interessant, no? :D

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 26, 2011 7:41 pm

[quote user="Cuco" post="185678"][quote user="STELVIO 00" post="185667"][quote user="Steelman" post="185663"]mira..

Si, si esta clar, de fet es el cop que vaig apurar més i consecuentment he ficat els 35,09 lts, pero si jo fos de BMW diria "capacidad de hasta 36 lts", es un argument de venda important , o no?[/quote]

Depén, perquè si has fet els mateixos quilòmetres amb més benzina vol dir que el consum és més elevat del que diu l'ordinador o la publicitat, i això ja no és tant interessant, no? :D[/quote]

Tens raó, vist aixis ja fan bé de no dir ho............

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. nov. 27, 2011 6:30 pm

El que passa és que amb el temps els dipòsits de benzina es «donen», com els jerseys de llana, no ho sabieu ?
:mrgreen:

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Entrada Autor: Bultaco11 » dg. nov. 27, 2011 8:45 pm

Ramon tens rao, yo en me la meva fragoneta fa 5 o 6 anys y entraven 70 /75 euros y ara ni entren 95 / o mes. Veieu com se fan GRANSSSSS. :eyes --Tindriem que portar mides a sobre, ens foten per tot :enfadat arreu-----UN SALUDO

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dg. nov. 27, 2011 9:40 pm

Avera donare la meva opiniò, en alguna ocasiò, he apurat el diposit de benzina fins que el ordenador posave que amb quedave autonomia per 12 kms, o sigui que poca benzina hi podia quedar, ( ja ser que no ens hem podem fiar masa de aquestes dades, pero si son orientatives per mi) en aquet cas jo no he posat mai mes de 33 litres i el diposit queda ple, a vessar, jo tambe remarcaria que cap diposit de liquit inflamable, no es pot emplenar al 100% , sempre caldria deixar un espai buit per els gassos, ¿ pot ser que el diposit te mes capacitat de 33 litres, pero no es aconsellable emplenar fins a vessar,

PD- no se si pixu fora test, perdoneu si es aixis

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. nov. 27, 2011 9:57 pm

[quote user="Cabirol" post="185845"]Avera donare la meva opiniò, en alguna ocasiò, he apurat el diposit de benzina fins que el ordenador posave que amb quedave autonomia per 12 kms, o sigui que poca benzina hi podia quedar, ( ja ser que no ens hem podem fiar masa de aquestes dades, pero si son orientatives per mi) en aquet cas jo no he posat mai mes de 33 litres i el diposit queda ple, a vessar, jo tambe remarcaria que cap diposit de liquit inflamable, no es pot emplenar al 100% , sempre caldria deixar un espai buit per els gassos, ¿ pot ser que el diposit te mes capacitat de 33 litres, pero no es aconsellable emplenar fins a vessar,

PD- no se si pixu fora test, perdoneu si es aixis[/quote]

Tens tota la raó Josep M.,el que passa es que no ho fem mai i ho tendriem que fer. :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 27, 2011 10:36 pm

Aviam, Aviam....tots els dipòsits de moto actual, i des de fa anys, porten el què es diu el 'respiradero', que és un tub
que surt dels orificis del costat de la boca d'emplenar i van a parar a sota el motor. Un és el del dipòsit i l'altre el sobrant de la caixa de la bateria. per norma general. Si empleneu fins dalt i poseu la moto a la pota de cabra veureu que goteja força. I aquest mateix tub serveix per evaquar els gasos.

Si també us hi fixeu bé els taps dels dipòsits porten una junta de goma per no vessar
si els enplenem a tope. Si no hi hagués el respiradero faria el buit, i per molta bomba de
benzina que portin no passaria al motor.

Resum: es poden emplenar a tope, no passa res. Ah! I diuen que dura més la benzina... :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 27, 2011 11:25 pm

[quote user="Randy-650" post="185856"]Aviam, Aviam....tots els dipòsits de moto actual, i des de fa anys, porten el què es diu el 'respiradero', que és un tub
que surt dels orificis del costat de la boca d'emplenar i van a parar a sota el motor.Un és el del dipòsit i l'altre el sobrant de la caixa de la bateria. per norma general. Si empleneu fins dalt i poseu la moto a la pota de cabra veureu que goteja força. I aquest mateix tub serveix per evaquar els gasos.

Si també us hi fixeu bé els taps dels dipòsits porten una junta de goma per no vessar
si els enplenem a tope. Si no hi hagués el respiradero faria el buit, i per molta bomba de
benzina que portin no passaria al motor.

Resum: es poden emplenar a tope, no passa res. Ah! I diuen que dura més la benzina... :eyes[/quote]
Ps1.- Benzina amb zona de " xispes " :tremolant :tremolant :tremolant

Imatge

Ps.- els diposits crec que si que es poden omplir " fins a la ultima gota " doncs no son completament cuadrats i sempre queda una part amb " aire " zona tranquilitzadora s´en diu. :roll: amb els cotxes bé que es fa, no ?
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 27, 2011 11:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “General”