Benvolguts/des Companys/nyes,
ja se que no s'hi val de posar excuses, però es ben cert que la meva feina (que per molts anys duri) em trenca quasi tots els plans "muterus" mes a mes...
tinc pendent de arrodonir una crònica de viatge, però la veritat es que quant m'assento deban l'ordinador i començo a pensar que escriure em quedo quasi dormit per dues raons: Estic esgotat per el viatge de la feina i les frases que penso son d'allò més avorrit.
Bé, dit tot això només em resta repetir la meva petició de perdó per no escriure més... Això si: llegeixo sempre que tinc una estoneta, no us imagineu com m'ajudeu entre tots/es a mantindre "la moral alta" ens els "moments baixos" quant m'arrossego per les habitacions d'aquest mons de Déu en els viatges de feina.
Si Déu vol, a partir del proper mes d'Abril disposaré de més temps per gaudir de la moto (això si... de menys "peles" també... Oh! ara son "eurus")
A tots/es: moltes gracies per ser com sou i per compartir aquesta passió.
"MISSING IN ACTION" (Demano Perdó)
Moderador: Airald
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
"MISSING IN ACTION" (Demano Perdó)
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: "MISSING IN ACTION" (Demano Perdó)
Aqui sempre hi ha algú que "ajuda" a mantindre la moral alta explicant els seus viatges ;) ;)
I fent dentetes :mrgreen: :mrgreen:
I fent dentetes :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: "MISSING IN ACTION" (Demano Perdó)
Toni, això ens passa a tots ;)
Per cert, gracies per el consell. De Bogotà a Guatemala les motos varen viatjar amb..... DHL ;)
Per cert, gracies per el consell. De Bogotà a Guatemala les motos varen viatjar amb..... DHL ;)