Ei, em presento
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Si senyor veig que ho coneixes prou bé. Si passeu per aqui i el parc de bombers voluntaris es obert. Pregunteu per el David i anem fer una cervesseta.atramuntanat ha escrit:salutacions des del baix empordà, conec aquell poblet i la zona, en especial la vall d'horta on vaig pasar al algun estiu prop de masia de la Roca, quins records!!
Salut.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Salutacions, Terracota.
Ens afegim a la llista de gent que et convida a quedar per a veure'ns i/o entaular-nos.
I, de passada, constatar que sou d'un poble molt maco. A les terrassetes de la plaça major hi hem fet petar parrafades de tot tipus amb amics i amigues diversos. És un racó de món que convida a parar-s'hi; de ben segur que qui ho conegui ho comfirmarà.
Val. A rodar.
Però faré que m'expliquis el perquè d'aquest nick. Suposo que tens alguna veleïtat per la terra cuita. En aquest cas ja som dos.
P.d.: I, per cert, digue'm tafaner, però això del gaèlic ho has après in situ. Perquè jo penso tornar a Irlanda un dia o altre a buscar dolmens i menhirs sota la pluja. I anar a sentir música en viu, a les nits, que no falti, que alla -als pobles- és gratis i, a més, de la bona.
Ens afegim a la llista de gent que et convida a quedar per a veure'ns i/o entaular-nos.
I, de passada, constatar que sou d'un poble molt maco. A les terrassetes de la plaça major hi hem fet petar parrafades de tot tipus amb amics i amigues diversos. És un racó de món que convida a parar-s'hi; de ben segur que qui ho conegui ho comfirmarà.
Val. A rodar.
Però faré que m'expliquis el perquè d'aquest nick. Suposo que tens alguna veleïtat per la terra cuita. En aquest cas ja som dos.
P.d.: I, per cert, digue'm tafaner, però això del gaèlic ho has après in situ. Perquè jo penso tornar a Irlanda un dia o altre a buscar dolmens i menhirs sota la pluja. I anar a sentir música en viu, a les nits, que no falti, que alla -als pobles- és gratis i, a més, de la bona.
Suc al ferro.
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
De viatge despres de casarme (despres de viure en pecat 10 anys) varem anar a Irlanda pel nostre compte i la veritat es que hi vull tornà. Em va agradar molt. De aquí bé la frase en gaelic. I, si la terrasseta del meu poble esta molt bé, sobretot la de Cal Ramón (es de la tieta de la meva dona)!!!!! si veniu aviseu que baixarem a fer-la petar!!!lemansotarres ha escrit:Salutacions, Terracota.
Val. A rodar.
“Ní neart go cur le chéile”.
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)