Problema Amb Android

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Problema Amb Android

Entrada Autor: Prony » dt. des. 27, 2011 10:48 am

Hola a tots i Bones Festes,

Potser no es el lloc correcte per penjar aquesta consulta, en aquest cas ja m'ho fareu saber.

Que em passa?? Doncs que tinc un fantàstic telèfon mòbil Sony Xperia, d'aquests que en diuen "d'última generació" es a dir, dels que ja no han de fer ni la mili. Al principi em va costar un ou i part de l'altre agafar-li el "tranquillo", fins i tot penso que tan sols conec un 20% de les seves possibilitats perquè hi ha una pila de funcions que desconec.
La qüestió es que el dissabte em va dir que hi havia una nova actualització del sistema operatiu disponible i amb tota la ingenuïtat del mon me la vaig baixar. He de dir que mai he trastejat el telèfon ni he instal.lat coses ni li he fet res fora del que diu el fabricant. La actualització es va fer sense cap problema i tot va funcionar perfectament des del primer moment tret de.......que es una merda. La versió anterior disposava d'uns accessos directes i una funcionalitat mol mes intuïtiva que ara. Per a mi ha estat un gran pas enrere.
He fullejat Internet i com sempre només hi trobo respostes de "freakees" d'aquells que es passen hores i hores trastejant-lo a veure qui arriba mes lluny i que es pensen que si no entens el seu llenguatge ets un passat de moda.
Jo el que vull es recuperar la meva antiga -i millor- versió del sistema operatiu. Algú sap com es pot fer?? La web de Sony Ericsson diu que no es possible però ja sabem que les webs dels fabricants sempre diuen que no a tot, tenen menys credibilitat que un condó en mans de Freddy Krueger.

Fins i tot se'm acut demanar un telèfon nou (tinc assegurança) però penso que això es una cosa gens noble.

Algú em pot ajudar?? Moltes gràcies,

Jordi "Prony" :ban :ban

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Problema Amb Android

Entrada Autor: Sergi3 » dt. des. 27, 2011 11:36 am

Per recuperar la versio anterior, primer hauries de saber quina es, no se si coneixes el mon linux, doncs l'android com que esta bassat en linux hi ha multitud de distribucions, un cop saps quina versio hi tenies, hauries de "rootejar" el telefon, es a dir fer-te administrador, amb el Xperia no se com es fa, jo ho he fet amb un HTC Desire, pero soposo que hi haura força informacio perl la xarxa, si no, com dius, sempre pots anar al servei tecnic.
No es gaire esperençador, i no te ajudat gaire ;)

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “Cerveseta”