Honda Crosstourer

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Honda Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dg. nov. 27, 2011 9:27 pm

A poc a poc van deixant anar informació de la moto...

[youtube]BC123h2Fwek[/youtube]

Al web d'honda Itàlia ja està publicada: Honda Italia

Preu a Itàlia: 14200€

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Honda Crosstourer

Entrada Autor: Kpeps » dg. nov. 27, 2011 9:35 pm

maca aquesta maquina,donara molt de parlar,aqui si que si han deixat la pell ;) ;)
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 27, 2011 10:42 pm

[quote user="Kpeps" post="185842"].....,donara molt de parlar....[/quote]

Perquè? :shock:

Explica'm-ho, que no ho sé. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 27, 2011 11:12 pm

a mi em sembla que fará parlar molt principalment a Can Bmw i sobretot a aquest preu :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 27, 2011 11:14 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. nov. 27, 2011 11:42 pm

El preu...
A) es italia
B) es preu pelada (sumar maletes, punys,defenses,llums antiboira,..) estara al preu de la adventure amb el diposit de la gs
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 27, 2011 11:44 pm

Esperem a llegir les proves dinàmiques ... encara que últimament no em diuen res el models que ha pesentat la marca de l'ala deurada!!! :cool:
Gas a la burra!!!

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. nov. 27, 2011 11:55 pm

[quote user="Steelman" post="185869"]El preu...
A) es italia
B) es preu pelada (sumar maletes, punys,defenses,llums antiboira,..) estara al preu de la adventure amb el diposit de la gs[/quote]

Doncs pocas en vendran :evil:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. nov. 28, 2011 7:47 am

i el motor que porta què ??? :roll: nomès per aquesta maravella amb 4 cilindres , ja s´hauria de vendre sòla, clar que no porta el telelever i només per això ja tirarà enrere a més de un Gsero amb ganes de canviar de moto.... :roll: :roll: :roll:

[youtube]8Ur5-gR7pMs&feature=related[/youtube]
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 9:21 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. nov. 28, 2011 9:16 am

He sentit que un company del vstromclub de Ceuta se l'ha demanat FULL EQUIPE y li ha costat sobre els 20.000€, aixi que aquesta 14mil dels que parleu m'extranyen mooooolt moooolt

[quote user="Steelman" post="185869"]El preu...
A) es italia
B) es preu pelada (sumar maletes, punys,defenses,llums antiboira,..) estara al preu de la adventure amb el diposit de la gs[/quote]

eeeeeequiliqua! :mrgreen:
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 9:17 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 28, 2011 9:20 am

[quote user="Randy-650" post="185859"][quote user="Kpeps" post="185842"].....,donara molt de parlar....[/quote]
Perquè? :shock:
Explica'm-ho, que no ho sé. :shock:[/quote]

al meu entendre:
4 cilindres,en aquest segment una cosa novedosa,molt usuari potencial d'una moto amb estil trail pero que nomes fara carretera,el bicilindric sigui boxer,en paralel,en V o com vulguis no agrada.
un disseny força maco,que precisament no deixa indiferent,ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.
que es vengui mes o menys aixo ja no dependra de la maquina sino del mercat,Honda no te preus dels opcionals economics precisamnet i depen de que hi posin s'enfilara de mala manera,vol ser competencia de GS no d'Adventure,es mes economica que aquestes,ja que tinc entes porta l'ABS i el control de traccio de serie,aixo si,i lo demes en totes es opcional,pero en aquests nivells de preu ja no es miran 1500 euros amunt o avall,com tot es veura amb el temps.
Imatge

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. nov. 28, 2011 9:36 am

[quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

perdonaaa!? Pero si nomes el pic de pato aquest ja canta com una almeja,... no diguis que aquesta no esta inspirada en cap altra moto del mercat.....

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 28, 2011 9:49 am

[quote user="Boolean" post="185893"][quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

perdonaaa!? Pero si nomes el pic de pato aquest ja canta com una almeja,... no diguis que aquesta no esta inspirada en cap altra moto del mercat.....[/quote]

ejem,ejem,el pic de pato,podriem dir que es obra i gracia de las dakarianas de Hamamatsu,recordes las DR BIG ???? en aquella epoca bastant criticats aquest frontals,i ara........jo miro una mica tot el global de la moto ;) ;)
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 28, 2011 9:53 am

[quote user="Kpeps" post="185894"][quote user="Boolean" post="185893"][quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

perdonaaa!? Pero si nomes el pic de pato aquest ja canta com una almeja,... no diguis que aquesta no esta inspirada en cap altra moto del mercat.....[/quote]

ejem,ejem,el pic de pato,podriem dir que es obra i gracia de las dakarianas de Hamamatsu,recordes las DR BIG ???? en aquella epoca bastant criticats aquest frontals,i ara........jo miro una mica tot el global de la moto ;) ;)[/quote]

Ostres, doncs jo miro a una Yamaha ST 1200 i li trobo a faltar alguna cosa a la part frontal

Imatge

La suzuki

Imatge
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2011 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Boolean
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. nov. 28, 2011 10:05 am

[quote user="Kpeps" post="185894"][quote user="Boolean" post="185893"][quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

ejem,ejem,el pic de pato,podriem dir que es obra i gracia de las dakarianas de Hamamatsu,recordes las DR BIG ???? en aquella epoca bastant criticats aquest frontals,i ara........jo miro una mica tot el global de la moto ;) ;)[/quote]

no estem entrabnt en si s'assembla o no a la GS,... estaves dient que es algo diferent al que es ven i jo simplement he donat a entendre que no,.... sigui copia de les DR o de la GS pero el pic de pato no es pas cosa original

[quote user="CMB" post="185897"][quote user="Kpeps" post="185894"][quote user="Boolean" post="185893"][quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

Ostres, doncs jo miro a una Yamaha ST 1200 i li trobo a faltar alguna cosa a la part frontal

Imatge

La suzuki

Imatge[/quote]

La ST saps a que em recorda? a un "mellao",.... imaginat a algu que li falta la mandibula de baix :lol: :lol: :lol: :lol:
Pero a que es xula? :mrgreen:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 28, 2011 12:23 pm

[quote user="CMB" post="185897"][quote user="Kpeps" post="185894"][quote user="Boolean" post="185893"][quote user="Kpeps" post="185889"]ultimament nomes es fan copias de lo que es ''ven'' i aquesta se surt d'aquesta dinamica.[/quote]

Imatge

La suzuki

Imatge[/quote]

aquest frontal de la YAM,es una inspiracio de la Stelvio,jo em referia a que aquest de la Honda esta inspirat en la Ducati que no tots son iguals,nomes faltaria ;) per desgracia esta tot mes o menys inventat i tots els model d'una banda o l'altre son semblants.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 29, 2011 9:22 am

[quote user="Kpeps" post="185889"]

al meu entendre:
4 cilindres,en aquest segment una cosa novedosa,molt usuari potencial d'una moto amb estil trail pero que nomes fara carretera,el bicilindric sigui boxer,en paralel,en V o com vulguis no agrada.
[/quote]

Imatge

Doncs al meu entendre la gent que va en moto prefereix per anar per carretera, i de llarg, un bi abans que un 4 cilindres. Són molt pocs els que gaudeixen realment dels 4 cilindres.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. nov. 29, 2011 10:15 am

Dons jo Randy,en gaudeixo de sis !!!! :mrgreen: :mrgreen:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 29, 2011 7:10 pm

[quote user="Randy-650" post="185972"]Doncs al meu entendre la gent que va en moto prefereix per anar per carretera, i de llarg, un bi abans que un 4 cilindres. Són molt pocs els que gaudeixen realment dels 4 cilindres.[/quote]

Imatge

depen de la conduccio suposso ,un 4 cilindres gros,es gaudeix i molt per carretera,un motor de 4 cilindres petit que l'has d'anar revolucionant no et se dir ..... ti deus tenir que acostumar.

[quote user="Geroni" post="185982"]Dons jo Randy,en gaudeixo de sis !!!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

en vaig probar un de 6 cilindres i tens rao,es el summum ;) ;)
Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. nov. 29, 2011 8:59 pm

Simplement m´agrada i molt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Podré tornar a Honda? :roll: :roll: :roll:
Imatge Imatge

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. nov. 29, 2011 10:06 pm

Honda spaing no va saber o voler..., homologar la crosrunner 800 per evitar pagar el 16% del impost de matriculació.

Si segueixen el mateix camí...., l'aparatu pagaria un 16% també, o sigui que de saque palmaria un 11% amb la GS1200 ( que paga un 4,75%)

M'agradaria que m'expliquesin perque honda homologa 800 de 100cvllets al 16% i bmw, 1600 al 9'75%.....

Hi ha maletins o que nassos passa aquí... :D

Respon

Torna a “General”