Husqvarna T 630
Moderador: Airald
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Re: Husqvarna T 630
Felicitats.
Tiramilles no desesperis que el bo costa de trobar jo posant-l'hi morro vaig aconseguir un bon preu quina foto mes maca
Tiramilles no desesperis que el bo costa de trobar jo posant-l'hi morro vaig aconseguir un bon preu quina foto mes maca
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Carai Molt Bé
MOLTES FELICITATS!
Això era de quan la vas anar a provar?

MOLTES FELICITATS!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="187275"]Carai Molt Bé
MOLTES FELICITATS!
[/quote]
Com ho saps?
:razz: :razz:
MOLTES FELICITATS!
Com ho saps?
:razz: :razz:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 20, 2011 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
Doncs ja la tenim aqui, el tió se li ha escapat un pet!

Ja explicaré impressions...

Ja explicaré impressions...
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Carai quin goig que fa que la disfrutis moltissim :D
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Enhorabona! Difruta-la amb la Llei Omnibús! :lol:
Quan puguis posa més fotos detallades, que la veiem millor.
Quan puguis posa més fotos detallades, que la veiem millor.

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
bandarra!! felicitats aquestes festes no pararàs per casa... ;) ja diràs quan l'anem a estrenar...
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tal ..... moltes felicitats trempat!!!!! Benvingut al grupet de "trails lleugeres" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tal com diu l'Enric ..... quan la provem ...... una estrena com "la ruta del ferro" estaria bé per començar...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasqual ja trigas a montar-la.
Felicitats i bon nadal.
Tal com diu l'Enric ..... quan la provem ...... una estrena com "la ruta del ferro" estaria bé per començar...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasqual ja trigas a montar-la.
Felicitats i bon nadal.
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="187419"]bandarra!! felicitats aquestes festes no pararàs per casa... ;) ja diràs quan l'anem a estrenar...[/quote]
Jejeje, certament he de fer el rodatge el més ràpidament possible!
Falta uns quants accessoris, protector de punys i de carter... una safata a darrera per posar la bossa de viatge... acabar de millorar el culin, ja he posat la matrícula petita...
La primera impressió del concessionari a casa, 8 km només per asfalt i de nit, es que promet bastant!
Jo diria que és com la DRZ que havia tingut, però amb més potència i sobretot millor soroll de motor, amb dos Akrapovich deu ser la pera!
El motor per anar per carretera és més que suficient, sense inmutar-se s'ha posat a 95km/h, té 57cv, amb un bon ajustament de la suspensió pot ser molt divertida! El tacte de les manetes el trobo molt correcte, tant del fré, com de l'embragatge. Les marxes entren soles, es troba a faltar un indicador de la marxa engranada. Quan t'hi has acostumat és molt pràctic.
El pes, al costat de la GS 800 es nota ultralleugera. Però més pesada que una enduro i més voluminosa! M'hi noto molt còmoda i de seguida ja en volia més. Llàstima que era de nit i no he pogut entrar a bosc. L'he fet baixar una mica de davant i no la noto massa alta, ni per baixar i pujar de la moto. M'ha d'arribar el seient 3cm més baix, potser llavors la torno a pujar de davant.
Els miralls són horribles! ja els he tret, però buscaré alguna alternativa 'legal' més discreta.
Demà pel mati si tinc temps aniré a fer un tram petit de muntanya i comentaré.
Una altra foto

Salut
Jejeje, certament he de fer el rodatge el més ràpidament possible!
Falta uns quants accessoris, protector de punys i de carter... una safata a darrera per posar la bossa de viatge... acabar de millorar el culin, ja he posat la matrícula petita...
La primera impressió del concessionari a casa, 8 km només per asfalt i de nit, es que promet bastant!
Jo diria que és com la DRZ que havia tingut, però amb més potència i sobretot millor soroll de motor, amb dos Akrapovich deu ser la pera!
El motor per anar per carretera és més que suficient, sense inmutar-se s'ha posat a 95km/h, té 57cv, amb un bon ajustament de la suspensió pot ser molt divertida! El tacte de les manetes el trobo molt correcte, tant del fré, com de l'embragatge. Les marxes entren soles, es troba a faltar un indicador de la marxa engranada. Quan t'hi has acostumat és molt pràctic.
El pes, al costat de la GS 800 es nota ultralleugera. Però més pesada que una enduro i més voluminosa! M'hi noto molt còmoda i de seguida ja en volia més. Llàstima que era de nit i no he pogut entrar a bosc. L'he fet baixar una mica de davant i no la noto massa alta, ni per baixar i pujar de la moto. M'ha d'arribar el seient 3cm més baix, potser llavors la torno a pujar de davant.
Els miralls són horribles! ja els he tret, però buscaré alguna alternativa 'legal' més discreta.
Demà pel mati si tinc temps aniré a fer un tram petit de muntanya i comentaré.
Una altra foto

Salut
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Felicitats Carles, segur que aquesta nit no pots dormir esperant que arribi demà al matí per anar a probar la Husqucabreta. :form
Salut i que la disfrutis
PD...molt xula i amb dos tubs d'escapament, com a mí m'agraden
PD-2...la matricula molt original també...
Salut i que la disfrutis
PD...molt xula i amb dos tubs d'escapament, com a mí m'agraden
PD-2...la matricula molt original també...
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 23, 2011 11:08 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ostres! quin goig que fa! i tant neta...! :lol:
FELICITATS de nou, epero veure-la en directe ben aviat.
[quote user="Sidru" post="187421"]Hola que tal ..... moltes felicitats trempat!!!!! Benvingut al grupet de "trails lleugeres" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Felicitats i bon nadal.[/quote]
El dia que vulgueu, però jo esperaria que hagi plogut una mica...je, je...
[quote user="Sidru" post="187421"]Hola que tal ..... moltes felicitats trempat!!!!! Benvingut al grupet de "trails lleugeres" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El dia que vulgueu, però jo esperaria que hagi plogut una mica...je, je...
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Ostres Carles trobo que es molt maca moltes moltes felicitats i tinc moltes ganes de veurala en directe, felicitats.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="187425"]Ostres! quin goig que fa! i tant neta...! :lol:
El dia que vulgueu, però jo esperaria que hagi plogut una mica...je, je...[/quote]
:mrgreen: Jo no esperaria massa, que quan canvii les gomes segur que hi posarà tac de veritat i després ja no serà el mateix :mrgreen:
Una fanguera amb aquestes cobertes pot ser molt divertit :twisted: :twisted:
Salut! i bones festes a tothom!
El dia que vulgueu, però jo esperaria que hagi plogut una mica...je, je...[/quote]
:mrgreen: Jo no esperaria massa, que quan canvii les gomes segur que hi posarà tac de veritat i després ja no serà el mateix :mrgreen:
Una fanguera amb aquestes cobertes pot ser molt divertit :twisted: :twisted:
Salut! i bones festes a tothom!
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Felicitats. Si mires a Touratech, hi ha forces coses per a aquetsa màquina.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- CMB
- Presentats
[quote user="JoanCG" post="187486"]Felicitats. Si mires a Touratech, hi ha forces coses per a aquetsa màquina.[/quote]
Gràcies a tots!
Enric, Pasqual, Sidru, ... ja em voleu ensarronar, eh?
Joan, si ja ho tinc controlat, curiosament alguns són iguals als que hi ha al catàleg de la marca.
Demà pel mati aniré a fer el primer tast, a veure què! Tinc una estona abans del següent àpat de Nadal...
Salut
Gràcies a tots!
Enric, Pasqual, Sidru, ... ja em voleu ensarronar, eh?
Joan, si ja ho tinc controlat, curiosament alguns són iguals als que hi ha al catàleg de la marca.
Demà pel mati aniré a fer el primer tast, a veure què! Tinc una estona abans del següent àpat de Nadal...
Salut
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Moltes felicitats per l'adquisició !!
A disfrutar-la. És molt xula.
Salut.
A disfrutar-la. És molt xula.
Salut.
- CMB
- Presentats
Bé, ja portem 150 km a sobre de la moto i ja hi vaig agafant el tacte!
Certament va millor per fer trail. Sobretot noto millora amb el tacte de la roda del davant.
Una foto a les gavarres

I una altra a les Guilleries

Salut
Certament va millor per fer trail. Sobretot noto millora amb el tacte de la roda del davant.
Una foto a les gavarres

I una altra a les Guilleries

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 7:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Màquina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Felicitats!!!!!!!!!!!
I ara Gassssssssssssssssssssss i un xic de seny....
Salut!
A veure quan la provem
la matricula que t'ha tocat es increible.
Felicitats!!!!!!!!!!!
Salut!
A veure quan la provem
la matricula que t'ha tocat es increible.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="187595"]Màquina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Felicitats!!!!!!!!!!!
Salut!
A veure quan la provem
la matricula que t'ha tocat es increible.[/quote]
Jijijiji, la matricula photoshop... :mrgreen:
Si, ja quedarem un dia d'aquests...
Salut
Felicitats!!!!!!!!!!!
Salut!
A veure quan la provem
la matricula que t'ha tocat es increible.[/quote]
Jijijiji, la matricula photoshop... :mrgreen:
Si, ja quedarem un dia d'aquests...
Salut