He trobat això i he cregut que era força interessant... sempre és bo ficar-se en les intimitats de les màquines... :twisted:
[youtube]JtcmL_1otv4&feature=feedrec_grec_index[/youtube]
I aqui sense escape... com peta...
[youtube]-693W-OzOqI[/youtube]
BEN SENZILL, EL BOXER...
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
BEN SENZILL, EL BOXER...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 29, 2011 4:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: BEN SENZILL, EL BOXER...
[quote user="Fjodor" post="185998"]He trobat això i he cregut que era força interessant... sempre és bo ficar-se en les intimitats de les màquines... :twisted:
I aqui sense escape... com peta[/quote]
T'entenc i, encara que no ens coneixem, amic taronja, vas ben encaminat i crec que aviat veuràs la llum :mrgreen:
Una abraçada,
T'entenc i, encara que no ens coneixem, amic taronja, vas ben encaminat i crec que aviat veuràs la llum :mrgreen:
Una abraçada,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 29, 2011 6:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="SisoRT" post="186006"][quote user="Fjodor" post="185998"]He trobat això i he cregut que era força interessant... sempre és bo ficar-se en les intimitats de les màquines... :twisted:
Una abraçada,[/quote]
em sembla que es mes irreductible que l'Asterix :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada,[/quote]
em sembla que es mes irreductible que l'Asterix :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mentre hi hagin màquines com la meva.. ho tenen difícil...
Però, com va dir en Llorenç... no es pot dir mai From this water I will never drink...
:lol: :lol: :lol:
Mentre hi hagin màquines com la meva.. ho tenen difícil...
Però, com va dir en Llorenç... no es pot dir mai From this water I will never drink...
:lol: :lol: :lol: