Ossa Explorer??
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ossa Explorer??
Tinc un conegut, que parlant de motos, fa un parell de dies, em va demanar per aquesta Ossa en particular.
Jo ni tant sols la coneixia fins avui que he buscat per la xarxa.
Total, que el xicot aquest, em demana si sé d'algún distribuidor, ja que potser li faria gràcia mirar aquest model en concret, però jo no tinc ni fava de cap distribuidor de la marca Ossa.
Així que he decidit demanar-vos ajuda un cop més.
Algú sap d'algún distribuidor de la marca Ossa?
gràcies per endavant ;)
Jo ni tant sols la coneixia fins avui que he buscat per la xarxa.
Total, que el xicot aquest, em demana si sé d'algún distribuidor, ja que potser li faria gràcia mirar aquest model en concret, però jo no tinc ni fava de cap distribuidor de la marca Ossa.
Així que he decidit demanar-vos ajuda un cop més.
Algú sap d'algún distribuidor de la marca Ossa?
gràcies per endavant ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Explorer??
Ossa? Explorer? Motos clàssiques, vols dir...
A no ser que vulgui dir el nou prototip d'enduro-muntanya que ha presentat recentment Ossa (la nova OSSA)
Haurà de buscar en el mercat clàssic. La mítica Explorer d'enduro, o esperar a que la nova Ossa (tipus Pampera o Cota) arribi a la sèrie.
A no ser que vulgui dir el nou prototip d'enduro-muntanya que ha presentat recentment Ossa (la nova OSSA)
Haurà de buscar en el mercat clàssic. La mítica Explorer d'enduro, o esperar a que la nova Ossa (tipus Pampera o Cota) arribi a la sèrie.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ossa Explorer??
Bon dia Fjodor, perdona, tens raó, no he especificat.
Ell es refereix a la nova versió, tipus Beta Alp, etc.
Què vols dir, que encara no està en producció??
Per cert, he sentit ha dir que les Ossa estan tenint problemes, és cert? algú en sap alguna cosa?
Ell es refereix a la nova versió, tipus Beta Alp, etc.
Què vols dir, que encara no està en producció??
Per cert, he sentit ha dir que les Ossa estan tenint problemes, és cert? algú en sap alguna cosa?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Explorer??
http://www.motorpasionmoto.com/trial/nu ... xcursiones
Març de l'any que ve???? ho veurem...
OSSA FACTORY SL
Importador Espanya, Portugal, Andorra.
Pol Ind Domeny
Ctra Antiga d'Amer, Nau 12
17007 Girona, Espanya
T +34 972 107 107
F +34 972 117 899
info@ossamotor.es
Aqui tens les característiques tècniques:
http://www.ossamotor.es/CA/models.php?idMoto=339
Salut!
Març de l'any que ve???? ho veurem...
OSSA FACTORY SL
Importador Espanya, Portugal, Andorra.
Pol Ind Domeny
Ctra Antiga d'Amer, Nau 12
17007 Girona, Espanya
T +34 972 107 107
F +34 972 117 899
info@ossamotor.es
Aqui tens les característiques tècniques:
http://www.ossamotor.es/CA/models.php?idMoto=339
Salut!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 12:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ossa Explorer??
Perfecte, doncs ara l'hi envio un mail amb la informació a l'interessat.
Moltes gràcies per tot ;)
Moltes gràcies per tot ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Ossa Explorer??
aquesta OSSA ressucitada.... es de agrair que hi hagin iniciatives industrials per tal de fabricar motos, resucitar marques i emplear a treballadors...( i demanar ajudes a les administracions ) però de moment les motos que estàn fabricant porten motor de 2 temps.... i això avui dia al meu entendre es un pas enrere, tan com comercialment, ecologicament etc.
es podria emplear un motor 4 temps comprat a algún fabricant exterior i fer un producte adecuat al dia d´avui, tal com fa Rieju per exemple i especialitzar-se en motos de muntanya no us sembla ?
:roll:
es podria emplear un motor 4 temps comprat a algún fabricant exterior i fer un producte adecuat al dia d´avui, tal com fa Rieju per exemple i especialitzar-se en motos de muntanya no us sembla ?
:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 12:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Explorer??
Perquè fer un motor de 2 temps és un pas enrere???
ERROR!!!!!!!!!!!!!
Els motors de 2 temps són molt més senzills de mantenir. Si és un tema d'emissió de gasos, NO EM CREC que no hi hagi una fòrmula per reduïr-los en els motors de 2T (sondes lambda, o el que sigui)...
Que manen les grans empreses, això ja és unaltre tema, i els interessa fer motors de 4T, ja que són més cars de mantenir i necessitem més peces de recanvi... és unaltre tema.
Sempre he sigut de 2T en motos de competició, i tot i que les 4T van de p... mare, per mi no hi ha com una 2T (llegeixi's tipus EXC, concepte super actual, competitiu, atractiu...) i a sobre me'l puc arreglar jo a casa... què et sembla?
Reconeixem que amb les noves directives de medi ambient (on les empreses fabricants hi tenen el màxim interès, of course...) les motos de trial, enduro i motocross han evolucionat fins el punt d'anar a la perfecció, tenim avui dia màquines perefectes que són acollonants i super potents...
Això també ha fet que els "vells" motors de 2T es posin al dia en emissions i en adaptabilitat al mercat... segueixen sent motors potentíssims i si m'apures encara més versàtils.
És un pas enrere?
Nein, company...
A més, als circuits tornen a haver-hi cada cop més motos de 2T...
ERROR!!!!!!!!!!!!!
Els motors de 2 temps són molt més senzills de mantenir. Si és un tema d'emissió de gasos, NO EM CREC que no hi hagi una fòrmula per reduïr-los en els motors de 2T (sondes lambda, o el que sigui)...
Que manen les grans empreses, això ja és unaltre tema, i els interessa fer motors de 4T, ja que són més cars de mantenir i necessitem més peces de recanvi... és unaltre tema.
Sempre he sigut de 2T en motos de competició, i tot i que les 4T van de p... mare, per mi no hi ha com una 2T (llegeixi's tipus EXC, concepte super actual, competitiu, atractiu...) i a sobre me'l puc arreglar jo a casa... què et sembla?
Reconeixem que amb les noves directives de medi ambient (on les empreses fabricants hi tenen el màxim interès, of course...) les motos de trial, enduro i motocross han evolucionat fins el punt d'anar a la perfecció, tenim avui dia màquines perefectes que són acollonants i super potents...
Això també ha fet que els "vells" motors de 2T es posin al dia en emissions i en adaptabilitat al mercat... segueixen sent motors potentíssims i si m'apures encara més versàtils.
És un pas enrere?
Nein, company...
A més, als circuits tornen a haver-hi cada cop més motos de 2T...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: Ossa Explorer??
A Outletic tenen aquesta oferta que acaba demà:
Características del MOTOR:
Cilindrada 272,2 cc.
Mono cilíndrico dos tiempos invertido con admisión por láminas directamente al cárter.
Sistema de refrigeración líquida.
70x60mm diámetro por carretera.
Alimentación: EFI kokusan Batery-less System.
Encendido: Volante magnético digital CDI kokusan.
Embrague mando hidráulico.
Características de TRANSMISIÓN:
Caja de cambios: 6 velocidades.
Transmisión: Primaria por engranajes, secundaria por cadena.
Engrase motor: Mezcla 0,9% Aceite 100% sintético.
Engrase cambio y embrague: 350cc.
de aceite tipo Gear Extreme 75 W.
Características del CHASIS:
Tipo: Perfil tubular en acero CR-MO, con pipa y parte inferior forjada de aluminio.
Suspensión delantera: Horquilla con barras de aluminio, 40mm diámetro Marzocchi regulable en extensión y compresión.
Suspensión trasera: Sistema de progresividad variable con mono amortiguador TTX OHlins regulable en extensión y compresión.
Freno delantero: Disco de 185mm de diámetro con pinza de 4 pistones.
Freno trasero: Disco de 150mm de diámetro con pinza de 2 pistones.
Rueda delantera: De 28 radios con neumático 2,75 x 21.
Rueda trasera: De 28 radios con neumático 4,00 x 18 sin cámara.
Protector motor: Construido en AA7075 T6.
Pedal arranque: Aluminio forjado.
Pedal de cambio y freno: Aluminio forjado con puntera retráctil.
PESOS Y MEDIDAS:
Distancia entre ejes: 1328mm.
Altura asiento: 655mm.
Distancia libre al suelo: 340 mm.
Capacidad depósito: 2,6 litros.
Peso en vacío: 64 kg.
Precio Outletic 3990,00 €
Precio en tienda: 6640,00 €

Precio en tienda: 6640,00 €

Características del MOTOR:
Cilindrada 272,2 cc.
Mono cilíndrico dos tiempos invertido con admisión por láminas directamente al cárter.
Sistema de refrigeración líquida.
70x60mm diámetro por carretera.
Alimentación: EFI kokusan Batery-less System.
Encendido: Volante magnético digital CDI kokusan.
Embrague mando hidráulico.
Características de TRANSMISIÓN:
Caja de cambios: 6 velocidades.
Transmisión: Primaria por engranajes, secundaria por cadena.
Engrase motor: Mezcla 0,9% Aceite 100% sintético.
Engrase cambio y embrague: 350cc.
de aceite tipo Gear Extreme 75 W.
Características del CHASIS:
Tipo: Perfil tubular en acero CR-MO, con pipa y parte inferior forjada de aluminio.
Suspensión delantera: Horquilla con barras de aluminio, 40mm diámetro Marzocchi regulable en extensión y compresión.
Suspensión trasera: Sistema de progresividad variable con mono amortiguador TTX OHlins regulable en extensión y compresión.
Freno delantero: Disco de 185mm de diámetro con pinza de 4 pistones.
Freno trasero: Disco de 150mm de diámetro con pinza de 2 pistones.
Rueda delantera: De 28 radios con neumático 2,75 x 21.
Rueda trasera: De 28 radios con neumático 4,00 x 18 sin cámara.
Protector motor: Construido en AA7075 T6.
Pedal arranque: Aluminio forjado.
Pedal de cambio y freno: Aluminio forjado con puntera retráctil.
PESOS Y MEDIDAS:
Distancia entre ejes: 1328mm.
Altura asiento: 655mm.
Distancia libre al suelo: 340 mm.
Capacidad depósito: 2,6 litros.
Peso en vacío: 64 kg.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ossa Explorer??
[quote user="Llagasta" post="186123"]....... de moment les motos que estàn fabricant porten motor de 2 temps.... i això avui dia al meu entendre es un pas enrere, tan com comercialment, ecologicament etc.
[/quote]

[/quote]



- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Ossa Explorer??
continuo dient que avui dia un motor de 2 temps per a motos es obsolet i no es comercial i dubto que passin les homologacions internacionals en quan a fums i contaminació :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 5:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ossa Explorer??
[quote user="Llagasta" post="186149"]continuo dient que avui dia un motor de 2 temps per a motos es obsolet i no es comercial i dubto que passin les homologacions internacionals en quan a fums i contaminació :roll:[/quote]
et dono la rao,el motor 2 temps esta condemnat,per molt que doni sensacions,encara que hi han molts mercats emergents que els pot anar be,tema costos i manteniments,pero a Europa i al mon desenvolupat THE END.en alguns segment es anira venen fins que ho proibeixin del tot.crec jo es clar.
mira que diuen a la entrevista:
Hi haurà una edició d’OSSA Yankee?
El febrer de 2012 decidirem si apostem per aquesta retro o per una moto elèctrica
en tens una oi de Yankee ? te la imagines electrica pero estil retro ?? ;) aixi matarien dos ocells d'un tret
tan revival no se si es bo.....en una marca que vol aixecar el vol.
et dono la rao,el motor 2 temps esta condemnat,per molt que doni sensacions,encara que hi han molts mercats emergents que els pot anar be,tema costos i manteniments,pero a Europa i al mon desenvolupat THE END.en alguns segment es anira venen fins que ho proibeixin del tot.crec jo es clar.
mira que diuen a la entrevista:
Hi haurà una edició d’OSSA Yankee?
El febrer de 2012 decidirem si apostem per aquesta retro o per una moto elèctrica
en tens una oi de Yankee ? te la imagines electrica pero estil retro ?? ;) aixi matarien dos ocells d'un tret
tan revival no se si es bo.....en una marca que vol aixecar el vol.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 5:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ossa Explorer??
[quote user="Llagasta" post="186149"]continuo dient que avui dia un motor de 2 temps per a motos es obsolet i no es comercial i dubto que passin les homologacions internacionals en quan a fums i contaminació :roll:[/quote]
Sense ser tècnic d'estudis de mercat ni diplomat en marqueting, intueixo que hi ha un model que si el tornéssin a fabricar seria lider de vendes a arreu del món. Sempre i quan no passés de 6.000€, clar.
I oi que als motors de gasoil han conseguit que siguin molt menys contaminants que abans, amb el rotllo del FAP i no sé quantes històries més? Doncs si no treuen motors de 2T que contaminin poc és perquè no volen, no creus?
Saps de quin model parlo que crec que seria lider de vendes altre vegada?
No hi ha cap moto que m'hagi 'embriagat' tant com aquesta. La vàlvula YPVS feia maravelles.... :eyes
Sense ser tècnic d'estudis de mercat ni diplomat en marqueting, intueixo que hi ha un model que si el tornéssin a fabricar seria lider de vendes a arreu del món. Sempre i quan no passés de 6.000€, clar.
I oi que als motors de gasoil han conseguit que siguin molt menys contaminants que abans, amb el rotllo del FAP i no sé quantes històries més? Doncs si no treuen motors de 2T que contaminin poc és perquè no volen, no creus?
Saps de quin model parlo que crec que seria lider de vendes altre vegada?



-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ossa Explorer??
Que els 2t no ténen futur?
No confongeu les tendències del "circ" de motogp amb la realitat.
Una altra cosa és que no els interessi a les marques, especialment a Honda. Però tot és cíclic, ja tornaran...
No confongeu les tendències del "circ" de motogp amb la realitat.
Una altra cosa és que no els interessi a les marques, especialment a Honda. Però tot és cíclic, ja tornaran...
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: Ossa Explorer??
[quote user="Fjodor" post="186124"]Perquè fer un motor de 2 temps és un pas enrere???
ERROR!!!!!!!!!!!!!
Els motors de 2 temps són molt més senzills de mantenir. Si és un tema d'emissió de gasos, NO EM CREC que no hi hagi una fòrmula per reduïr-los en els motors de 2T (sondes lambda, o el que sigui)...
Que manen les grans empreses, això ja és unaltre tema, i els interessa fer motors de 4T, ja que són més cars de mantenir i necessitem més peces de recanvi... és unaltre tema.
Sempre he sigut de 2T en motos de competició, i tot i que les 4T van de p... mare, per mi no hi ha com una 2T (llegeixi's tipus EXC, concepte super actual, competitiu, atractiu...) i a sobre me'l puc arreglar jo a casa... què et sembla?
Reconeixem que amb les noves directives de medi ambient (on les empreses fabricants hi tenen el màxim interès, of course...) les motos de trial, enduro i motocross han evolucionat fins el punt d'anar a la perfecció, tenim avui dia màquines perefectes que són acollonants i super potents...
Això també ha fet que els "vells" motors de 2T es posin al dia en emissions i en adaptabilitat al mercat... segueixen sent motors potentíssims i si m'apures encara més versàtils.
És un pas enrere?
Nein, company...
A més, als circuits tornen a haver-hi cada cop més motos de 2T...[/quote]
nen, a part de simplicitat mecànica, no creus que la teva predilecció del 2T és per un ús canyero? portar-la sempre a dalt per treure-li profit, manca de retencions, lleugeresa, etc.
com es comportaria un 2T per anar al tran tran sense entrar a trialeres? no aniria massa escanyada per exemple en ritmes mantinguts a 80 per ctra en les conexions? estic pensant en una enduro 250 2t per fer-la anar com trail amb suspensions pata negra i possibilitat de carregartela a l'esquena si cal :mrgreen:
ERROR!!!!!!!!!!!!!
Els motors de 2 temps són molt més senzills de mantenir. Si és un tema d'emissió de gasos, NO EM CREC que no hi hagi una fòrmula per reduïr-los en els motors de 2T (sondes lambda, o el que sigui)...
Que manen les grans empreses, això ja és unaltre tema, i els interessa fer motors de 4T, ja que són més cars de mantenir i necessitem més peces de recanvi... és unaltre tema.
Sempre he sigut de 2T en motos de competició, i tot i que les 4T van de p... mare, per mi no hi ha com una 2T (llegeixi's tipus EXC, concepte super actual, competitiu, atractiu...) i a sobre me'l puc arreglar jo a casa... què et sembla?
Reconeixem que amb les noves directives de medi ambient (on les empreses fabricants hi tenen el màxim interès, of course...) les motos de trial, enduro i motocross han evolucionat fins el punt d'anar a la perfecció, tenim avui dia màquines perefectes que són acollonants i super potents...
Això també ha fet que els "vells" motors de 2T es posin al dia en emissions i en adaptabilitat al mercat... segueixen sent motors potentíssims i si m'apures encara més versàtils.
És un pas enrere?
Nein, company...
A més, als circuits tornen a haver-hi cada cop més motos de 2T...[/quote]
nen, a part de simplicitat mecànica, no creus que la teva predilecció del 2T és per un ús canyero? portar-la sempre a dalt per treure-li profit, manca de retencions, lleugeresa, etc.
com es comportaria un 2T per anar al tran tran sense entrar a trialeres? no aniria massa escanyada per exemple en ritmes mantinguts a 80 per ctra en les conexions? estic pensant en una enduro 250 2t per fer-la anar com trail amb suspensions pata negra i possibilitat de carregartela a l'esquena si cal :mrgreen:
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 6:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Ossa Explorer??
Ossa va fer grans aportacions al món de les motos (RMA, Dessert, Yankee, Copa, Giró, Herrero, ... ).
Cap a la seva fi i, suposo, en un mal moment d'inspìració (o de desesperació)............ es va cubrir de glòria :

Cap a la seva fi i, suposo, en un mal moment d'inspìració (o de desesperació)............ es va cubrir de glòria :

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Explorer??
Nene (2)..
Prova una 300 EXC i veuras el que són baixos... es la moto perfecta. No cal portar-la alta de voltes... les Cappras i les Pursangs si que han passat a la història...
Ja m'ho sabras dir. A més, botonet per arrencar-la...
ús canyero? el que li donis... no te l'acabes, t'ho dic...
I a més a més... si vols... fins i tot per fer alguna curseta de motocross per pasar-t'ho bé.
El 2T mort? ni de tros, companys...
------------------
Euh... si, la Ossa Urbe era una albergínia amb rodes...
Randy, 100% amb tu amb el tema YPVS i les RD... així s'escriu la història. Recordaré tota la vida el dia que era a Andorra i vaig veure les primeres RD500 i les primeres Suzuki Gamma 250... uaaaaaaaaaaaa..... tot gas.
Prova una 300 EXC i veuras el que són baixos... es la moto perfecta. No cal portar-la alta de voltes... les Cappras i les Pursangs si que han passat a la història...
Ja m'ho sabras dir. A més, botonet per arrencar-la...
ús canyero? el que li donis... no te l'acabes, t'ho dic...
I a més a més... si vols... fins i tot per fer alguna curseta de motocross per pasar-t'ho bé.
El 2T mort? ni de tros, companys...
------------------
Euh... si, la Ossa Urbe era una albergínia amb rodes...
Randy, 100% amb tu amb el tema YPVS i les RD... així s'escriu la història. Recordaré tota la vida el dia que era a Andorra i vaig veure les primeres RD500 i les primeres Suzuki Gamma 250... uaaaaaaaaaaaa..... tot gas.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 7:14 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: Ossa Explorer??
no m'escalfis mam*n... que ja saps que em corre sang taronja...
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Explorer??
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ossa Explorer??

