Revisió Amb Un Preu Exagerat?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

Revisió Amb Un Preu Exagerat?

Entrada Autor: DavidF800GS » dc. nov. 30, 2011 4:13 pm

Bones,
Tinc una F800GS i ara li toca la 2ª revisió (1 any o 10.000Km). He trucat per demanar hora a BMW, i m'han dit que conti uns 250-300€. No es una mica car, per canvi oli, filtres i líquid frens? Hi ha una campanya del 18% de descompte fins el día 18, però igualment trobo que és molt car. Vinc de Honda i Yamaha i el preu era més just. Ja sé que molts em diràn que si no m'ho puc permetre, no m'haura d'haber comprat una BMW. Tot el contrari! a ningú ens agrada que ens cobrin més del que toca per un servei tan senzill. Treballo en el món del cotxes, i us asseguro que les revisions van dels 90€ en un motor 1.2 a 130€ en motors diésel 1.9CDTI. Tinc assumit que si canvio una peça original BMW pagaré el que toqui, aquest no és el problema. Aquí parlem d'oli, líquid de frens, filtres i mà d'obra.

Si el porto a un altre taller de motos, amb la llei nova de garantíes, puc tenir algún problema. Que en penseu?

Gràcies!
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 4:50 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Revisió Amb Un Preu Exagerat?

Entrada Autor: CMB » dc. nov. 30, 2011 4:55 pm

Hola

Aquesta revisió que comentes a mi em va costar 165€

mira ForoF800GS

si la moto està en garantia i tens Select, jo no me la jugaria!

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 30, 2011 5:48 pm

pensa que molts cops qui dona horas no sap que val ben be i es cura en salud,demana un pressupost detallat,estan en l'obligacio de donar-tel,mira el preu del litre d'oli que es el que mes puja......el buidat del sistema del liquid de frens tampoc es cap regal,pero aixo no ho deixis de fer,que el modul es carisim i a la llarga el barat pot surtir car.....si portes ABS,t'ho comento per si no vas a la casa.
amb el 18 % actual 140 eurets mes menys es el que val i li han cobrat a un conegut.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 30, 2011 5:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

DavidF800GS
Presentats

Entrada Autor: DavidF800GS » dc. nov. 30, 2011 7:31 pm

He tornat a trucar, i el cap de taller (molt atent) m'ha mirat el preu exacte i m'ha dit 200€ menys 18% de descompte 164€ en total. Em sembla molt més raonable i ja tinc cita per la propera setmana.

Gràcies!

DavidF800GS
Presentats

Entrada Autor: DavidF800GS » dv. des. 16, 2011 11:21 am

Al final ens han fet la revisió de l'any / 10.000Km a Martin i Conesa per 139€. Molt bé! Hi había una campanya del 18% de descompte.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. des. 16, 2011 4:02 pm

[quote user="DavidF800GS" post="187062"]Al final ens han fet la revisió de l'any / 10.000Km a Martin i Conesa per 139€. Molt bé! Hi había una campanya del 18% de descompte.[/quote]

Clavat!

165€ -18% = 139€

Salut

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. des. 16, 2011 4:52 pm

Això ha sigut com les pelis americanes, o les perruqueries xineses......

Amb final feliç.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. des. 21, 2011 8:58 pm

[quote user="DavidF800GS" post="186165"]He tornat a trucar, i el cap de taller (molt atent) m'ha mirat el preu exacte i m'ha dit 200€ menys 18% de descompte 164€ en total. Em sembla molt més raonable i ja tinc cita per la propera setmana. Gràcies![/quote]Raonable??? 200 € i a sobre donar-los-hi les gràcies per que et fan un descompte??? I per quins set-sous s'ha de canviar el líquid de frens als 10K?? Tan dolent es el que posen??.
Jo, per 200 € no vull un cap de taller "atent", exigeixo que m'atengui una noia d'anunci de llenceria!!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. des. 22, 2011 8:29 am

Jo també crec que cambiar el liquid de frens als 10.000 km es una xorrada.Honda recomana cambiar.lo als 36.000.No se quina diferencia hi pot haber.hi de una marca a un altra.
I el mes segur es que et diguin que l' han cambiat i portis el mateix.(El mires i no veurás la diferencia).
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. des. 22, 2011 8:37 am

[quote user="Geroni" post="187327"]Jo també crec que cambiar el liquid de frens als 10.000 km es una xorrada.Honda recomana cambiar.lo als 36.000.No se quina diferencia hi pot haber.hi de una marca a un altra.
I el mes segur es que et diguin que l' han cambiat i portis el mateix.(El mires i no veurás la diferencia).[/quote]

Hola, això no és cert, com a mínim a les nostres GS800. Si el canvien es nota bastant el canvi de color, ho hem comentat antre varies motos i a tots ens ha passat el mateix. El que portàvem era d'un verd clar i ara és molt més fosc.

Una altra cosa serà si calia o no. Això suposo que està marcat pel pla de manteniment de la casa amb moltes proves realitzades sobre aquest model de moto!

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 22, 2011 10:41 am

[quote user="Prony" post="187319"][quote user="DavidF800GS" post="186165"]He tornat a trucar, i el cap de taller (molt atent) m'ha mirat el preu exacte i m'ha dit 200€ menys 18% de descompte 164€ en total. Em sembla molt més raonable i ja tinc cita per la propera setmana. Gràcies![/quote]Raonable??? 200 € i a sobre donar-los-hi les gràcies per que et fan un descompte??? I per quins set-sous s'ha de canviar el líquid de frens als 10K?? Tan dolent es el que posen??.
Jo, per 200 € no vull un cap de taller "atent", exigeixo que m'atengui una noia d'anunci de llenceria!!!![/quote]

Prony per 200 € amb llençeria, no t'atenen ni a l'autovia de Castelldefels ;) ;) , ,mireu que val el modul del ABS que es fa malbe si no el canvies aquest liquid,sobretot amb las que porten servofreno,em sembla que en aquestes els liquids de frens tambe s'han de canviar si fas las revisions cada 2 anys perque no fas els 10000 km'ss.

[quote user="Geroni" post="187327"]Jo també crec que cambiar el liquid de frens als 10.000 km es una xorrada.Honda recomana cambiar.lo als 36.000.No se quina diferencia hi pot haber.hi de una marca a un altra.
I el mes segur es que et diguin que l' han cambiat i portis el mateix.(El mires i no veurás la diferencia).[/quote]

home Geroni,de cobrar una cosa que no s'ha fet ,jo en dic robar,els de recanvis i els mecanics de les concesions son una mica ''automatas'' els donen una fulla de treball,un material amb el necesari,fan la feina i ja esta,suposso que totes las marcas son iguals.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. des. 27, 2011 10:26 am

[quote user="CMB" post="187329"]......Hola, això no és cert, com a mínim a les nostres GS800. Si el canvien es nota bastant el canvi de color, ho hem comentat antre varies motos i a tots ens ha passat el mateix. El que portàvem era d'un verd clar i ara és molt més fosc....[/quote]Segons en CMB, el líquid hidràulic que hi posen a les revisions es diferent de l'original, el qual te una tonalitat mes clara i transparent[quote user="Kpeps" post="187333"]......mireu que val el modul del ABS que es fa malbé si no el canvies aquest liquid,sobretot amb las que porten servofreno,em sembla que en aquestes els liquids de frens tambe s'han de canviar si fas las revisions cada 2 anys perque no fas els 10000 km'ss..... [/quote]Malament anem si en una moto els components hidràulics es fan malbé per dur el mateix líquid durant mes d'un any/10K!!! :enfaduu En aquest cas em pregunto.......per quina raó, en un cotxe que porta diversos dispositius electrohidràulics com son ABS, ESP, ASR, etc, etc (a més de l'embragatge), no es necessita canviar el líquid tan sovint, quan els seus requeriments son molt superiors?? Jo entenc que una moto, com a eina d'oci, tingui un cost per quilòmetre mes elevat però preferira que els ítems assignats a cada revisió fossin mes ben escollits. Posats a pagar -i no dic malbaratar diners- potser seria mes adient que als 10K es desmuntés el puny del accelerador per netejar l'interior de la canya i untar-la, fent que el seu funcionament fos mes suau, desmuntar els interruptors i connectors per netejar els contactes, posar grafit als bombins, untar ròtules i articulacions, etc...
I, als 30K, amb molta mes lògica, netejar circuit hidràulic (que no es fa i s'hi deixa tot el "poso") i posar líquid nou.

I que quedi ben clar que m'encanten les BMW's però per coses com aquestes mai me la compraré.

Jordi "Prony" :ban :ban

Respon

Torna a “General”