Revistes de Moto
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Revistes de Moto
Avui estava pensant que des de fa un temps gairebe em compro les revistes nomes per mirar els viatges i poca coseta mes
Aleshoers he pensat que ultimament ja no em compro tantes revistes com abans.
Vosaltres quines revistes de motos us compreu i per que?
PD: un que es tafaner :P
Vosaltres quines revistes de motos us compreu i per que?
PD: un que es tafaner :P
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo depen del mes. El mes passat en vaig comprar......5!!!! Aquest mes sols una. Depenent dels motos que parlin la compro o no.
Es que en començo a estar del pebrots de que quasibé sempre parlin de R's. Cosà lògica per altre banda doncs son els motos més venuts a la Peninsula.
Es que en començo a estar del pebrots de que quasibé sempre parlin de R's. Cosà lògica per altre banda doncs son els motos més venuts a la Peninsula.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Revistes de Moto
Bones!!!Steelman ha escrit:Avui estava pensant que des de fa un temps gairebe em compro les revistes nomes per mirar els viatges i poca coseta mes
Em passa el mateix, de fet fa temps li vaig enviar un mail al SoloMoto per preguntar-li això, i em va respondre que no sempre tenen viatges, i que la gent (per estadística) demana altres coses...
Fa 3 o 4 anys, amb el formant antic del SoloMoto, sortien molts més viatges i fotos de concentracions, ara ja no!! :evil: :evil:
Ara deu fer un parell de mesos que no en compro cap, per la mateixa raó que comenta al Sr. Randy!
Fins aviat!

- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Jo només m'en compro alguna de tant en tant quan veig que proben alguna moto que m'agrada o quan fan comparatives d'accessoris que m'interessen, peró cada vegada en compro menys i la raó és que sempre parlen de les mateixes marques i sempre deixen bé als mateixos, es a dir als que més paguen.
Una de les que encara trobo que es pot llegir és "LA MOTO" tot i que tenen temporades de tot.
Salut.
Una de les que encara trobo que es pot llegir és "LA MOTO" tot i que tenen temporades de tot.
Salut.
BMW R 1200 GS
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Revistes de Moto
Mira el fil dels motos més venuts l'any 2006. :(carles ha escrit:
Ara deu fer un parell de mesos que no en compro cap, per la mateixa raó que comenta al Sr. Randy!
No se pas quants comparatius tinc que proven les CBR 600 RRRRRRR, la Yamaha R-6 RRRRRR, la Dayty RRRRRRR, la Suzuki GSX R 600 RRRRRR y la Kawasaki ZX-6RRRRRRRR.
Fins i tot la Montse em diu si em vull comprar una d'aquestes!!!!! :oops:

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo sóc subscriptor de la National Geographic i llegeixo 4 cops per setmana el diari (dissabte hi ha un apartar de motor a El Pais i diumenge un a La Vanguardia). Les revistes de motos, de cotxes i d'informàtica només les llegeixo esporàdicament quan hi ha quelcom que m'interessi a portada o algú em recomani de llegir-la. Les que si que li dono un cop d'ull són les revistes de l'AMM i del RACC. Ja que m'arriba a casa... les fullejo abans de llençar-les a reciclar. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo compraba les revistes religiosament cada setmana fins els 30 anys, les guardaba totes i les rellegia continuament, sobretot les seccions de viatges...però de cop en varen començar a aburrir, practicament res del que ensenyaven m'interesaba, vaig anar espaiant la compra fins que ja practicament no en compraba. Un dia, aixís de cop vaig buidar l'armari aon les guardaba i es pot dir que fa 8 o 9 anys que no en comprot cap.
L'internet em dona el que abans buscaba a les revistes. La de la AMM es l'única que lleigeixot perque m'arriva a casa.
L'internet em dona el que abans buscaba a les revistes. La de la AMM es l'única que lleigeixot perque m'arriva a casa.
Salut i kilómetres
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Doncs jo tambe em compro la National Geographic... i abans comprava una resvista que es deia Descubrir la Ciencia, pero la van deixar de fer....
També compro Discovery Salud, i de motos.... Doncs Solo Moto 30, La Moto, i de vegades el Motocilcismo o Solo Moto Actual. Jo abans també em comprava més revistes de motos, pero bueno.... :D
També compro Discovery Salud, i de motos.... Doncs Solo Moto 30, La Moto, i de vegades el Motocilcismo o Solo Moto Actual. Jo abans també em comprava més revistes de motos, pero bueno.... :D
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Jo compro normalment 2, la solomoto30 i la moto, mes o menys cada mes, pero si en algun altra (tambe les franceses) veig alguna cosa que m'interesa tambe la compro.
A part de les de motos, algun cop el national geographic i una que he descovert recentment, traveler amb uns espacials (força cars 6eur) especific de regions, alps, rioja...
A part de les de motos, algun cop el national geographic i una que he descovert recentment, traveler amb uns espacials (força cars 6eur) especific de regions, alps, rioja...
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
Si senyora (o senyoreta, jejeje), així m'agrada! :DLaia_Hornet ha escrit:Doncs jo tambe em compro la National Geographic...
Aquest mes vinent ve un article de la Xina que pinta molt interessant.
També n'hi ha un que parla de l'arbre de la vida amb unes fotos que a l'Anna li encantarien! :D
I pels amants de les bèsties en estat salvatge, un article de Zambia molt molt xulo! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Doncs les ultimes que he comprat son : MOTO VERDE i OFF ROAD de SoloMoto.
Ja sé...ja sé ....!!!! va ser un moment de debilitat, però que voleu ????? a vegades se't creuen els cables. :oops: :oops: :oops: :oops:
La veritat es que no vaig mai expressament a comprar-ne, sols quant s'escau que vaig a la llibreria per d'altres temes.
V'ssssss
Ja sé...ja sé ....!!!! va ser un moment de debilitat, però que voleu ????? a vegades se't creuen els cables. :oops: :oops: :oops: :oops:
La veritat es que no vaig mai expressament a comprar-ne, sols quant s'escau que vaig a la llibreria per d'altres temes.
V'ssssss
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
James_Bond ha escrit:I ha una revista de motos en català, que jo no trobo als quiscos, a la que m'agradaria subscriure-m'hi, sobretot per les cròniques de viatges que hi escriu un contumàs motarre.![]()
Vsssssssss
007
Nosaltres a vegades tenim la sort de trobar-la, però l'únic que val la pena és la crònica
del viatge que surt explicat... :D :D :D
Amés, el reporter em cau simpàtic, sembla que entén força de motos, i d'organitzar
viatges en plan Moto i Turisme, que últimament és extrany de trobar això en les revistes de motos...
Jo tampoc recordo el nom de la revista en aquest moment... :? :? :?
:!: i Vvvvsss
Triniti.V l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 26, 2007 9:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Dons aniré a comprar-la jo tambémiquelpericas ha escrit:
També n'hi ha un que parla de l'arbre de la vida amb unes fotos que a l'Anna li encantarien! :D
:!: :!: :!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Gandalfgs
- Presentats
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
gandalfxt ha escrit:i quin és el nom d'aquesta revista en català?

CLUB MOTO
Revista mensual dedicada al món de la moto. Inclou reportatges, novetats, anàlisis tècniques i informació sobre els clubs de motoristes
C/ Espronceda 353, entl. 2a, - 08027 Barcelona-.
tel. 902 180 669 fax. 93 408 15 67
Ex ...moltes coses
- Gandalfgs
- Presentats
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)