1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De Creus
Moderador: Airald
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Re: 1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De C
Aquest any estare a Soria per veure arribar el 2012. Us trovare a faltar!!!
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Digamjordi" post="187504"]Aquest any estare a Soria per veure arribar el 2012. Us trovare a faltar!!![/quote]
Vagi bé a Soria i cuideu-vos de la fret ;)
Vagi bé a Soria i cuideu-vos de la fret ;)
- Eva
- Presentats
Jo portaré una coca ...... Rhon ( per la fret )... i gots de plàstic :mrgreen: :mrgreen:
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Per cert, quedem per sortir a les 6 del matí al concesionari Land Rover de Figueres com cada any ?
salut
salut
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Jordi r80r" post="187600"]Per cert, quedem per sortir a les 6 del matí al concesionari Land Rover de Figueres com cada any ?
salut[/quote]
Jordi... eran ls 6 del mati ???? o més tart ????
Vaig a mirar....
Ja està..... varem quedar a les 6:30.
Crec que aquesta vegada podem quedar a les 6:45.
A veure si demà intento possar en marxa la gs. No sigui que diumenge la volgui possar en marxa i...... tingui que venir amb l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen:
salut[/quote]
Vaig a mirar....
A veure si demà intento possar en marxa la gs. No sigui que diumenge la volgui possar en marxa i...... tingui que venir amb l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 9:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Mareta" post="187601"][quote user="Jordi r80r" post="187600"]Per cert, quedem per sortir a les 6 del matí al concesionari Land Rover de Figueres com cada any ?
salut[/quote]
Vaig a mirar....
A veure si demà intento possar en marxa la gs. No sigui que diumenge la volgui possar en marxa i...... tingui que venir amb l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Eva,
Tu que coneixes molt l'Empordà.... :lol: no hi ha algun altre lloc per esmorzar?¿?¿?¿?¿ es que l'any passat per poder seure, varem tenir que fer neteja de torrats per poder juntar taules :mrgreen:
apa, dins diumenge ;)
salut[/quote]
Vaig a mirar....
A veure si demà intento possar en marxa la gs. No sigui que diumenge la volgui possar en marxa i...... tingui que venir amb l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Eva,
Tu que coneixes molt l'Empordà.... :lol: no hi ha algun altre lloc per esmorzar?¿?¿?¿?¿ es que l'any passat per poder seure, varem tenir que fer neteja de torrats per poder juntar taules :mrgreen:
apa, dins diumenge ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="187603"][quote user="Mareta" post="187601"][quote user="Jordi r80r" post="187600"]Per cert, quedem per sortir a les 6 del matí al concesionari Land Rover de Figueres com cada any ?
salut[/quote]
Vaig a mirar....
Eva,
apa, dins diumenge ;)[/quote]
Tens raó...
Buscarem unaltre lloc... m´en ocupo :mrgreen:
salut[/quote]
Vaig a mirar....
Eva,
apa, dins diumenge ;)[/quote]
Tens raó...
Buscarem unaltre lloc... m´en ocupo :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Nosaltres portarem el cava !!
Mikel, quin estorb et feia el pobre noi dormint assentat !!!?????? :b9 Només dormia !! :b9
Ja vas veure que no s'enteraba de REESSS... pppllllssssccchhhhhaaassssssss...."i como si nada ",
L' hi traiem la taula... "i como si nada"
AUTÈNTIC !! :b9 :b9
Mikel, quin estorb et feia el pobre noi dormint assentat !!!?????? :b9 Només dormia !! :b9
Ja vas veure que no s'enteraba de REESSS... pppllllssssccchhhhhaaassssssss...."i como si nada ",
AUTÈNTIC !! :b9 :b9
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 28, 2011 6:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Lini" post="187635"]Nosaltres portarem el cava !!
AUTÈNTIC !! :b9 :b9[/quote]
......i tant autèntic! (no he trobat cap foto de aquell element) mes que tot per donar-li la foto si el tornem a trobar :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
be, com que el cava tot sol pot fer mal.... si de cas ja portarem una coca-browni de xocolata!!! :mrgreen:
Bon any a tots ;)
AUTÈNTIC !! :b9 :b9[/quote]
......i tant autèntic! (no he trobat cap foto de aquell element) mes que tot per donar-li la foto si el tornem a trobar :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
be, com que el cava tot sol pot fer mal.... si de cas ja portarem una coca-browni de xocolata!!! :mrgreen:
Bon any a tots ;)
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Mikel, jo també he estat buscant la fotografia, i tampoc l'he trobat, però he trobat aquesta de cap d'any 2010, també a Cadaques. :b9 :b9 :b9

Salutacions.

Salutacions.
Antonio l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 28, 2011 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
Si tot va be , segurement tambe pujare. Tot dependra de la son.
- IsraGS
- Presentats
- Entrades: 191
- Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental
Si el despertador no em falla... vinc...!!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ieps !!! nosaltres també vindrem.
Es que els cap d'any ja comencen a ser aborrits, i aquesta sortida és la mar de divertida. A més, hem vingut des de la primera edició, o sigui que no ens la podem pas perdre !!
Apunteu una moto i dos pax, si us plau !! :b9
Ah... i em sembla que la Dolors portarà algun pastisset !!
Es que els cap d'any ja comencen a ser aborrits, i aquesta sortida és la mar de divertida. A més, hem vingut des de la primera edició, o sigui que no ens la podem pas perdre !!
Ah... i em sembla que la Dolors portarà algun pastisset !!
- Eva
- Presentats
[quote user="Gorka" post="187660"]Si tot va be , segurement tambe pujare. Tot dependra de la son.[/quote]
Biennnnnnnn
Per cert... tu que ets de l´Alt Empordà.... que et sembla dsi anem a esmorzar a Roses ???? Trobarem algún bar prop del passeig ????
Biennnnnnnn
Per cert... tu que ets de l´Alt Empordà.... que et sembla dsi anem a esmorzar a Roses ???? Trobarem algún bar prop del passeig ????
- Eva
- Presentats
[quote user="IsraGS" post="187669"]Si el despertador no em falla... vinc...!!![/quote]
Ja et pots espabilar..... sinó et trucaré jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( és broma)
Ja et pots espabilar..... sinó et trucaré jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( és broma)
- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="187691"]Ieps !!! nosaltres també vindrem.
Ah... i em sembla que la Dolors portarà algun pastisset !![/quote]
A vosaltres ja os esperava ;)
Que fariem sense els pastissets de la Dolors ????
Ja cal que porteu més gana que son..... perque..... tindrem molts de pastissets.......
Ah... i em sembla que la Dolors portarà algun pastisset !![/quote]
A vosaltres ja os esperava ;)
Que fariem sense els pastissets de la Dolors ????
Ja cal que porteu més gana que son..... perque..... tindrem molts de pastissets.......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 29, 2011 4:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Espero que la tramontana hagi amainat o desaparegut del tot.....avui ha bufat de valent :tremolant :tremolant
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Suposo que no hi haurà problema perquè els altres puguem veure aquests primers raigs de sol ;) , jo si voleu us podrem ensenyar les primeres boires de l'any :enfadat .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="187705"]Suposo que no hi haurà problema perquè els altres puguem veure aquests primers raigs de sol ;) , jo si voleu us podrem ensenyar les primeres boires de l'any :enfadat .[/quote]
Joan, perque no penjes en aquest fil la primera imatge de la sortida del sol en terres de Lleida ¿??????? ;)
Joan, perque no penjes en aquest fil la primera imatge de la sortida del sol en terres de Lleida ¿??????? ;)
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tal,
us desitjo una bona sortida del sol !!!!! Aquest any ho tinc fotut per venir.
Salut i Bon any nou per tothom.
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis
us desitjo una bona sortida del sol !!!!! Aquest any ho tinc fotut per venir.
Salut i Bon any nou per tothom.
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis